Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
šrotomaniaci si mozete odchytit Ik283 na L95.
Reply on: bwd #102812:
uvedomujes si svoje konanie? ty verejne obvinujes niekoho z trestneho cinu, akoze chod s tym na policiu jak ta tam vysmeju. Akoze niesi ty nahodou maaarrrcccceeelllllooovva rodina? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #102836:
Áno, prinajmenej traja, pretože predstavenstvo nemôže byť jeden človek. Ale odhadujem to na päť kusov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #102648:
A ešte ohľadne tarify: neviem, či sa dá vymyslieť niečo lepšie, a určite sa o to nebudem pokúšať, pretože jednak nemám čas, jednak ma financie absolútne nebavia. Len som si spočítal možnosti, ktoré mi BID poskytne, a zistil som, že nie sú nič moc. To je všetko.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #102648:
Dôvody, prečo som mal pocit, že BID o návrhy zvonku nestojí, som napísal v #102640.
Reply on: Martin Fundárek #102835:
Pár?! ? To by jeden ani nestačil? Tak to sa neviem dočkať. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #102785:
V praxi to napríklad znamená, že politici budú môcť uplacírovať pár zaslúžilých darmožráčov, pretože a.s. musí mať predstavenstvo a dozornú radu, kým eseróčke stačí jeden konateľ a dozornú radu mať môže, ale nemusí. Takže namiesto odborníka Klučku bude BID, a.s., viesť pár záhradníkov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #102743:
Ja som to pochopil tak, že JCL bude určený počtom pásiem, a nie konkrétnymi číslami (na rozdiel od PCL, ktoré budú na presné čísla pásiem). Takže lístky z-do si bude možné kúpiť iba podľa bežnej neintegrovanej tarify. A možno, že aj to len na železniciach, v busoch sa budú možno predávať iba integrované lístky.
Reply on: Vladimír #102832:
V tom prispevku mas jasne napisane ze cestujuca odmieta podstupit taku obetu ako je vstat o 4 minuty skor.
Reply on: Fera #102824:
Sorry, ale ten príspevok myslíš vážne? Ak áno, mám dve otázky na Teba:

1. Ako si predstavuješ, aby na každú električku, čo každé 4 minúty dorazí z mesta do Rače, naväzoval autobus linky, ktorá premáva každých 20 minút? Ak to vyriešiš, vyriešiš problém aj veru inakším metropolám ako je Bratislava 🙂

2. Ak z tej "Tvojej" električky pravidelne nestíhaš prípoj smerom Na pánty, je taký veľký problém na druhý deň použiť električkový spoj o 4 min. skôr?

Ďakujem.
Reply on: Fera #102824:
Az budes sama jazdit, som zvedavy, ci ani raz neujdes ludom vystupujucim na Astronomickej z 67/87, na Cachtickej z 52/55/56/65, v Dubravke z 20/22/26... 🙂 Tiez by ma zaujimalo, ako chces spripojovat zvazky liniek s nerovnakym a nenasobnym intervalom. Raz bude pripoj k 3, inokedy sa bude cakat na 5 minut zmeskanu 11 alebo pre zmenu na v predstihu iducu 5? Alebo sa zavedie rovnaky/nasobny interval bus vs. elektricka, a kedze nie su peniaze na pridavanie, tak to bude znamenat ubratie spojov. Nuz, som zvedavy, na tvoj namet ako to zrealizovat 🙂 A mozes aj pripojit konkretne casy, kedy sa ti stava to, o com pises.
Zdravím diskutujúcu verejnosť! Svojím príspevkom by som velice rada pozdravila ľudí,ktorí robia v DPB cestovné poriadky..Chcem sa spýtať,že kto robil tie časy a hlavne,aby sa na niektorých zastávkach "stíhali" prípoje? Čo tak pri niektorých zastávkach dať trebárs pripomienky/viď zast.Pri vinohradoch/autobusárom na Vajnory,aby čakali električku,alebo aspoň,posunúť elinu,aby išla skôr? Totiž nebaví ma/teda nielen mňa!/ ráno skoro v tom veru v posl.dobe nechutnom počasí stáť na zastávke,lebo akonáhle vystúpim z eliny a z náprotivnej strany už bus dáva blinker,že opúšťa zastávku a potom,že stíhajme robotu! Navyše,čo by sa mu stalo,ked vidí,že utekám,aby ma/nás počkal? Ked som sa informovala u najbližš.busára,že či by nás nemohol čakať,tak zas on ide ku prípojom..Kto tu "synchronizuje" časy? Zas ísť z ubytovne skôr,iba preto,že s ďalším spojom nechytám bus a mrznúť na tej zast.?
Reply on: bwd #102799:
a nejaký reálny dôvod bol čo? čo ich tak inšpiroval pre zrušenie BID?

Takže ak som správne pochopil, tak nikto z nás sa do budúcnosti BID netrafil. Prognózy o problémoch s nejednotnosťou tarify,označovania liniek a pod. boli slabým odvarom toho čo sa teda naozaj stalo ak sa nemýlim. ?
Reply on: 810zssk #102821:
Keby ti pracovnici nerobili svoju pracu preto, lebo ich to bavi, a veria, ze robia dobru vec, tak by to uz davno zabalili... Lebo ved co z toho? Tam hore su ine motivy nez to, co sa oficialne deklaruje, a tam dole sa clovek dozvie, ze sa napakoval, alebo nechal podplatit istou dopravnou firmou, alebo co ja viem co este. Ale clovek je od prirody taky - ked niecomu nerozumie, tak to zacne pripisovat roznym paranormalnym javom alebo sprisahaniam... Skoda sa nad tym rozculovat.
Reply on: Valec #102820:
To je povaha Slovakov. Neveria ze sa poctivo daju zarobit peniaze a strasne sa za nimi zenu, takze ked povies ze poctivo zarobis tak ti neuveria a ked nieco spravis zadarmo tak nepochopia preco si to nespenazil.

Pre ucely tohto prispevku treba rozlisovat Slovakov a Slovakov. Ta prva skupina su ti co ked maju na dovolenke stravovanie formou svedskeho stolu tak dojdu s prazdnymi igelitkami a vychadzaju s plnymi, ta druha (mensinova) su ti normalny Slovaci.
Reply on: d3k0 #102819:
Tak vieš, v dnešnej dobe sa buď napakuješ a si vo všeobecnosti považovaný za zlodeja, alebo si čestný (či dokonca robíš niečo aj zadarmo) a potom si za blbca. Si vyber.
Reply on: bwd #102812:
Ak ma byt 0 Sk odmena, ktorou sa napakovali, tak mas pravdu 😃 Ak to podla teba odmenou nie je, tak sa mylis. Dnes sa pakuje inym sposobom ako sedenim v dozornej rade... Ale pripad BID to nie je a ani nebol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.