V praxi to napríklad znamená, že politici budú môcť uplacírovať pár zaslúžilých darmožráčov, pretože a.s. musí mať predstavenstvo a dozornú radu, kým eseróčke stačí jeden konateľ a dozornú radu mať môže, ale nemusí. Takže namiesto odborníka Klučku bude BID, a.s., viesť pár záhradníkov.
Ja som to pochopil tak, že JCL bude určený počtom pásiem, a nie konkrétnymi číslami (na rozdiel od PCL, ktoré budú na presné čísla pásiem). Takže lístky z-do si bude možné kúpiť iba podľa bežnej neintegrovanej tarify. A možno, že aj to len na železniciach, v busoch sa budú možno predávať iba integrované lístky.
Sorry, ale ten príspevok myslíš vážne? Ak áno, mám dve otázky na Teba:
1. Ako si predstavuješ, aby na každú električku, čo každé 4 minúty dorazí z mesta do Rače, naväzoval autobus linky, ktorá premáva každých 20 minút? Ak to vyriešiš, vyriešiš problém aj veru inakším metropolám ako je Bratislava
2. Ak z tej "Tvojej" električky pravidelne nestíhaš prípoj smerom Na pánty, je taký veľký problém na druhý deň použiť električkový spoj o 4 min. skôr?
Az budes sama jazdit, som zvedavy, ci ani raz neujdes ludom vystupujucim na Astronomickej z 67/87, na Cachtickej z 52/55/56/65, v Dubravke z 20/22/26... Tiez by ma zaujimalo, ako chces spripojovat zvazky liniek s nerovnakym a nenasobnym intervalom. Raz bude pripoj k 3, inokedy sa bude cakat na 5 minut zmeskanu 11 alebo pre zmenu na v predstihu iducu 5? Alebo sa zavedie rovnaky/nasobny interval bus vs. elektricka, a kedze nie su peniaze na pridavanie, tak to bude znamenat ubratie spojov. Nuz, som zvedavy, na tvoj namet ako to zrealizovat A mozes aj pripojit konkretne casy, kedy sa ti stava to, o com pises.
Zdravím diskutujúcu verejnosť! Svojím príspevkom by som velice rada pozdravila ľudí,ktorí robia v DPB cestovné poriadky..Chcem sa spýtať,že kto robil tie časy a hlavne,aby sa na niektorých zastávkach "stíhali" prípoje? Čo tak pri niektorých zastávkach dať trebárs pripomienky/viď zast.Pri vinohradoch/autobusárom na Vajnory,aby čakali električku,alebo aspoň,posunúť elinu,aby išla skôr? Totiž nebaví ma/teda nielen mňa!/ ráno skoro v tom veru v posl.dobe nechutnom počasí stáť na zastávke,lebo akonáhle vystúpim z eliny a z náprotivnej strany už bus dáva blinker,že opúšťa zastávku a potom,že stíhajme robotu! Navyše,čo by sa mu stalo,ked vidí,že utekám,aby ma/nás počkal? Ked som sa informovala u najbližš.busára,že či by nás nemohol čakať,tak zas on ide ku prípojom..Kto tu "synchronizuje" časy? Zas ísť z ubytovne skôr,iba preto,že s ďalším spojom nechytám bus a mrznúť na tej zast.?
a nejaký reálny dôvod bol čo? čo ich tak inšpiroval pre zrušenie BID?
Takže ak som správne pochopil, tak nikto z nás sa do budúcnosti BID netrafil. Prognózy o problémoch s nejednotnosťou tarify,označovania liniek a pod. boli slabým odvarom toho čo sa teda naozaj stalo ak sa nemýlim. ?
Keby ti pracovnici nerobili svoju pracu preto, lebo ich to bavi, a veria, ze robia dobru vec, tak by to uz davno zabalili... Lebo ved co z toho? Tam hore su ine motivy nez to, co sa oficialne deklaruje, a tam dole sa clovek dozvie, ze sa napakoval, alebo nechal podplatit istou dopravnou firmou, alebo co ja viem co este. Ale clovek je od prirody taky - ked niecomu nerozumie, tak to zacne pripisovat roznym paranormalnym javom alebo sprisahaniam... Skoda sa nad tym rozculovat.
To je povaha Slovakov. Neveria ze sa poctivo daju zarobit peniaze a strasne sa za nimi zenu, takze ked povies ze poctivo zarobis tak ti neuveria a ked nieco spravis zadarmo tak nepochopia preco si to nespenazil.
Pre ucely tohto prispevku treba rozlisovat Slovakov a Slovakov. Ta prva skupina su ti co ked maju na dovolenke stravovanie formou svedskeho stolu tak dojdu s prazdnymi igelitkami a vychadzaju s plnymi, ta druha (mensinova) su ti normalny Slovaci.
Tak vieš, v dnešnej dobe sa buď napakuješ a si vo všeobecnosti považovaný za zlodeja, alebo si čestný (či dokonca robíš niečo aj zadarmo) a potom si za blbca. Si vyber.
Ak ma byt 0 Sk odmena, ktorou sa napakovali, tak mas pravdu Ak to podla teba odmenou nie je, tak sa mylis. Dnes sa pakuje inym sposobom ako sedenim v dozornej rade... Ale pripad BID to nie je a ani nebol.
Neboj sa, v tychto veciach nie som naivny, skor naopak. Ale BIDka ako taka je projekt pri ktorom fakt vidim snahu a viem ze v nej robia, resp. maju robit ludia, ktory sa VHD venuju. Ja nehovorim o tom ze sa na tom nikto nenabaluje, ale tvoja teoria je prehnana.