Ten palubak si viem predstavit skor v sluzobnom oddiely ako v lokomotive Ale tiez som za oznacovace na nastupisti, ak sa doriesi to oznacovanie z inej zony ako nastupujem.
Re #102793 kecho: Pri rôznych obehoch súprav ZSSK by tých označovačov muselo byť požehnane. Naviac, do každej lokomotívy ZSSK by bolo treba palubák. Zbytočne komplikované, v každom IDS čo som videl (okrem ŽRIDS, ale to je taký paškvil ako súčasná BID) sa lístky označovali na stanici.
Re #102795 kecho: Len dúfam, že prípadnú propagáciu BID nebude robiť rovnakozdatná osoba ako tieto články.
Lenze co ked nastupujem v zone 100, mam PCL pre zony 100+101 a idem tri zony. To znamena ze ak by som si to oznacoval uz pri nastupe, tak si musim kupit o jednu zonu viac, alebo tiez mozem vyuzit neBID tarifu, na ktoru ale nemozem prestupit..
2. clanok - pise o pokute ako 100-nasobku, akurat, ze je to DO stonasobku...
3. clanok - 10-minutovy listok je neprestupny a nie prestupny; cena zakladneho cestovneho listka nebude 28 korun ako to vyplyva z clanku, ale 20 korun (to sa uz ale uviest zabudlo). Dokopy tam nie je uvedene nic, co by potvrdzovalo pravdivost nadpisu
Sorry, ale toto sa ani inak ako trepanim sprostosti nazvat neda. Budem rad, ak predlozis co i len jeden dokaz. To, ze tu mozno ide o to, ze sa nik "vhodny" nenapakoval, a preto sa to niekomu nepacilo, ta asi nenapadne, hned mas zarucene informacie, ze sa niekto napakoval. Teraz budes mozno spokojny, ked sa to zmeni k horsiemu. Aspon budes mat raz aj pravdu. ?
No ked bude v kazdom vozni cvikac, tak je to o nieco jednoduchsie, uznavam. V inych ID systemoch (v CR) obvykle byva cvikac na stanici, co je dane aj tym, ze osobne vozne drah obiehaju vselijako a ked je cvikac na stanici, setri sa pocet cvikacov.
Ale stale zostava buzeracia cestujuceho v tom zmysle, ze musi ten listok stiknut presne vtedy, ked opusti svoje posledne predplatene pasmo. To iste v autobuse. Coz v inych IDS nebyva. Predstav si, ze niekde na ceste medzi Hornymi a Dolnymi Prdelovicami musim vstat, prebit sa v medzimestskom autobuse alebo vo vozni k cvikacu a oznacit si listok.
Samozrejme že rieši. Partia, ktorá stála za BID s.r.o. sa napakovala, teraz dostane šancu daľšia. Prípadne táto partia by už nemohla čerpať pod s.r.o. ďalšie verejné financie, tak bolo potrebné zmeniť spoločnosť na akciovú. O nič iné nejde, len o peniaze...
chodím z Nám.hraničiarov, tam aj blízko bývam, takže opačný smer je úplne od veci.
To, že to nenadväzuje, nesúvisí so zápchami a techn. problémami, je to tak každé ráno. Skôr opačne, keď mešká tak to skôr nadviaže na seba
a úplná tragédia je, keď 83 vynechá, čo nie je až taká zriedkavosť a pošlú krátke záložné vozidlo.
jeden OT - keď bude 25.-27. apríla ten bratislavský deň, neuvažuje DPB aspoň o tom, že by dal cez víkend MHD zdarma?
Re #102796 Zuzana714: ak si dobre pamätám, 88 a 83 majú rovnaký interval 8 min. nastavený tak, aby sa dalo z 88 prestúpiť na 83 (ak nie je po ceste nejaká havária, zápchy a pod.), ale nie opačne. fór je v tom, že keď 84 chodila okolo euba, mala rovnaký čas odchodu z konečnej, ako 99na, takže na 84ku sa nedalo prestúpiť z ničoho a všetko (okrem blízko bývajúcich) ide na hálovej na 83... neviem, odkiaľ ideš, ale ak by to bolo niekde technopol-romanova, tak čo skúsiť druhý smer - 99 k Ternu alebo 98 Smolenická a potom 93/4?
to je síce pravda, ale na Jungmanovu/Hálovu sa dostanem 92, ktorá ma interval 20 min. a 88 odchádza napr. 7,33 hod. + 1 min. na Jungmanovu = 7,34 hod. a 84 odchádza z Jungmanovej 7,33 hod.
Nestihnem aj keď neviem čo ......
bwd
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=60803&SID=2&P=1