Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #102809:
"Títo nerobili v BID s. r.o. Žiaden z nich"

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=60803&SID=2&P=1
Reply on: Valec #102810:
Ten palubak si viem predstavit skor v sluzobnom oddiely ako v lokomotive 😉 Ale tiez som za oznacovace na nastupisti, ak sa doriesi to oznacovanie z inej zony ako nastupujem.
Reply on: Papyr #102791:
Vidíš, tak to som nedomyslel.

Re #102793 kecho: Pri rôznych obehoch súprav ZSSK by tých označovačov muselo byť požehnane. Naviac, do každej lokomotívy ZSSK by bolo treba palubák. Zbytočne komplikované, v každom IDS čo som videl (okrem ŽRIDS, ale to je taký paškvil ako súčasná BID) sa lístky označovali na stanici.

Re #102795 kecho: Len dúfam, že prípadnú propagáciu BID nebude robiť rovnakozdatná osoba ako tieto články.
Reply on: bwd #102806:
Títo nerobili v BID s. r.o. Žiaden z nich ?
Reply on: 810zssk #102807:
Resp. mali robit.
Reply on: bwd #102799:
Tak toto si tresol. BIDka je jedna z mala dopravnych spolocnosti na Slovensku v ktorej robia ludia, ktorym na MHD zalezi.
Reply on: Mike #102803:
"...tí dva a pol ľudia, ktorých BID s.r.o zamestnávala doteraz sa "nenapakovali"..."


No neviem. Už u toho prvého mám pochybnosti.

Mag. Roman Filistein
Banskobystrická 12
Bratislava 811 06

Dipl. Ing. Jozef Harvančík
Ľudovíta Fullu 3
Bratislava 841 05

Ing. Jozef Čierny
Medená 27
Bratislava 811 02

Ing. Tomáš Fabor
Lachova 25
Bratislava 851 03

Ing. arch. Andrej Petrek
Karpatská 19
Bratislava 811 05

Rezső Duray
Sokolská 9
Senec 903 01
Reply on: kecho #102793:
Pri vlakoch by to vela stalo a hlavne neviem ako to ma ZSSK spravene, ale v tomto pripade by na BIDkove linky museli jazdit vzdy tie iste vozne.
Reply on: Valec #102787:
Lenze co ked nastupujem v zone 100, mam PCL pre zony 100+101 a idem tri zony. To znamena ze ak by som si to oznacoval uz pri nastupe, tak si musim kupit o jednu zonu viac, alebo tiez mozem vyuzit neBID tarifu, na ktoru ale nemozem prestupit..
Reply on: bwd #102799:
JJ ide o peniaze. Ale stavím sa s vami o basu piva, že tí dva a pol ľudia, ktorých BID s.r.o zamestnávala doteraz sa "nenapakovali" ani o 50 halierov.
Reply on: kecho #102795:

2. clanok - pise o pokute ako 100-nasobku, akurat, ze je to DO stonasobku...

3. clanok - 10-minutovy listok je neprestupny a nie prestupny; cena zakladneho cestovneho listka nebude 28 korun ako to vyplyva z clanku, ale 20 korun (to sa uz ale uviest zabudlo). Dokopy tam nie je uvedene nic, co by potvrdzovalo pravdivost nadpisu
Reply on: bwd #102799:
Sorry, ale toto sa ani inak ako trepanim sprostosti nazvat neda. Budem rad, ak predlozis co i len jeden dokaz. To, ze tu mozno ide o to, ze sa nik "vhodny" nenapakoval, a preto sa to niekomu nepacilo, ta asi nenapadne, hned mas zarucene informacie, ze sa niekto napakoval. Teraz budes mozno spokojny, ked sa to zmeni k horsiemu. Aspon budes mat raz aj pravdu. ?
Reply on: kecho #102793:
No ked bude v kazdom vozni cvikac, tak je to o nieco jednoduchsie, uznavam. V inych ID systemoch (v CR) obvykle byva cvikac na stanici, co je dane aj tym, ze osobne vozne drah obiehaju vselijako a ked je cvikac na stanici, setri sa pocet cvikacov.

Ale stale zostava buzeracia cestujuceho v tom zmysle, ze musi ten listok stiknut presne vtedy, ked opusti svoje posledne predplatene pasmo. To iste v autobuse. Coz v inych IDS nebyva. Predstav si, ze niekde na ceste medzi Hornymi a Dolnymi Prdelovicami musim vstat, prebit sa v medzimestskom autobuse alebo vo vozni k cvikacu a oznacit si listok.
Reply on: enumaelish #102782:
"Rieši to zrušnie niečo?"

Samozrejme že rieši. Partia, ktorá stála za BID s.r.o. sa napakovala, teraz dostane šancu daľšia. Prípadne táto partia by už nemohla čerpať pod s.r.o. ďalšie verejné financie, tak bolo potrebné zmeniť spoločnosť na akciovú. O nič iné nejde, len o peniaze...
Reply on: kecho #102797:

chodím z Nám.hraničiarov, tam aj blízko bývam, takže opačný smer je úplne od veci.
To, že to nenadväzuje, nesúvisí so zápchami a techn. problémami, je to tak každé ráno. Skôr opačne, keď mešká tak to skôr nadviaže na seba 🙂
a úplná tragédia je, keď 83 vynechá, čo nie je až taká zriedkavosť a pošlú krátke záložné vozidlo.
jeden OT - keď bude 25.-27. apríla ten bratislavský deň, neuvažuje DPB aspoň o tom, že by dal cez víkend MHD zdarma?

Re #102796 Zuzana714: ak si dobre pamätám, 88 a 83 majú rovnaký interval 8 min. nastavený tak, aby sa dalo z 88 prestúpiť na 83 (ak nie je po ceste nejaká havária, zápchy a pod.), ale nie opačne. fór je v tom, že keď 84 chodila okolo euba, mala rovnaký čas odchodu z konečnej, ako 99na, takže na 84ku sa nedalo prestúpiť z ničoho a všetko (okrem blízko bývajúcich) ide na hálovej na 83... neviem, odkiaľ ideš, ale ak by to bolo niekde technopol-romanova, tak čo skúsiť druhý smer - 99 k Ternu alebo 98 Smolenická a potom 93/4?
Reply on: kecho #102794:

to je síce pravda, ale na Jungmanovu/Hálovu sa dostanem 92, ktorá ma interval 20 min. a 88 odchádza napr. 7,33 hod. + 1 min. na Jungmanovu = 7,34 hod. a 84 odchádza z Jungmanovej 7,33 hod.
Nestihnem aj keď neviem čo ......
Reply on: Zuzana714 #102792:

83 sa po poslednej spoločnej zastávke s 95 o jednu zastávku ďalej zlučuje s 84, a tak by sa teoreticky podľa plánov dpb mali striedať každé 4 minúty. reálne prichádza 83 a 84 na jungmannovu/hálovu s odstupom jednej či dvoch minút
Reply on: Papyr #102791:
do každého vlakového vozňa/busu treba dať cvikače a bubuse s jednotným časom 😉 a potom nahnať revízorov

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.