Reply on: Ámos #102693:
ale podnik ťa naozaj núti kupovať si hodinový, pretože 10 minút je pri hustote zastávok DPB v BA (napr. centrum či Petržalka) veľmi málo. Príklad: za desať minút sa nedostaneš ani z obyčajného Ovsišťa po Aupark. Alebo keď zmenili 30 min. na 60 min., mali zmeniť aj 10 min. na 15 min alebo 20 s cenou dajme tomu 16 Sk. Ale potom to aj dôkladne kontrolovať a za každé prekročenie by mala byť pokuta.
kecho
zoznam pripomienok k Tarife:
dohromady 3 kusy, z toho sú všetky DPB+OR+ER. ostatní k Tarife nemali ŽIADNE pripomienky. pričom pre mňa ako cestujúceho pri platení je záväzná Tarifa, kde mimochodom je tuším konkretizované, že základné cestovné je 60-min lístok, čo je pri 100-násobnej pokute trošku dosť (či aj keď si pozrieš infláciu za posledné roky, tak aj pokuta mala narásť? ). Inak, či si niekto všimne, že základ (štandard) sa zvýšil z 10 minút (14 po novom 15) na hodinu (20), čo tiež nikomu nevadí.
čl. XIV bod 4 - "Dôsledkom odmietnutia poskytnutia osobných údajov je strata nároku na využitie zľavy (zákonnej a komerčnej) na cestovnom." lenže aká zľava je uvádzaná pri štandardnom PCL? Štandardný PCL nie je zľavnený lístok. Trošku si asi odporujú...
nádherná blbosť čl. XVI bod 3 "Ak bude TARIFA BID podstatne zmenená alebo podstatne doplnená, musí byť zabezpečené jej zverejnenie a sprístupnenie v úplnom znení." čo to je "podstatne"? pre mňa môže byť podstatné, keď sa tam zmení jedno písmeno alebo číslo, pre niekoho iného nemusí byť ani to, keď sa z nej zmení polovica.
absolútna perla, čl VII bod 2 posledná veta: "To ale nie je možné u všetkých dopravcov hlavne u ZSSK, neviem čo s tým, či
celý odsek vypustiť."
takúto nedokončeninu nemali radšej ani dávať na verejnosť.
keď spomínaš ZPP, pozri si čl. XVII ZPP, bod 5 "Cestujúci ... je povinný zaplatiť dopravcovi dovozné a úhradu stanovenú tarifou."
takže v ZPP pripomienka SL k pokutám nemá čo hľadať, keď sa nevedia vyjadriť priamo k dokumentu, v ktorom sa píše o pokutách a na ktorý sa pri ich stanovení odvoláva ZPP, nech si trhnú nohou.