Reply on: Ámos #102693:
ale podnik ťa naozaj núti kupovať si hodinový, pretože 10 minút je pri hustote zastávok DPB v BA (napr. centrum či Petržalka) veľmi málo. Príklad: za desať minút sa nedostaneš ani z obyčajného Ovsišťa po Aupark. Alebo keď zmenili 30 min. na 60 min., mali zmeniť aj 10 min. na 15 min alebo 20 s cenou dajme tomu 16 Sk. Ale potom to aj dôkladne kontrolovať a za každé prekročenie by mala byť pokuta.
Valec
2: Vozy isto parkujú tam kde aj ostatné vozidlá tejto firmy, teda v Petržalke na Bosákovej. Viď mapka na stránke spoločnosti.
3: Vozidlá sú pomerne nové.
Inak ešte ma ohľadne nich napadla jedna vec. Možno že tieto vozidlá na linke ani jazdiť nebudú a sú tu len dočasne (napr. kým Ale je to len moja domnienka, nebrať vážne.
Re #102677 Ike: Predpokladám, že pri zavedení budú v SL busoch maximálne tak papierové mapy.
Trasa linkou 75 sa ti ráta len na 2 zóny. Však prechádzaš cez 100 a 101. Či raz alebo 10x je úplne jedno. Počet zón si určíš podľa počtu ich rôznych čísiel.
Re #102678 kecho: Však d3k0 vysvetlil, že do 100 násobku je tam kvôli zákonným rozdielom. Presná výška sa potom vyšpecifikuje dodatočne.
Re #102680 Ike: Presne tak. Treba to brať aj z toho hľadiska, že obyvateľ 2. pásma necestuje viac preto, že by ho to bavilo, ale preto, že proste musí. Zaujímavé, že nikomu ale pri vytvorení pásiem nevadilo, že za cenu celosieťovej električenky dostal po 1.1.2000 už len jednopásmovú.