Reply on: aquila #102358:
p.s. a martine nez zacnes pisat dalsie hluposti o napravovych tlakoch tak si prosim pekne uvedom, ze do ULFu musi nastupit vyse 150 ludi pri hmotnosti 80 kg, aby sa dostali vobec na napravove tlaky prazdnej porschetery!
aquila
ok ale k faktom .. s tymi napravymi tlakmi vyslovene klames a zavadzas. zjavne nemas ani tu kalkulacku, ale ked ti to martine nedoslo, tak tam nie je napisane ze elektricka ma 12t napravovy tlak, ale ze DO 12 ton na napravu je ta elektricka schopna zniest, z toho vyplyva, ze ULF je na tom konstrukcne lepsie, lebo ULF _zvladne_ vyssie napravove tlaky, ale samotna elektricka bude mat zrejme NIZSIE napravove tlaky.
dalej si ujasni ci poznas, alebo nepoznas napravove tlaky u 15T, elbo najprv hovoris, ze ich vies a teraz, ze nevies ? vsak to je cista demagogia.
a ked ti to ozaj nedoslo, tak podstatne je ozaj ake napravove tlaky ma samotna elektricka! vsak pre boha pri porschetere vychadzaju napravove tlaky vyssie ako pri viedenskom tazkom metre!! potom je logicke, ze nieco "soudruzi" posrali .. to su krute fakty martine
nikto nehovori, ze ULF je dokonaly, ale je to velmi vyvazena elektricka ktora aj napriek veku patri k svetovej spicke a ty prestan filozofovat, zober kalkulacku a pocitaj a netrep tu s prepacenim hluposti .. skor je tragedia, ze na prazske trate sa dostala tak katastrofalna elektricka ako porschetera, ktora ma o vyse 40% vyssie napravove tlaky ako tebou odsudzovany ULF a sam dobre vies ze opotrebovanie pri vyssich napravovych tlakoch rastie stvorcom t.j. nie ULF ale teraz porschetera bude problem pre prahu!