Reply on: aquila #102144:
s tym muzeom na koleckach mas pravdu... lenze ak sa ma kupovat 240 autobusov, tak je to jedinecna prilezitost, ako mat takmer cely vozovy park autobusov klimatizovany... dalsia varka autobusov sa tak skoro kupova nebude, mozno zas az za 8 rokov, takze to by bolo az v roku 2016.. a to by bolo teda uz dobre neskoro.. ta klima by podla mna jednoznacne byt mala...
aquila
1) nemotaju som napisal presne ze B tym ma 7 dveri. takze sa mi nema co motat.
2) mas zjavne problemy pri zaokruhlovani ULF B ma 35,5 metra, skoda ma 31,5 metra. cize tie rozostupy dveri vychadzaju aj podla tvojho tvojho scestneho vypoctu lepsie pre ULF
ano je to iny koncept, ULF je 7 clankovy, 15T je 3clankova. taktiez koncenpt dveri si zober, ako daleko su od zaciatku prve dvere u 15T a ako u ULFa.
"fotograficky" dokaz na porovnanie
http://public-transport.net/bim/Austria/Wien/Ulf/ulf_pic/8035_04.jpg
http://www.skoda.cz/images/1462.jpg
3) ach jaj, zase to zaokruhlovanie ano jasne, ze ma 6 parov kol, lebo ako spominas neskor, je to kvoli pristupu k veci. vo viedni sa este ziadna do metra neprepadla a jazdia ich uz vyse dve stovky
4) bingo, a to je na ULF to najcennejsie, ze 15T ma 2x vyssiu podlahu a tie napravove tlaky su zjavne neni problem
5) no vidis, tunak netreba riesit nic, je to na urovni obruniku
6) nepotrebuje otocne podvozky, kedze ma vzdy na stycnej ploche len 2 kolesa. naco otocny podvozok ? riesili to rozclankovanim elektricky 7 clankov vs 3. skratka iny pristup.
asi nieco robia sudruzi vo viedni zle, ked stav kolaji a zarezov je tu radovo lepsi ako v prahe, a aj tie hrozne zarezavajuce sa elektricky su radove tichsie ako vsetky na otacavych podvozkoch.
skor tebe odporucim zaist do viedne a skusit sa v ULF zopar krat prejist