uff, ak si dobre pamatam, to je pri prazskom hrade nie ? taky dost stupak ?
podobne trate su aj vo viedni .. dokonca aj priamo v centre v jozefstadte je docela dobry stupak..
ono sa to sice nezda, ale vieden je hodne kopcovita
len sa priznam, ze uz si to vizualne fakt az tak nevybavujem ako to je v prahe, ale mal som z toho dojem, ze je to "kvalitny" stupak ..
cize objektivne by som ruku do ohna ohna nedal, len snad, ze vo W je tiez kopu stuapkov na elinach .. len ak som si vsimol viedenske kolajnice su robene kusok inac ako u nas, aspon som mal ten dojem ..
no ale aj tak je ta dlzka podobna dlzke K2... takze kapacita nic moc.. podla mna treba ratat aj s istou rezervou, nie ze "ked sa to nadzgalo doteraz do K2, tak sa do dadzga aj do LF2"...
"treba podmienky pripravit kvalitne"
Súhlasím, ale myslím, že čas potrebný na kvalitné pripravenie tendra sa neráta na roky, ale na mesiace. #100984: "Ono dobry manazer riesi vsetky problemy sucasne. "
V tomto nesúhlasím. Dobrý manažér rieši problémy podľa priorít. Pre DPB má byť v súčasnosti v oblasti vozového parku absolútnou prioritou tender na kĺbáky a na ten mali sústrediť všetky sily.
A na to si ako prišiel? Mesto si chce prenajať aktuálne práve jednu várku autobsov. Nikdy nikto nikde nepovedal, že to už bude jediný spôsob financovania. Takisto zvyšok tvojho príspevku je nezmysel - prečo by autobusy museli byť zaplatené práve do troch rokov?
Ten rozdiel medzi 48' Bratislavou, 49' Presovom a 50' Prahou nie je az taky velky. Najvyssie teploty vsade dosahuju 36-38 stupnov. Okrem toho, nezabudaj - cim si v lete viac na sever, tym dlhsie tam svieti slnko V lete je 30 stupnov aj v Laponsku.
S499.1023