Reply on: m@rtin #102130:
1) nemotaju

2) mas zjavne problemy pri zaokruhlovani


ano je to iny koncept, ULF je 7 clankovy, 15T je 3clankova. taktiez koncenpt dveri si zober, ako daleko su od zaciatku prve dvere u 15T a ako u ULFa.
"fotograficky" dokaz na porovnanie
http://public-transport.net/bim/Austria/Wien/Ulf/ulf_pic/8035_04.jpg
http://www.skoda.cz/images/1462.jpg
3) ach jaj, zase to zaokruhlovanie


4) bingo, a to je na ULF to najcennejsie, ze 15T ma 2x vyssiu podlahu

5) no vidis, tunak netreba riesit nic, je to na urovni obruniku
6) nepotrebuje otocne podvozky, kedze ma vzdy na stycnej ploche len 2 kolesa. naco otocny podvozok ? riesili to rozclankovanim elektricky 7 clankov vs 3. skratka iny pristup.
asi nieco robia sudruzi vo viedni zle, ked stav kolaji a zarezov je tu radovo lepsi ako v prahe, a aj tie hrozne zarezavajuce sa elektricky su radove tichsie ako vsetky na otacavych podvozkoch.
skor tebe odporucim zaist do viedne a skusit sa v ULF zopar krat prejist

S499.1023