A na to si ako prišiel? Mesto si chce prenajať aktuálne práve jednu várku autobsov. Nikdy nikto nikde nepovedal, že to už bude jediný spôsob financovania. Takisto zvyšok tvojho príspevku je nezmysel - prečo by autobusy museli byť zaplatené práve do troch rokov?
Ten rozdiel medzi 48' Bratislavou, 49' Presovom a 50' Prahou nie je az taky velky. Najvyssie teploty vsade dosahuju 36-38 stupnov. Okrem toho, nezabudaj - cim si v lete viac na sever, tym dlhsie tam svieti slnko V lete je 30 stupnov aj v Laponsku.
no a vo Viedni doteraz tiez klimu nemali, ale bolo to dost kritizovane, takze od minuleho roka sa vsetky nove vozidla objednavaju uz s klimou.. metro, elektricky, aj autobusy...
a ked uz porovnavame Bratislavu s Presovom a napr. aj Prahou, tak treba brat do uvahy, ze tieto mesta su geograficky polozene viac na sever, takze aj teploty su tam nizsie..
Mozno mi niekto povie, ze v Budapesti, ktora je viac na juh, klimu nemaju, no ale zrejme tam maju taky management DP, podla ktoreho je tiez klima zbytocna.. no a ked tam teraz strajkuju vodici, to tiez o niecom svedci..
Nebolo by to takto lepsie? Ide mi predovsetkym o to ze aj cudzinec pochopi ze ten spoj ide k Hradu Devin.. ja som povodne zvazoval ze by to mohlo byt s hradom, ale to by sa mylilo s logom BA
Co sa tyka klimatizacie tak som jednoznacne za. Este som nezabudol na minule leto, ked sa nedalo v MHD vobec cestovat.
Ono aj ked je vonku takych 30 stupnov, tak vovnutri vozidiel je este o niekolko stupnov viac, rozhoruceny je cely interier..
Jasne, ze minuly rok to bol extrem, ale vzhladom na globalne oteplovanie budu podobne extremy stale castejsie. Napr. aj dnes bolo dost teplo, a to je len april..
Okrem toho klimatizacia by aj eliminovala potenie a teda aj zapach, ako to tu uz bolo napisane.
No a takisto je pravda, ze s klimou by sa to nemalo prehanat a nemali by sa z vozidiel robit chladnicky.. to tiez nie je zdrave. ale zdrave nie su ani horucavy, takze klimu jednoznacne treba, k tomu samozrejme DOPYT, a zaskolenie vodicov aku teplotu budu moct nastavit a aku uz nie..
Co sa tyka vetracich okien, tak niekomu zas nerobi dobre prievan.. Okrem toho ked stoji vozidlo v zapche (vid novy update o lamacskej a stefanikovej), tak nepomozu ani dokoran otvorene okna..
Komu sa neľúbi, nebude požadovať lístok bez štátnych dotácií ale sadne do IGK bez štátnej dotácie.
Ku Kooperatívnemu námestiu si zaujímal taký istý postoj?
Pojazdný bordel by nemali prevádzkovať, keď majú zarábať na všetkom, na čom sa dá?
Presovsky DP zacal na Citelisoch a spol. menit okna na vacsie, pretoze v nich bolo v lete nedychatelno. Zo zaciatku sa velke okno dava na lavu stranu za kabinu vodica plus na lavu stranu za klb, aby od nich isiel prievan pokial mozno na co najvacsiu plochu interieru.
Vsimnite si velku vetracku vedla malych vetraciek:
ULF B ma 7 dveri, 4 podvozky a 8 motorov .. a o 20 cm nizsiu podlahu nastupna hrana je 18 cm vs. 32 cm teda ta prazska ma skoro 2x tolko nastupnu hranu .. a to tu ULF jazdi od nejakeho 1992 v prototype ...
ale jasne, tie trate su zjavne problem .. a o namahani oblukov ti nevie, ale vo W su hoodne klukate trate
A este jeden Lubomirovi: Autoskola DPB potrebuje nutne nielenze nove vozy, ale aj novych instruktorov. V kurze od 7.1. nas bolo 38 a zapotili sme sa vsetci. Nemyslim si ze tie vozy sa nevyuziju. Ak nie na vycvik vodicov (a takisto si myslim ze jeden klbak by tiez nebol od veci) tak na zajazdy sa to vyuzije.
bwd
Som sa už ospravedlnil: #101265
Netušil som to a zdalo sa mi to neuveriteľné. Aj sa mi to také stále zdá, ale zdanie často klame.