Duri, nie vzdialenost ale neumoznil ti podla vyhlasky vyjdenie zo zastavky spomalenim alebo uplnym zastavenim. Ak ti narazi cca do zadnej casti, znamena ze mal gumokolista dost casu nato aby ubrzdil. Autobus nieco trva pokial vyjde zo zastavky. Ono to pouzivane od klbu dalej je viac menej praxou a vypoctami brzdnej drahy podlozene, ze bolo dost casu na ubrzdenie. Jedine co v tedy pomoze gumokolistovy je to, ze vodic busu neda smerovku
Aha tak region, to je ine cosi. Ale plne suhlasim, ze dopravny podnik by mohol viac informovat verejnost o takychto planoch. Potom vznikaju taketo nedorozumenia.
možno tam pošlú dvojdverové modré blesky ?
Re #101911 810zssk:
keď už toto nie je garancia, tak čo?
"Ktoré pravidelné linky MHD sú s prevádzkou nízko podlažných vozidiel ?"
linka 22 (1 bus-je označený v cestovnom poriadku), 30, 33, 37, 43, 49 (1 bus-je označený v cestovnom poriadku), 54, 88, 96 http://www.dpb.sk/otazka/pohyblivost.htm
Prečo tam vodiči umožnia nástup a výstup iba druhými dverami vozidla? Prečo nie prvými? Električiek sa to obmedzenie dopravy ako dotkne?
Ad Oprava koľajovej trate na križovatke Saratovská / Drobného
To kvôli jednej koľajnici na celý víkend obetujú zastávku "Pekníkova" pre linky č. 26 a 83 To 83-ky v smere "ku krížu" nemôžu ísť bez zastavenia cez OD Saratov, pri obratisku električiek sa otočiť späť a od zastávky "Pekníkova" sa napojiť na pôvodnú trasu? V smere do mesta by 83-ka mohla ísť normálne po svojej trase!
Veď keď sa tá koľajnica v lete 2007 vydula, tak chodili tak! Takto ľudí len zbytočne popletie, že na "Pri kríži, Homolovej, Štepnej a Žatevnej" budú zastávky pre L83 obsluhované v opačnom smere a na "Pekníkovu" im nepríde nič! Som zvedavý, ako sa 83-ky pomestia na obratisko Žatevná v čase, keď tam aj 26-ka bude čakať na svoj odchod..
Myslím, že toto sa nedá príliš porovnávať s Dúbravskými hodami, lebo tam sú ľudia každoročne na takú zmenu zvyknutí. Naviac, tam keďže býva uzavretá časť cesty, iná možnosť ako ako neobslúžiť zastávku "Peknikova" neexistuje.
Cieľom predsa bolo, alebo je, zrýchliť prejazd električky cez Račianske mýto, nie? Resp. nech je prejazd bezkolízny.
Ale beriem, zastávka je priestorovo nevyhovujúca. Nech teda je pod zemou, s priamym prepojením a vyústením na zastávky autobusov/trolejbusov na Šancovej ulici, v oboch smeroch.
Každopádne existujúce prechody pre chodcov by mali byť zachované, ak aj by išla zastávka pod zem.
Solarisy by mohli robiť garantované nízkopodlažné spoje ale nie na linkách 21,31,34,39,50,61,63,68,83,84,93,94,95,98 v pracovné dni aspoň určite nie! Najmä vďaka ich kapacite s ktorou by nepostačovali určite ako to tvrdohlavo tvrdili v DPB že ide o plnohodnotnú náhradu vyradených Ikarusov 280 alebo prípad SOR 9.5BN vs. 12metrové Karosy. Mi ich príde ľúto keď sa im hovorí Vrakosy,veď tu slúžia už ako dlho a aspoň niesú tak narvané ako SORky... z dobroty na žobrotu ?
ako tu už dakto spomenul, že je to maximálna somarina keď DPB sa zaujíma o to aby mal vozy na prímestské linky... okrem toho už tie modifikácie dĺžok busov 9,5m, 10,5m, 12m, 15m a 18m sú maximálne na hovno. Nepoviem keby sa tie dĺžky využívali rozumne podľa využívateľnosti liniek ale nakúpia sa 9,5m dlhé SOR a vyradia sa 12metrové Karosy, nakúpi sa 15metrový Solaris a vyradia 18metrový Ikarus a tvária sa akoby nič... 15metrové vozdilá sú už bežnejšie ale ako tak pozerám Bratislave nepriniesli žiadne pozitívum, lebo Solarisy nerobia žiadne garantované nízkopodlažné spoje, čo je veľká škoda. V normálnych mestách na takéto veci dbajú a nízkopodlažné vozidlá v CP označia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo