ale ved 12metrove autobusy pridu tak ci tak, o dva tyzdne ci kedy presne sa otvaraju obalky s ponukami na 12-metrove autobusy, takze tie 11-metrove budu este navyse k tomu.. tak neviem kde je problem..
Myslis, ze sa budu novymi sorkami nahradzat stare ? A kam by dali tie ? Tymi novymi sa zase nahradia plynaky a zvysok naftovych karos... takze 10,5 za 12...
Proste robit si rezervu na linky, ktore by si mohol niekedy prevadzkovat je rozhodne podivne v pripade ze na inych linkach, ktore prevadzkujes mas vozidiel nedostatok. Chapem ze sa moze jednat o zmluvu s opciou, kde sa proste odoberie nejaky pocet vozidiel a ak bude podnik potrebovat viac, bude ich moct objednat bez vyberoveho konania, ale i tak je v sucasnej situacii, ked nie su peniaze na nove busy uvazovanie o kupe novych busov na autoskolu scestne a vrcholne nemiestne.
No urcite tych 35 EUR moze zaplatit ked plati vo voze. Malo by sa to vsak dat aj na Oil street. Vsak pripadne nech si zameni. Taktiez je mozne pripadne zaplatit platobnou kartou.
Vitajme v socializme, kde je tolko penazi, ze si podnik moze dovolit kupovat nove vozy pre autoskolu, ktore budu 3/4 roka stat pekne odparkovane... je rozhodne zaujimave, ze primesteke vozy na linku 630 budu kapacitnejsie ako mestske vozy na linke c. 30 a 37 ?
Ine dalsie primestske linky BID nas ako cestujucich, ktori sa kvoli nedostatku klbakov tlacia v solach rozhodne nemusia zaujimat. Ked aj zratam 2 sorky na autoskolu, 2 sorky na zajazdy (ktorych vykonavanie mimochodom urcite nie je poslanim DPB) a vypravu liniek co si spomenul, ani v pripade zakupenia LH10,5 to nevyjde na 300 mil.... To maju mat pozlatene puklice ? Za tu cenu uz pomaly mozes mat 30 Setier... a to sa kvalitou s nejakou sorkou nemoze porovnavat...
Vyjde ti to min. na 30 klbakov, ktore by bratislava potrebovala ako sol, kdezto dalsie hrbate pomsty IMHO kludne moze ozeliet...
A ano bude to tak ako vravis, cng 20 metrove pojdu na Trnavku juh+sever, lebo je tam plnicka
a 11 metrove (10.5) pojdu do Kraksnan lebo su diesle a bude to sor vramci zjednotenia voz parku v danej vozovni.
Tender na sory C10.5 je z dovodu:
- nove vozy pre autoskolu
- 2 nove vozy namiesto 3508 a 3514 na zajazdy
- primestska linka č. 630
- primestska linka do Wolfsthalu
- alt. dalsie primestske linky BId ktore by mohol prevadzkovat DPB a .s.
Ano je tam pomer, ktorym si to rozdelia aby to co najpresnejsie vyslo ze ked pojdes ZSSK zaplatis ZSSK, ked SL zaplatis SL a ked DPB zaplatis DPB. Je blbost, keby si siel napr z Vl. Hrdla do Vodostavu aby peniaze za to sli ZSSK
A ti taja dopravcovia (casom ich bude ovela viac) ostavaju ako doteraz, nikam sa nebudu fuzovat;-)
a este k BID by ma zaujimala jedna vec... ono pojde defacto o fuziu troch spolocnosti, nie? jedine co ostane individualne su vozovy park, vodici a vedenie+pracovnici...
no zaujimalo by ma ako to bude s financovanim...
totiz dnes ked idem ZSSK, platim ZSSK, ked idem SL, platim SL.. a ked idem DPB platim DPB..
no ked bude BID, tak si budem kupovat jeden listok... ktorej spolocnosti pojdu moje peniaze (mne osobne je to sumafuk)? V podstate bude jedno ci si ho kupim na Safku, v Cataji alebo v Senkviciach. Ci je tam vyratany nejaky pomer, ktorym si to rozdelia?
Dnes som si vsimol ze DPB vylepil nove aprilove schemy a je tam aj regio linka 630.
Ked sa zavedie BID tak tam budu vsetky regio linky? aj vlakove? aj regiolinka trebars do Zavodu?
alebo tam daju len city linky?
Aj ked do diania v DPB nevidim, tak mam pocit, ze ten nakup 11m autobusov mozno ma "hlbsi" vyznam.
Na 12-metrove autobusy uz tender vyhlaseny bol, tie zrejme pojdu do vozovne Trnavka(Jurajov Dvor), no a budu na CNG, co akurat pasuje na tuto vozovnu. Tam je jedno, aka to bude znacka autobusu..
11-metrove autobusy pojdu podla mojho nazoru do vozovne Krasnany, no a tam by boli najvhodnejsie prave SORky, aby sa tak zjednotil vozovy park v Krasnanoch.. bude to lahsie aj pre dielenskych, aby sa nemuseli ucit opravovat ine znacky autobusov.
No a tieto autobusy by mali byt naftove, kedze v Krasnanoch nie je plnicka CNG..
Takze ak to tak zhrniem, do Krasnan bz isli SORky, a na Trnaku nejaka ina znacka, ktorou by sa obnovoval vozovy park v tejto vozovni..
Toto je len moja domnienka, ale myslim, ze by to bolo takto logicke..
Ahojte,chcem sa spýtať či mi niekto neviete poradiť ako je to s platbou pokút v eurách,lebo mám sesternicu s trvalým pobytom tu,ale žije mimo,ktorú akurát čapli nejak nešťastne a revízor povedal že to môže uhradiť v EUR-35,tak že aký je postup normálne prísť na Olejkársku a zaplatiť v eurách? a je to tých 35?
a keď sa to nezaplatí do tých 30 dní tak či sa to dá zloženkou v eurách.
neviem či tu niekto má také znalosti až,ale keby náhodou,tak vás poprosím o odpoveď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
no zaujimalo by ma ako to bude s financovanim...
totiz dnes ked idem ZSSK, platim ZSSK, ked idem SL, platim SL.. a ked idem DPB platim DPB..
no ked bude BID, tak si budem kupovat jeden listok... ktorej spolocnosti pojdu moje peniaze (mne osobne je to sumafuk)? V podstate bude jedno ci si ho kupim na Safku, v Cataji alebo v Senkviciach. Ci je tam vyratany nejaky pomer, ktorym si to rozdelia?