je niekde napisane ze 300 ide cisto na tie primestske + autoskola? Mne sa zda ze su spojene 3 tendre - 12 m, GO B 741 a tie 11m.
Mne to vychadza skor na cca 10 vozov
Ale ved to je to co kritizujem. Naco su nam sorky navyse, ked nam chybaju klbaky ? To potom zase dopadne tak, ze na klbovych linkach budu jazdit tie 12metrove busy, a na solo linkach sorky...
Myslis ze pri tom nedostatku vodicov budu vypravovat viac vozidiel a zahustovat interval ?
Ja som to tu o tych klbakoch a sorkach uz hovoril... Vtedy mi tu odpisal pan generalny riaditel, ze sutaz bude ferova a transparentna a ze pisem bludy a ze sa ho to dotklo... A teraz napasuju tender presne na 1 typ vozidla... ano, aj takyto tender je transparentny, kazdemu je jasne, kto ho vyhraje... napr. ked uz o tom hovorime, v istom rozhovore sa spominalo aj 10 Capacity mercedesov... za tie prachy sme ich tu mohli mat...
ale zaujímavé na tom všetko je, že vypísať súťaž na kdejaké 9,5 a 10,5 metrové "špaky" neni problém, ale už na solídny kĺbový bus áno.
ALEBO S KLBÁKMI TO JE TAK, ŽE SA ČAKÁ NA SOR KÝM BUDE NAISTO, ŽE ZAČNE S KLBÁKMI ABY DAKTO ZAROBIL, ŽE?! MOŽNO PRETO SA VYHLÁSENIE TENDRA NA KLBÁKY POSÚVA ABY SA POČKALO NA SOR KÝM BUDE VEDIEŤ GARANTOVAŤ TO, ŽE KLBÁKY OZAJ BUDE VYRÁBAŤ. TAKŽE VLASTNE CESTUJÚCI TRPIA MOŽNO PRÁVE PRETO LEBO SOR-u SA ESŤE NEURÁČILO VYROBIŤ KĹBOVÉ VOZIDLO!!! ?
ale ved 12metrove autobusy pridu tak ci tak, o dva tyzdne ci kedy presne sa otvaraju obalky s ponukami na 12-metrove autobusy, takze tie 11-metrove budu este navyse k tomu.. tak neviem kde je problem..
Myslis, ze sa budu novymi sorkami nahradzat stare ? A kam by dali tie ? Tymi novymi sa zase nahradia plynaky a zvysok naftovych karos... takze 10,5 za 12...
Proste robit si rezervu na linky, ktore by si mohol niekedy prevadzkovat je rozhodne podivne v pripade ze na inych linkach, ktore prevadzkujes mas vozidiel nedostatok. Chapem ze sa moze jednat o zmluvu s opciou, kde sa proste odoberie nejaky pocet vozidiel a ak bude podnik potrebovat viac, bude ich moct objednat bez vyberoveho konania, ale i tak je v sucasnej situacii, ked nie su peniaze na nove busy uvazovanie o kupe novych busov na autoskolu scestne a vrcholne nemiestne.
No urcite tych 35 EUR moze zaplatit ked plati vo voze. Malo by sa to vsak dat aj na Oil street. Vsak pripadne nech si zameni. Taktiez je mozne pripadne zaplatit platobnou kartou.
Vitajme v socializme, kde je tolko penazi, ze si podnik moze dovolit kupovat nove vozy pre autoskolu, ktore budu 3/4 roka stat pekne odparkovane... je rozhodne zaujimave, ze primesteke vozy na linku 630 budu kapacitnejsie ako mestske vozy na linke c. 30 a 37 ?
Ine dalsie primestske linky BID nas ako cestujucich, ktori sa kvoli nedostatku klbakov tlacia v solach rozhodne nemusia zaujimat. Ked aj zratam 2 sorky na autoskolu, 2 sorky na zajazdy (ktorych vykonavanie mimochodom urcite nie je poslanim DPB) a vypravu liniek co si spomenul, ani v pripade zakupenia LH10,5 to nevyjde na 300 mil.... To maju mat pozlatene puklice ? Za tu cenu uz pomaly mozes mat 30 Setier... a to sa kvalitou s nejakou sorkou nemoze porovnavat...
Vyjde ti to min. na 30 klbakov, ktore by bratislava potrebovala ako sol, kdezto dalsie hrbate pomsty IMHO kludne moze ozeliet...
A ano bude to tak ako vravis, cng 20 metrove pojdu na Trnavku juh+sever, lebo je tam plnicka
a 11 metrove (10.5) pojdu do Kraksnan lebo su diesle a bude to sor vramci zjednotenia voz parku v danej vozovni.
Tender na sory C10.5 je z dovodu:
- nove vozy pre autoskolu
- 2 nove vozy namiesto 3508 a 3514 na zajazdy
- primestska linka č. 630
- primestska linka do Wolfsthalu
- alt. dalsie primestske linky BId ktore by mohol prevadzkovat DPB a .s.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Lubomir