Reply on: Ike #101944:
Ano je tam pomer, ktorym si to rozdelia aby to co najpresnejsie vyslo ze ked pojdes ZSSK zaplatis ZSSK, ked SL zaplatis SL a ked DPB zaplatis DPB. Je blbost, keby si siel napr z Vl. Hrdla do Vodostavu aby peniaze za to sli ZSSK A ti taja dopravcovia (casom ich bude ovela viac) ostavaju ako doteraz, nikam sa nebudu fuzovat;-)
Lubomir
No skusme si to zhrnut. Dlzka vozidiel DO 11 metrov... Hmmm... Takze Citelis od Irisbusu vypadava - ma 11,9 metra, Crossway 10,6 LE verziu nema, povedzme, ze Solaris 12 asi 11 metrov tiez mat nebude, jedine ze by ponukli ich mensiu LE verziu, ale tych je malo, navyse Solaris asi vypadava vzhladom na medializovane nedostatky. Slovenski vyrobcovia nedosahuju obrat a nerobia nizkopodlazne autobusy. Mercedes Citaro je tiez 12metrovy a MAN rovnako. Navyse Mercedes ani MAN nema sancu dat ceny ako SORka. Bravo pani, IMHO majstrovsky zadane sutazne podklady... Jasne napovedaju, ze bude sutaz nestranna a ze bude jednoznacne nezavisle posudena... Neboli ste na skoleni v DPMK ?
Je mi z toho zle... Pred nejakou dobou vyhlasil niekto z podniku, neviem ci p. veduci predstavenstva alebo generalny riaditel DPB, pre Bratislavske noviny (a kludne si to i vyhladam), ze obnova solo autobusov je skoro ukoncena. 300 milionov pri cene 5 milionov za kus, co je na SOR BN10,5 premrstena cena je 60 kusov. Chapem, ze nam zacinaju dozivat plynofikovane B732, ale NEBOLO BY SAKRA NACASE UZ KONECNE NAKUPIT NOVE AUTOBUSY BEZ ZNIZOVANIA KAPACITY ? To uz rovno nakupme za tie peniaze fabie a rozvazajme ludi taxikmi na presnych trasach. Do kazdeho auta jeden oznacovac.
O nutnosti nakupu klbovych autobusov uz radsej ani nebudem hovorit. Hlavne ze maju ludia ako p. Zahradnik, p. Kadnar a im podobni teple miestecka. Vazeni, tak ako ste podla mojho nazoru nanic poslanci, tak ste aj nanic dopravaci.