Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2xT3SUCS #100819:
ja by som cez víkendy bral 15minútový interval ale ten by mohol existovať až vtedy keď by sa redukoval počet liniek ako bolo navrhované aj v roku 2005.
btw: keby DPB optimalizoval (tzn. výrazne zredukoval) počet elek3čiek cez SO-NE, určite by za ušetrené mohol kúpiť každý rok jednu modernú... je nehorázne rozhadzovanie lietať po meste s priemerne 6-8 cestujúcimi v súprave...
Reply on: Peon #100814:
zo žartu? podľa mňa je (zlý) žart voziť z jednej konečnej na druhú 20-25 ľudí (celkový súčet, v žiadnom okamihu ich toľko nie je)...
inak mozem taku laicku otazku? naco su zajazdy bratislava? preco ta firma existuje a preco ju mesto dotuje (myslim ze je jej 100% vlastnikom, alebo som kdesi daco take cital neviem).
Co som videl tak nemaju zrovna moderny vozovy park, tusim pod novym mostom sa jeden cas motala nie zrovna najnovsia setra
(nieco taketo http://www.disarno.com/immagini/BUS/KassBohrer%20Setra%20211.JPG)
Reply on: Peon #100814:
Idealnym riesenim by bolo PRESTUPNE LINKOVANIE. Ale na to treba volu a ta bude az ked sa nebude dat zabezpecit sucasny, zly, system.
Zaujímalo by ma, či by mohli byť vodiči Zájazdov Bratislava v prípade priestupku sankcionovaní z DPB strhnutím prémií tak ako vodiči DPB alebo tam je (keďže sú z inej firmy) dohodnutý nejaký iný spôsob sankcií?

Inak vítam, že aspoň to jedno 2-dverové vozidlo vybavili digitálnymi transparentami. Ale keďže modráky nie sú vybavené evidenčnými číslami (čo by asi mali byť), dožvie ako ich evidujú dispečeri DPB. Podľa celej ŠPZ alebo len toho čísla na nej?

Re #100813 2xT3SUCS: Toto si snáď myslel zo žartu... Snáď na tom DPB nie je až tak zle, aby zhoršili víkendový 20-minútový interval... Skôr by som súhlasil s tým rozpájaním súprav, ale to by zrejme tiež nebol najlepší nápad. Preto dúfam, že v tomto zostane súčasný stav. ?
Reply on: enumaelish #100812:
ach tak to si ty... ?
nehovorím o rozpájaní. hovorím, že každých 20 minút je prehnane (na zaplakanie) často. stačilo by každých 40. napr. v karlovke by to znamenalo každých 8 minút elek3čka, čo je priveľa, jedine že by nejazdili 4 a 9, potom by to bolo na pokraji prijateľnosti. dnešný stav je nehoráznym rozhadzovaním... ?
Reply on: 2xT3SUCS #100811:
Neviem teda komu by sa chcelo rozpájať a spájať T3 kvôli víkendom ak si také dačo chcel naznačiť. No ja vždy donútim kámošov cvakať lístky poctivo a ja keď idem do druhého pásma tak tiež cvakám poctivo, kedže mám električenku len na prvé pásmo.
Reply on: enumaelish #100802:
k tomu intervalu 20 minút cez weekend: je naozaj na zaplakanie, že sa vláčime duplákmi s max. 20 ľuďmi tak často... keď k tomu prirátaš, že cez weekend ZÁSADNE NIKTO necvaká lístok... div,že ešte existujeme... ?
Reply on: Peon #100808:
Krížna hej Košická nie.
Reply on: enumaelish #100806:
Napríklad vo Zvolene zaviesť trolejbusy, zvolenskí SADisti by boli tomu určite stopercentne naklonený ? ?

Keď sme už pri tom, vedel by som si predstaviť krátku regionálnu železničnú trať z Pezinka do Modry. ?
ZASTÁVKY L83 POČAS MARATÓNU

To, že bude stáť na Račianskom mýte a na Moste Apollo ešte chápem, ale na čo aj na zastávkach Krížna a Košická, ktoré sú hneď za nimi? Čo sú to nejaké významné prestupné body?

A správne rozumiem tomu, že autobusy pôjdu (bez zastavenia) po Viedenskej ceste tak ako pred časom bežne premávala 82-ka?

Vodiči dotknutých liniek budú mať vďaka presmerovaniu kratšie prestávky alebo sa navýšenie vzkm a jazdnej doby dobehne navýšením počtu vozidiel?
Reply on: enumaelish #100806:
Nie vzdy mesto potrebuje ine druhy dopravy.
Reply on: 810zssk #100805:
hej, ak chce mesto ponúknuť dačo viac tak treba premýšľať aj nad inými druhmi dopravy.
Reply on: enumaelish #100804:
Ako? S autobusmi? Tak sa da dlho existovat 😃 V mnohych mestach je to idealne riesenie.
Reply on: 810zssk #100803:
Je to tak jak si napísal ale navždy nejde tak existovať, nie?
Reply on: enumaelish #100801:
Konkretne 131 a 141 su uplne narvate. Cim netvrdim ze to nie je velmi dobra vec.

Elektrickovu a trolejbusovu miniaturu treba aj zaplatit. Nase mesta az take bohate nie su.
Reply on: 810zssk #100798:
Však stojí to za shit, škoda, že v BA sa s tým nezačalo ešte keď bolo dosť autobusov. Nemám teraz na mysli lístky na čas ale skôr redukciu liniek a vytvorenie nosných liniek. Len by sa také dačo patrilo aplikovať aj v električkovej doprave u nás lebo interval 12min v pracovné dni a 20cez víkendy je na zaplakanie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.