neverím, že tejto svojej teórii veríš... asi by to malo fungovať aj opačne, nie? nechať intervaly ako cez pracovné dni a časom by sa ľudia hrnuli v davoch... ?
Jasne, ze to slovko zahrna oba vyznamy. Prave preto treba rozlisit ktory z nich prave myslis, lebo inak nastanu situacie, ze jeden o voze a druhy o koze.
Jasne, ze IC/EC po regionalkach nechodia (aka je statisticka pravdepodobnost, ze takato udalost nastane?). Len on sa snazil krutit a obhajit neobhajitelne...
Re #100776 Emo: Nie som odbornik na dopravu. Ale mam vzdelanie zo sietovej analyzy a optimalizacie (predpoklad pre optimalizaciu organizacie dopravy) a mam odborny tim, s ktorym veci konzultujem.
Re #100761 intony: Spravne, lenze ti ludia, co su tam teraz, pripravuju a buduci rok chcu zacat realizovat take nieco, z coho nas vsetkych bude boliet hlava. Prave preto, ze su tam teraz a len teraz si to vedia presadit a zaplatit z penazi nas vsetkych.
Presadia riesenie, ktore je zle a do buducna zamedzia rieseniu, ktore bude dobre.
Presen toto je kamen urazu!
Re #100760 intony: Pokial nie je podrobnejsie rozpracovanie projektu vratanie financovania, nejde o planovanie, ale o uvazovanie. Uzemny plan je sice strategicke planovanie - v danom stave rozpracovanosti vsak tazko mozno hovorit o skutocnom plane - skor zamere, ci uvahe.
šlo by to spraviť aj tak, že by niektoré linky mali premávku len v pracovné dni, ale už koľko rokov sa nepohlo s počtom električkových liniek sa pozri a od toho si odvoď aká je vôľa s linkovaním niečo spraviť. Treba spraviť rovnaké chirurgické rezy ako v prípade autobusovej zložky MHD.
"stačilo by každých 40" - keby jazdili každých 40 minút, tak by sme časom zistili, že v nich cestuje zase len tých 20 ľudí, tak by sme interval zvýšili na 60 minút. Po krátkom čase by sme zistili, že v nich cestuje zase len tých 20 ľudí a interval by sme zvýšili na 120 minút... nakoniec by sme zrušili nedeľnú dopravu úplne ?
ja by som cez víkendy bral 15minútový interval ale ten by mohol existovať až vtedy keď by sa redukoval počet liniek ako bolo navrhované aj v roku 2005.
btw: keby DPB optimalizoval (tzn. výrazne zredukoval) počet elek3čiek cez SO-NE, určite by za ušetrené mohol kúpiť každý rok jednu modernú... je nehorázne rozhadzovanie lietať po meste s priemerne 6-8 cestujúcimi v súprave...
inak mozem taku laicku otazku? naco su zajazdy bratislava? preco ta firma existuje a preco ju mesto dotuje (myslim ze je jej 100% vlastnikom, alebo som kdesi daco take cital neviem).
Co som videl tak nemaju zrovna moderny vozovy park, tusim pod novym mostom sa jeden cas motala nie zrovna najnovsia setra
(nieco taketo http://www.disarno.com/immagini/BUS/KassBohrer%20Setra%20211.JPG)
Zaujímalo by ma, či by mohli byť vodiči Zájazdov Bratislava v prípade priestupku sankcionovaní z DPB strhnutím prémií tak ako vodiči DPB alebo tam je (keďže sú z inej firmy) dohodnutý nejaký iný spôsob sankcií?
Inak vítam, že aspoň to jedno 2-dverové vozidlo vybavili digitálnymi transparentami. Ale keďže modráky nie sú vybavené evidenčnými číslami (čo by asi mali byť), dožvie ako ich evidujú dispečeri DPB. Podľa celej ŠPZ alebo len toho čísla na nej?
Re #100813 2xT3SUCS: Toto si snáď myslel zo žartu... Snáď na tom DPB nie je až tak zle, aby zhoršili víkendový 20-minútový interval... Skôr by som súhlasil s tým rozpájaním súprav, ale to by zrejme tiež nebol najlepší nápad. Preto dúfam, že v tomto zostane súčasný stav. ?
ach tak to si ty... ?
nehovorím o rozpájaní. hovorím, že každých 20 minút je prehnane (na zaplakanie) často. stačilo by každých 40. napr. v karlovke by to znamenalo každých 8 minút elek3čka, čo je priveľa, jedine že by nejazdili 4 a 9, potom by to bolo na pokraji prijateľnosti. dnešný stav je nehoráznym rozhadzovaním... ?
Neviem teda komu by sa chcelo rozpájať a spájať T3 kvôli víkendom ak si také dačo chcel naznačiť. No ja vždy donútim kámošov cvakať lístky poctivo a ja keď idem do druhého pásma tak tiež cvakám poctivo, kedže mám električenku len na prvé pásmo.
k tomu intervalu 20 minút cez weekend: je naozaj na zaplakanie, že sa vláčime duplákmi s max. 20 ľuďmi tak často... keď k tomu prirátaš, že cez weekend ZÁSADNE NIKTO necvaká lístok... div,že ešte existujeme... ?
To, že bude stáť na Račianskom mýte a na Moste Apollo ešte chápem, ale na čo aj na zastávkach Krížna a Košická, ktoré sú hneď za nimi? Čo sú to nejaké významné prestupné body?
A správne rozumiem tomu, že autobusy pôjdu (bez zastavenia) po Viedenskej ceste tak ako pred časom bežne premávala 82-ka?
Vodiči dotknutých liniek budú mať vďaka presmerovaniu kratšie prestávky alebo sa navýšenie vzkm a jazdnej doby dobehne navýšením počtu vozidiel?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
Jasne, ze IC/EC po regionalkach nechodia (aka je statisticka pravdepodobnost, ze takato udalost nastane?). Len on sa snazil krutit a obhajit neobhajitelne...
Re #100777 Emo: Presahuje vyjadrenia zakaznika.
Re #100776 Emo: Nie som odbornik na dopravu. Ale mam vzdelanie zo sietovej analyzy a optimalizacie (predpoklad pre optimalizaciu organizacie dopravy) a mam odborny tim, s ktorym veci konzultujem.
Re #100761 intony: Spravne, lenze ti ludia, co su tam teraz, pripravuju a buduci rok chcu zacat realizovat take nieco, z coho nas vsetkych bude boliet hlava. Prave preto, ze su tam teraz a len teraz si to vedia presadit a zaplatit z penazi nas vsetkych.
Presadia riesenie, ktore je zle a do buducna zamedzia rieseniu, ktore bude dobre.
Presen toto je kamen urazu!
Re #100760 intony: Pokial nie je podrobnejsie rozpracovanie projektu vratanie financovania, nejde o planovanie, ale o uvazovanie. Uzemny plan je sice strategicke planovanie - v danom stave rozpracovanosti vsak tazko mozno hovorit o skutocnom plane - skor zamere, ci uvahe.