Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #100774:
Polana nesplna kvalitativne parametre na to aby to mohol byt vlak 😛 😃
Reply on: 810zssk #100773:
On je konkretny len ked chce, napr ze do Presova nechodia rychliky... Polana je asi autobus...
Reply on: Marcelllooo #100757:
Ja sa hram na dospeleho? Wow, na zaklade coho tak sudis? BUD KONKRETNY, trkvas.
Reply on: Mike #100769:
Tak v to pevne dúfam. ❗
Reply on: Mike #100769:
no, uz aby to bolo! necaka sa tam dufam na prestavbu Kamenneho namestia, ze nie? ?
Reply on: Emo #100677:
bol by sice mensi problem s hygienickostou sedadiel, ale pravidelne cistenie a vymeny najhroznejsich sedadiel stoji velke peniaze.
Reply on: intony #100767:
Ináč to je otázka času, ale viac menej už je isté, že tak ako bolo obojsmerne zaslepené SNP bude časom zaslepené aj KN (Špitálska x Štúrova)
Reply on: intony #100767:
len tak z fleku ma napada jeden velmi dobry dovod, preco sa to neda: Lebo sme v Kocurkove, pardon, Bratislave a nie v Brne, Prahe, Ostrave ci hocikde inde... proste tu fakt plati, ze sa to tak nikdy nerobilo a ani sa tym nikto zapodievat nemieni. A keby aj, tak mu to vassie postaveni zatrhnu a basta fidli! ?
Reply on: Max #100764:
A dalo by sa to aj inak, ako "keby". Napadá ma more vecí, ktoré by sa mohli spraviť, keď nie teraz, tak pri (budúcej ?) rekonštrukcii Námestia SNP a Kamenného nám.
Reply on: Mike #100763:
No, však, vieš koľko exhalátov musí vydať kolóna od Amerického nám.? To je dostatočný dôvod, aby chodci a električky neboli preferované. ?
Reply on: Ike #100756:
Ike kašli už naňho, je to k*k*t. Furt si bude mlieť svoje. Do konca roka sa z oblasti Nív sťahujú dva štátne "podniky" (s dokopy okolo 2000 zamstnancami a stovkami ludí čo tam denne chodia vybavovať veci) do budovy STV . Dôvodom sú samozrejme financie. To je to jeho sťahovanie úradov z centra do oblastí Nív, kde bude to jeho centrum...
Reply on: Mike #100763:
všetko by sa dalo... len keby niektorí

- chodci nemali samovražedné sklony,
- autisti nemali vražedné sklony
- vodiči Ečiek nemali pretekárske sklony
- štvrtý dôvod som po triezvom zvážení nakoniec radšej zmazal...
Reply on: intony #100762:
Reakciu policajtov nepoznám. Najväčšie vytýkané negatíva počas vypnutých semafórov na KN bola veľká šóra áut v smere od Amerického Nám., lebo ten prechod čo je dnes riadený je silne zaťažený a prešlo jedno auto a potom húf ľudí, po čase zasa jedno auto prešlo a zasa súvislý húf ľudí a to sa niekomu nepáčilo ?
Druhý problém bol, že elelktrička z SNP (l. č. 1) sa dostala na Kamenné iba keď autá stáli ale to bolo preto, že cez prechod išiel húf ľudí a ten si spravidla rozrážala zvoncom a plnou jazdou (teda pokiaľ oblúk dovoľuje) ?
Reply on: Emo #100720:
Nie, nestalo by sa nič. Iba niekto (policajti ?) sa vyjadrili, že tak bude Kamenné námestie nebezpečné a že vraj pošas vypnutia semafórov aj bolo.

Keby niekto nemal uchovávať autíčka vo vatičke, mohlo niekoho napadnúť dať jednoducho na cestu retardéry a električkovú trať oddeliť fyzickou menšou zábranou.

Fuj.
Reply on: Marcelllooo #100722:
Nespĺňa, ale môže, ak sa na správnom mieste vyskytnú správny ľudia, čo momentálne žiaľ nie čo, čo však zároveň neznamená, že sa tak stať nemôže. Ty to hneď celé hádžeš do koša.
Reply on: Marcelllooo #100725:
Neuvažuje sa. Plánuje sa. Je v územnom pláne zakotvená viac, ako TEN-T koridor.
Reply on: Ike #100756:
Uvedena trat brani IC/EC vlaku vyuzit svoj potencial, cize by uz neslo o vlak s parametrami IC/EC.

Presov: Presov, podobne ako Modru, vlak obchadza nie z dovodu nedostatocneho dopravneho dopytu ale jedine z dovodu historickej danosti trate. (Do KE idu dva koridory severny a juzny.)

1+2. Spravne: netusis. Vystavba jedneho aj druheho variantu je z hladiska docasneho znecisatenia, prasnosti a hlucnosti zhruba rovnaka.
3. NS MHD riesi nosne a hlavne dopravne prudy. Doplnkovy system zbera ludi a k NS MHD ich privedie a zase odvedie prec.
4. Je to vacsina. Ziaden iny dopravny prud nema takuto odhadovanu poziadavku.
5. Samozrejme. Od toho je delba prace vo vertikalnej strukture organizacie. Dolezite je, aby praca bola efektivna a vysledky optimalne.
Reply on: Marcelllooo #100746:
LoLo, LoLo, ja si tu niekedy pripadám ako ty, teda ako opakovací papagáj.

Aby sme to navždy skončili, tak:

ad1) http://youtube.com/watch?v=YoOVfPSevCQ kukni si toto
ad2) nenavazaj sa tu stale na mladsich a nedavaj im stale najavo, ze si mudrejsi, starsi, domovnickejsi atd. Oni tu maju take iste prava ako ty, a maju pravo vyjadrovat sa k hocicomu. To znamena, ze ta pravdepodobne vzrusuje, ked napises nejakemu decku ze je k***t, a ze nema vystrkovat nos z diery. To znamena ze najprv si uvedom, ze ty nemas vystrkovat nos z domovnickej dielne, a ze si rozmysli, koho tu budes urazat. JASNE?
Reply on: 810zssk #100751:
Ano si dieta ale snazis sa hrat na dospeleho a to maximalne nevhodnym sposobom. Bohuzial si ma donutil aby som ti to dal aj najavo (a to pri tom mam vela mladsich kamaratov - par dokonca aj v tvojom veku).

Co sa tyka inych dospelych osob - tu treba tiez hladat ich zrelost a odbornu kvalifikaciu. Zaujimavou crtou tohoto fora a vacsiny ich ucastnikov je, ze sami seba pokladaju za odbornikov v oblasti dopravy. No zatial ani jeden nepreukazal svoju odbornu kvalifikaciu, a pri tom podla mojich informacii je na tomto fore prave jeden doprvny odbornik.

Isto nie som odbornikom na dopravu, ved to som nikdy ani netvrdil, ale prave preto sa obklopujem a stretavam s odbornikmi: ing. Dulla, Dr. Ing. Schlosser, Ing. Kocur atd. A to, co tvrdim je vysledkom nasej spolocnej prace. Ja sam by som sa nikdy neodvazil tvrdit veci co tvrdim a to este tak dorazne a v mene viacerych pokial by som to nemal garantovane prave tymto odbornym timom.
Reply on: Marcelllooo #100753:
"Pokial viem, na regionalnej trati (napr. Kuty - Trnava) by IC/EC premavat nemohlo"

ano? co tomu brani ze v pripade vynimocnej situcie by tadialto islo?

"Nebyvam v Trstenej, ale povedzme v Presove, kam hlavna trat BA - KE nejde. Ale je tu len regionalna osobacka trat. A preto pozadujem, aby tadeto viedol koridor... "

hej hej, toto ta vystihuje uplne dokonale, tahat koridor tam kde chces ty a nie tam kde je dopyt... rozmyslal si uz niekedy nad tym preco cez presov koridor nejde? spravna odpoved znie, ano preto, lebo kosice a juh vychodneho slovenska su atraktivnejsie z hladiska dopravnych narokov... to nie je o koridoroch/nekoridoroch ale o intenzite dopravy... do presova je dostacujuca doprava a koridor (aj tak neviem co tym myslis, asi upravu zeleznic na rychlost 160/200kmh) by bol zbytocny, kedze by si tam ten vlak tu rychlost ani nemal kde "uzit"

k bodom
1+2. uz sa radsej nevyjadrujem - ako elina a zastavky zatazuju ZP netusim, vystavba a hlbenie tunela urcite viac
3. aky je rozdiel medzi tymto a NDS, objasni... minule si tu rycal co je NDS a presne si povedal to, co teraz mne
4. stale to nie je vacsina
5. no jasne, to ste vy projektovy manazeri "dejte mi lidi ja to udelaaaam"

"Zaroven to funguje ako filter, ze sa oddeli zrno od pliev..."
tymto teda filtrujem a odteraz sa bavim len so zrnom, dovi a dopo 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.