"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope"
Keď dokážeš napísať toto, je akákoľvek ďalšia diskusia na túto tému s Tebou zbytočná. Ak mám uplatniť Tvoj prístup, tak môžem od teraz začať hovoriť, že Tebou presadzované riešenie je zlé, pretože uvažuje s železničnými priecestiami a železničnou traťou uprostred Petržalky. Tiež to bude podobne pravdivé, ako Tvoje vyjadrenie o priaznivcoch električkového riešenie (nie toho navrhovaného mestom).
"A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!"
Na Rovniankovej 14 nie je podľa katastra vlastníkom bytu žiaden Marcel Slávik. Čiže si asi chcel napísať "znasat to budu musiet oni, vlastnici bytov" ? (žartujem)
"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
a
"Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory."
Zase rozpor v Tvojich vlastných príspevkoch. Z uvedených území električka už teraz obsluhuje Filiálku, Pribinovu, Račianske a Trnavské mýto a je plánovaná do Lamačskej brány a Vajnor. A taktiež (ako sám spomínaš a proti čomu bojuješ) aj do Petržalky (Janíkovho dvora = South city).
Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!
Ty si strasny tlk. Pochop ze my suhlasime so samotnou ideou elektricky do Petrzalky + navrhujeme k tomu dalsie veci.
Podla tvojej logiky vlastne suhlasis s elektrickou - lebo ved suhlasis s mestom ze ma byt vlak tak tym padom automaticky suhlasis aj s elektrickou.
Uz to chapes? Oba "tabory" suhlasia ciastocne s mestom, avsak, maju urcite "pozmenovacie navrhy".
Postoju nemôžeš chápať, ale iba ak mu rozumieť. Môžeš ho chápať, ale nie mu. Takýto základ slovenčiny by mal taký maticový či skrutkový odborník v plytkom tunelY ovládať.
teda teoriticky je, neviem ci je tam urcena prednost v pripade nefunkcnosti semaforov, ale ak nie, tak potom ak ides IAD zo Zlatych smer k polusu, tak elina co ide rovnako, ma na tom prechode prednost... elina co ide od polusu zase musi dat tebe prednost (protiiduce vozidlo)
Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope. Lebo davaju svojim postojom jasne zelenu planom mesta. Ze to bude inak, ako si predstavujeme my vsetci, je bohuzial realitou, ktora s tym ide ruka v ruke. A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!
Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory.
aj vlavo pokial je elektricka v subeznom smere a dava signal na odbocenie, ma prednost aj ked obca vlavo (v pripade ze vozidla jazdia po jej lavej strane - taky pripad ale v BA nie je)
ja som tu prednedávnom spomínal spoločnosť EMCard.
SL je zapojené do tejto spoločnosti aby si mohli vyúčtovávať karty medzi svojimi závodmi a takisto kvôli systému BID. Ak však budú chcieť, aby ich zákazník (držiteľ karty) mohol používať túto kartu aj u inej spoločnosti a mohol ňou platiť, museli by tieto spoločnosti uzavrieť medzi sebou zmluvu. Až potom by sa to mohlo previesť.
Reálne je to tak, že väčšina spoločností sa hrá na vlastnom piesočku a akceptujú iba "svoje" karty. Výnimkou je východné slovensko, ako som popisoval v minule. Technicky je to realizovateľné, aby sa mohla používať všade jedna karta, prakticky sa k tomu musia odhodlať samotní dopravcovia....
Isty nemenovany šéfdomovník si totiz mysli ze ked ciastocne suhlasis s mesto tak s nim automaticky suhlasis uplne.
Apropo, tymto vyzyvam vsetkych ktory su ochotny nieco spravit pre to aby vyhral rozum a kvalitne riesenie nech sa mi ozvu na mail samomuransky (at) chello (dot) sk, alebo tiez ICQ cislo 365825136. Treba aby sme sa zorganizovali a spolu bojovali proti hluposti!
Ak je na spoločnej ceste s autami, platia pre ňu rovnaké predpisy ako pre autá. Ale teleso môže byť od cesty oddelené pokojne len vodorovným značením, ako napr. na Špitálskej ulici a pod. Úsekov, kde má električka spoločné teleso s cestou, je v BA, našťastie, naozaj veľmi málo.
Ktorí diskutujúci (menovite) obhajujú podľa Teba električkovú trať v oplotenom výkope?
"Navyse som niekolko krat jasne, zrozumitelne a dostatocne vysvetlil dovody svojich postojov"
V ktorých to bolo príspevkoch? Nevieš ich dohľadať ani Ty? (Možno je to preto, že neexistujú )
"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
Ktoré územia považuješ za rozvojové?
Platia, ale len za určitých okolností. A, odvolávajúc sa na Tvoju vetu "Predpokladam, ze tu rozpravam s ludmi, ktorym ide o dopravu a maju o vec zaujem a nie o dotahovanie sa. Preto predpokladam, ze si niektore dokumenty (ktore su zakladne a verejne pristupne) dohladaju sami." si pozri zákon o dráhach.
Určite je to s tou rýchlosťou tak? Lebo ja som bol doteraz v tom, že pokiaľ má električka spoločné teleso trate s cestou, tak musí dodržiavať takú rýchlosť, akú aj ostatné vozidlá. Akurát som vedel to, že nemusí dať prednosť chodcom na prechode a že pri odbočovaní zo stredového pásu vpravo má prednosť. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!