Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #100489:
A este jeden rozdiel je medzi nami dvomi:

Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!
Reply on: Ike #100490:
Tam je značka "daj prednosť v jazde".
Reply on: 810zssk #100489:
Ale ano - ja suhlasim principialne aj s elektrickou, ak by bola urobena spravne a spravne aj navrhnuta.

To nie je pripad navrhovanej trate do Petrzalky oplotenym vykopom cez Stary most. Tento projekt je zly a nespravny principialne, zo svojej podstaty.

Naopak projekt, s ktorymi prisli zeleznice je omnoho lepsi vo vsetkych parametroch.

Preto presadzujem NS MHD a nie elektricku.
Reply on: Majo #100484:
v podstate aj prechod na Mileticke
Reply on: Marcelllooo #100487:
Ty si strasny tlk. Pochop ze my suhlasime so samotnou ideou elektricky do Petrzalky + navrhujeme k tomu dalsie veci.
Podla tvojej logiky vlastne suhlasis s elektrickou - lebo ved suhlasis s mestom ze ma byt vlak tak tym padom automaticky suhlasis aj s elektrickou.

Uz to chapes? Oba "tabory" suhlasia ciastocne s mestom, avsak, maju urcite "pozmenovacie navrhy".
Reply on: Marcelllooo #100487:
Postoju nemôžeš chápať, ale iba ak mu rozumieť. Môžeš ho chápať, ale nie mu. Takýto základ slovenčiny by mal taký maticový či skrutkový odborník v plytkom tunelY ovládať.
Reply on: 810zssk #100480:
Tak to v realnom zivote ale je. Chapem vsak tvojmu postoju, vzhladom k tvojmu mlademu veku a s tym spojenej naivite a idealistickosti.
Reply on: Majo #100484:
Vsetky su svetelne, ale inak myslim ze ano.
Reply on: Ike #100482:
teda teoriticky je, neviem ci je tam urcena prednost v pripade nefunkcnosti semaforov, ale ak nie, tak potom ak ides IAD zo Zlatych smer k polusu, tak elina co ide rovnako, ma na tom prechode prednost... elina co ide od polusu zase musi dat tebe prednost (protiiduce vozidlo)
Reply on: Ike #100482:
Odbočenie pred ŽST Vinohrady, zastávkou Cesta na Senec alebo pred ŽST Nové Mesto taký prípad nie je?
Reply on: tr3mp #100478:

Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope. Lebo davaju svojim postojom jasne zelenu planom mesta. Ze to bude inak, ako si predstavujeme my vsetci, je bohuzial realitou, ktora s tym ide ruka v ruke. A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!

Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory.
Reply on: Emo #100476:
aj vlavo 🙂 pokial je elektricka v subeznom smere a dava signal na odbocenie, ma prednost aj ked obca vlavo (v pripade ze vozidla jazdia po jej lavej strane - taky pripad ale v BA nie je)
Reply on: 810zssk #100438:
ja som tu prednedávnom spomínal spoločnosť EMCard.

SL je zapojené do tejto spoločnosti aby si mohli vyúčtovávať karty medzi svojimi závodmi a takisto kvôli systému BID. Ak však budú chcieť, aby ich zákazník (držiteľ karty) mohol používať túto kartu aj u inej spoločnosti a mohol ňou platiť, museli by tieto spoločnosti uzavrieť medzi sebou zmluvu. Až potom by sa to mohlo previesť.

Reálne je to tak, že väčšina spoločností sa hrá na vlastnom piesočku a akceptujú iba "svoje" karty. Výnimkou je východné slovensko, ako som popisoval v minule. Technicky je to realizovateľné, aby sa mohla používať všade jedna karta, prakticky sa k tomu musia odhodlať samotní dopravcovia....
Reply on: tr3mp #100478:
Isty nemenovany šéfdomovník si totiz mysli ze ked ciastocne suhlasis s mesto tak s nim automaticky suhlasis uplne.

Apropo, tymto vyzyvam vsetkych ktory su ochotny nieco spravit pre to aby vyhral rozum a kvalitne riesenie nech sa mi ozvu na mail samomuransky (at) chello (dot) sk, alebo tiez ICQ cislo 365825136. Treba aby sme sa zorganizovali a spolu bojovali proti hluposti!
Reply on: Emo #100476:
Ak je na spoločnej ceste s autami, platia pre ňu rovnaké predpisy ako pre autá. Ale teleso môže byť od cesty oddelené pokojne len vodorovným značením, ako napr. na Špitálskej ulici a pod. Úsekov, kde má električka spoločné teleso s cestou, je v BA, našťastie, naozaj veľmi málo.
Reply on: Marcelllooo #100467:


Ktorí diskutujúci (menovite) obhajujú podľa Teba električkovú trať v oplotenom výkope?

"Navyse som niekolko krat jasne, zrozumitelne a dostatocne vysvetlil dovody svojich postojov"
V ktorých to bolo príspevkoch? Nevieš ich dohľadať ani Ty? (Možno je to preto, že neexistujú 🙂 )

"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
Ktoré územia považuješ za rozvojové?
Reply on: Marcelllooo #100472:
Platia, ale len za určitých okolností. A, odvolávajúc sa na Tvoju vetu "Predpokladam, ze tu rozpravam s ludmi, ktorym ide o dopravu a maju o vec zaujem a nie o dotahovanie sa. Preto predpokladam, ze si niektore dokumenty (ktore su zakladne a verejne pristupne) dohladaju sami." si pozri zákon o dráhach.
Reply on: Majo #100463:
Určite je to s tou rýchlosťou tak? Lebo ja som bol doteraz v tom, že pokiaľ má električka spoločné teleso trate s cestou, tak musí dodržiavať takú rýchlosť, akú aj ostatné vozidlá. Akurát som vedel to, že nemusí dať prednosť chodcom na prechode a že pri odbočovaní zo stredového pásu vpravo má prednosť. ?
Reply on: AAA #100465:
Ano. Pravna relevancia peticie v rozhodovacom procese o akejkolvek veci (okrem posunutia rozhodovania na referendum) rovna sa nule.
Reply on: Ike #100471:
Osobne to povazujem za zbytocnost.. skor by som bral moznost filtrovat uzivatelov (napr. ze sa mi nezobrazia prispevky od Sefdomovnika).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.