Lenze najprv musis zastavit sucasny zly projekt elektricky a az potom mozes presadzovat nejaky iny, lepsi.
Mesto a zainteresovane osoby (aj biznisovo) idu tvrdo po tom, aby sa zrealizoval oploteny vykop stredom Petrzalky a je im jedno aky nazor maju vlastnici a je im aj jedno, aku idealisticku predstavu maju elektrickovy nadsenci a sotomaniaci.
A na zaver, na to, aby si nieco presadil musis mat patricnu vyjednavaciu silu a poziciu, a jasne poziadavky.
Mas aj nemas pravdu. Dnes mesto velmi intenzivne pripravuje realizaciu oploteneho vykopu skrz Petrzalku. Odvolava sa pri tom aj na podporu vas, podporovatelov elektrickoveho riesenia (preto hovorim, ze ste v tomto zneuziti). Ved nedostatky sa daju dakedy odstranit, ved niekde treba zacat a podobne sa to zamlzi s tym, ze to uz navzdy ostane nedoriesene, ved mame skusenosti.
Rovnako sa tu nie jeden prispievatel hrdo hlasil k tomu, ze ako postavime elektricku na estakade pod moje okno.
A to najdolezitejsie - dnes je na vyber medzi oplotenym vykopom pre elektricku, ktory ani dopravne toho vela neriesi, je vlastne len nahradou za 95 a ani na neho mesto nema a uzemie degraduje alebo lahkym vlakom v plytkom tuneli, ktory zaplati stat a EU a aspon z casti kopiruje NS MHD a teda riesi nosne dopravne prudy a nema az take negativne vplyvy na uzemie, zp a vlastnikov. Neriesi vsetko, ale aspon nieco (na rozdiel od eliny).
Ano, pravdu mas v tom, ze predstava tvoja a aj dalsich (a aj moja) by bola idealisticka (teda nie realisticka!), realizovat to ako peknu mestsku elektricku, mozno aj v zelenom pase, tak ako je to napr. aj v tom Parizi... Zaroven je vsak evidentna aj vasa tolerantnost k tomu, ak to nebude urobene spravne.
---
Zartujes ale velmi nemiestne.
---
Do niektorych uzemi uz dnes elektricka ide - je to vsak len Racko a Trnavske myto. Nikde inde z rozvojovych uzemi elina dnes nejde a ani sa v najblizsej dobe realne neplanuje. Podciarkujem slovku realne. A kvalita dopravneho spojenia a schopnosti elektricky byt nosnym systemom tomu tiez nenahrava... Co Nivy? Co Galvaniho? Co Vajnory? Co Lamcska brana? Kto, kedy a za co to zrealizuje?
samotnu linku 61 by som nechal ako je (pripadne treba zlepsit interval), ale je tu obrovsky priestor pre linku s osobitnou tarifou. Cena 30 - 50 Sk (1 - 1,5 €) by bola viac ako akceptovatelna pre linku s trasou cez vyznamne prestupove body a so zastavkou blizko centra (napr. Novy most). Kvalitne vozidla, platba aj u vodica, expresnost, marketing (letisko, mesto, dopravca) ...
"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope"
Keď dokážeš napísať toto, je akákoľvek ďalšia diskusia na túto tému s Tebou zbytočná. Ak mám uplatniť Tvoj prístup, tak môžem od teraz začať hovoriť, že Tebou presadzované riešenie je zlé, pretože uvažuje s železničnými priecestiami a železničnou traťou uprostred Petržalky. Tiež to bude podobne pravdivé, ako Tvoje vyjadrenie o priaznivcoch električkového riešenie (nie toho navrhovaného mestom).
"A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!"
Na Rovniankovej 14 nie je podľa katastra vlastníkom bytu žiaden Marcel Slávik. Čiže si asi chcel napísať "znasat to budu musiet oni, vlastnici bytov" ? (žartujem)
"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
a
"Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory."
Zase rozpor v Tvojich vlastných príspevkoch. Z uvedených území električka už teraz obsluhuje Filiálku, Pribinovu, Račianske a Trnavské mýto a je plánovaná do Lamačskej brány a Vajnor. A taktiež (ako sám spomínaš a proti čomu bojuješ) aj do Petržalky (Janíkovho dvora = South city).
Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!
Ty si strasny tlk. Pochop ze my suhlasime so samotnou ideou elektricky do Petrzalky + navrhujeme k tomu dalsie veci.
Podla tvojej logiky vlastne suhlasis s elektrickou - lebo ved suhlasis s mestom ze ma byt vlak tak tym padom automaticky suhlasis aj s elektrickou.
Uz to chapes? Oba "tabory" suhlasia ciastocne s mestom, avsak, maju urcite "pozmenovacie navrhy".
Postoju nemôžeš chápať, ale iba ak mu rozumieť. Môžeš ho chápať, ale nie mu. Takýto základ slovenčiny by mal taký maticový či skrutkový odborník v plytkom tunelY ovládať.
teda teoriticky je, neviem ci je tam urcena prednost v pripade nefunkcnosti semaforov, ale ak nie, tak potom ak ides IAD zo Zlatych smer k polusu, tak elina co ide rovnako, ma na tom prechode prednost... elina co ide od polusu zase musi dat tebe prednost (protiiduce vozidlo)
Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope. Lebo davaju svojim postojom jasne zelenu planom mesta. Ze to bude inak, ako si predstavujeme my vsetci, je bohuzial realitou, ktora s tym ide ruka v ruke. A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!
Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo