ja len dodam, ze priciny blbnutia mojej ISIC karty su zname a chyba bola tam kde som ocakaval - ZSSK
vzdy po tom, co mi ZSSK prilozili kartu na ich citacku, mi ine citacky vyhodnocovali kartu ako neplatnu a musel som ju reaktivovat
http://www.fns.uniba.sk/index.php?id=186&tx_ttnews[tt_news]=387&tx_ttnews[backPid]=18&cHash=a0cfb5bb8a
btw. neviete ako sa to riesi?
vzdy po tom, co mi ZSSK prilozili kartu na ich citacku, mi ine citacky vyhodnocovali kartu ako neplatnu a musel som ju reaktivovat
http://www.fns.uniba.sk/index.php?id=186&tx_ttnews[tt_news]=387&tx_ttnews[backPid]=18&cHash=a0cfb5bb8a
btw. neviete ako sa to riesi?
hoppusmark01
Naopak, v centre mesta obratiská pre MHD chýbajú, a prestavbou Predstaničného námestia si ideme jedno z najdôležitejších obratísk rušiť..
Okrem toho k tomu priestoru Predstaničného námestia sa treba postaviť úplne iným spôsobom.. Teraz je primárny cieľ postaviť tam obrovské nákupné centrum, kancelárske budovy, a funkcia železničnej stanice a plochy pre MHD sú až na úplne poslednom mieste záujmu.. A malo by to byť presne naopak..
Okrem toho ak ideme do detailov, tak napr. počet stromov, aký sa vyrúbe, nebude mať ako a hlavne KDE byť nahradený, pretože zastavanosť toho územia bude takmer, ak nie presne 100%.. To znamená zhoršenie kvality vzduchu...
Za ďalšie sa tam plánuje veľké množstvo mimoúrovňových križovatiek, ktoré značne obmedzia pohyb peších... Pritom základným princípom dopravného plánovania v meste je, obmedziť mimoúrovňové križovatky, podchody a nadchody na minimum.. Totiž sú to príliš veľké bariéry pre chodcov, viď napr. podchody na Hodžovom námestí, Zochovej, Trnavskom mýte.. Kto mi zaručí, že v tých podchodoch okolo Hl.stanice budú fungovať eskalátory a osvetlenie 24 hod. denne? Nikto.. Nie, že by som bol lenivý, ale na úkor zisku developera nebudem prekonávať výškové rozdiely schodami, keď teraz môžem prejsť úrovňovo cez prechod pre chodcov...