Reply on: Marcelllooo #100112:
"Dalsi fatalny omyl svedciaci sice mozno o samolubosti autora, nie vsak o odbornej zdatnosti (o ktorej je vsak presvedceny). " Sorry, ale myslím, že toto skôr dokonale vystihuje teba. Už by si mohol pochopiť, že odbornosť sa nedá nahradiť pseudoodbornými a cudzoznejúcimi výrazmi typu "inžiniering" a "adorista". Možno nimi urobíš dojem na pár tetušiek na panelákovej schôdzi, ale určite nie na ľudí, ktorí sa do veci trochu vyznajú.Mimochodom, dovolím si malý tip: nie si náhodou povolaním alebo vzdelaním právnik?
Marcelllooo
Zvladnutie kapacity NS MHD je jeho charakteristickou crtou a tym, cim sa odlisuje od inych subsystemov.
Tvoj osobny nesuhlas, ci skor konstatovanie rizika je mozno na mieste. Riesenie eliminacie rizika je v organizacnych opatreniach, nie vo vystavbe investicne aj prevadzkovo narocnej dopravnej stavby, ktora nie je ekvivalentna s NS MHD.
Re #100096 S499.1023: Prazdne vykriky do tmy, ktore si nezasluzia ziadnu reakciu okrem pomenovania bezobsaznosti a irelevantnosti. V kazdom jednom z tebou menovanych bodov.
Re #100098 Martin Fundárek: Dalsi fatalny omyl svedciaci sice mozno o samolubosti autora, nie vsak o odbornej zdatnosti (o ktorej je vsak presvedceny). Poziadavkou cestujuceho nie je rychlost dopravneho prostriedku, poziadavkou je cas prepravy do ciela. Rychlost prostriedku je vlastnostou, ktory vyjadruje schopnost uspokojit dopravnu potrebu.
Re #100109 S499.1023: Opakujes ti iste riziko niekolki raz a uz bolo vzate na vedomie. Vyhodnotene to bol nasledovne: technicky to (udajne) realizovatelne je prave uvedenym profilom.
Jedna sa o jednu vyhybky pri subehu trati na Bosakovej a jednu v Janikovom dvore.