Reply on: drink #100122:
no ale potom to skončí ako v prípade L68, že vodiči nebudú mať kde prestávkovať.. Takisto neviem, ako to chcú vyriešiť v prípade nočákov, pretože na jednorázový rozjazd toľkých vozidiel tam absolútne miesto nebude.. Naopak, v centre mesta obratiská pre MHD chýbajú, a prestavbou Predstaničného námestia si ideme jedno z najdôležitejších obratísk rušiť..
Okrem toho k tomu priestoru Predstaničného námestia sa treba postaviť úplne iným spôsobom.. Teraz je primárny cieľ postaviť tam obrovské nákupné centrum, kancelárske budovy, a funkcia železničnej stanice a plochy pre MHD sú až na úplne poslednom mieste záujmu.. A malo by to byť presne naopak..
Okrem toho ak ideme do detailov, tak napr. počet stromov, aký sa vyrúbe, nebude mať ako a hlavne KDE byť nahradený, pretože zastavanosť toho územia bude takmer, ak nie presne 100%.. To znamená zhoršenie kvality vzduchu...
Za ďalšie sa tam plánuje veľké množstvo mimoúrovňových križovatiek, ktoré značne obmedzia pohyb peších... Pritom základným princípom dopravného plánovania v meste je, obmedziť mimoúrovňové križovatky, podchody a nadchody na minimum.. Totiž sú to príliš veľké bariéry pre chodcov, viď napr. podchody na Hodžovom námestí, Zochovej, Trnavskom mýte.. Kto mi zaručí, že v tých podchodoch okolo Hl.stanice budú fungovať eskalátory a osvetlenie 24 hod. denne? Nikto.. Nie, že by som bol lenivý, ale na úkor zisku developera nebudem prekonávať výškové rozdiely schodami, keď teraz môžem prejsť úrovňovo cez prechod pre chodcov...
draik
www.wienerlinien.at, potom kliknut na Fahrplanauskunft