Že ľudia už nebudú vystupovať až tak húfne na Vinohradoch, ale časť už na filiálke, (druhá časť ostáva pri vystupovaní na predmestí).
Cez vyučovanie ráno sú po príchodoch vlakov z Galanty ale aj Trnavy na Vinohradoch obrovské návaly.
Cestujuci co chcu prestupit na smery Vieden, Praha, Budapest, Zilina, Malacky sa ti urcite podakuju za to ukoncenie, urcite tym neuveritelne odbremenis trat na Racianskej (inak ako vazne - wut??).
Mimochodom, od DS ma byt nejaka spojka na Filialku?
Technicky by zrejme bolo mozne take vozidlo vyrobit (ostatne, vozidla schopne menit rozchod uz myslim aj existuju), ale bolo by to zrejme neuveritelne drahe a este neuveritelnejsie zbytocne.
Bolo by teoreticky možné (napríklad, ak by sa u nás zrealizoval tram-train) upraviť (napríklad 29T a 30T), tak aby boli schopné jazdiť po dvoch rôznych rozchodoch? (1000 a 1435mm) Mám na mysli riešenie, pri ktorom by každá náprava mala miesto dvoch tri, respektíve štyri kolesá a pred koncom jedného a začiatkom druhého úseku s odlišným rozchodom, by bol nejaký úsek (napr. 10m), kde by boli tri, respektíve štyri koľajnice - ako je dnes na Starom moste. Ďakujem
Ja len taký menší postreh, že niekedy je lepšie keď sa vodiči MHD neriadia žltými čiarami (v tom prípade, ktorý popisuješ ty by sa ale mali) lebo potom vznikajú také prípady ako v obratisku Dlhé diely kde v roku 2008 a opätovne 2010 nastriekali po obchod stranách žlté čiary takže tam vlastne každý trolejbus/autobus stál tak, že by mal dostať pokutu. http://imhd.sk/ba/media/gn/00035323/Solarisy-ovladli-Dlhe-diely.jpg ?
Nikto ešte nestihol inštruovať vodičov na Vojenskej, že za výstupišťom je žltá čiara preto, aby chodci cez priechod boli videní a videli prichádzajúce autá, a že predpisy platia aj pre MHD? Lebo dnes stáli trolejbusy pomaly až na priechode.
Jednu otázku: Prečo linka č. 49 je (bola vo) všetkých správach o jej zmenách zverejnených na tomto portáli označovaná ako trolejbusová, kým vo všetkých schémach bola vedená ako autobusová?
Bolo to preto, že cez víkendy bola obsluhovaná trolejbusmi číslo 211 a tie mali označenie 49?
V čase vzniku linky 120 ešte EU v Petržalke neexistovala (t.č. sídlila pri Zimáku). Do Petržalky sa jedna časť presťahovala v roku 1991 a druhá v roku 1996, cca v tom čase sa presunula aj zastávka od pochodu pri Prístavnom moste k tomu súčasnému.