Ja len taký menší postreh, že niekedy je lepšie keď sa vodiči MHD neriadia žltými čiarami (v tom prípade, ktorý popisuješ ty by sa ale mali) lebo potom vznikajú také prípady ako v obratisku Dlhé diely kde v roku 2008 a opätovne 2010 nastriekali po obchod stranách žlté čiary takže tam vlastne každý trolejbus/autobus stál tak, že by mal dostať pokutu. http://imhd.sk/ba/media/gn/00035323/Solarisy-ovladli-Dlhe-diely.jpg ?
Nikto ešte nestihol inštruovať vodičov na Vojenskej, že za výstupišťom je žltá čiara preto, aby chodci cez priechod boli videní a videli prichádzajúce autá, a že predpisy platia aj pre MHD? Lebo dnes stáli trolejbusy pomaly až na priechode.
Jednu otázku: Prečo linka č. 49 je (bola vo) všetkých správach o jej zmenách zverejnených na tomto portáli označovaná ako trolejbusová, kým vo všetkých schémach bola vedená ako autobusová?
Bolo to preto, že cez víkendy bola obsluhovaná trolejbusmi číslo 211 a tie mali označenie 49?
V čase vzniku linky 120 ešte EU v Petržalke neexistovala (t.č. sídlila pri Zimáku). Do Petržalky sa jedna časť presťahovala v roku 1991 a druhá v roku 1996, cca v tom čase sa presunula aj zastávka od pochodu pri Prístavnom moste k tomu súčasnému.
v podstate končila tam, kde dnes na budove svieti logo jepka a trtka ... bol ahgojne využívaná študentami vtedajšej VŠE (vysokej školy ekonomickej ... neskoršie ekonomickej univerzity), lebo spájala školu v Petržalke s intrákmi v Horskom parku ....
A električenku môžem použiť aj mimo Bratislavy ako doklad, že som študent? Myslím vo vlaku, lebo ak mám zľavnenú električenku, som študent v úseku Bratislava hl. stanica - Bratislava Rača, a ďalej? ?
Presnejsie po vzniku v r.1989 jazdila k Lignoprojektu, co je Dubravska cesta, nastupna zastavka bola hned pri zjazde do podchodu na Patronke smer Prazska vlavo, isty cas kvoli niecomu koncila pri VN a potom Hrobonova/PV.
luky133