Nikto ešte nestihol inštruovať vodičov na Vojenskej, že za výstupišťom je žltá čiara preto, aby chodci cez priechod boli videní a videli prichádzajúce autá, a že predpisy platia aj pre MHD? Lebo dnes stáli trolejbusy pomaly až na priechode.
Jednu otázku: Prečo linka č. 49 je (bola vo) všetkých správach o jej zmenách zverejnených na tomto portáli označovaná ako trolejbusová, kým vo všetkých schémach bola vedená ako autobusová?
Bolo to preto, že cez víkendy bola obsluhovaná trolejbusmi číslo 211 a tie mali označenie 49?
V čase vzniku linky 120 ešte EU v Petržalke neexistovala (t.č. sídlila pri Zimáku). Do Petržalky sa jedna časť presťahovala v roku 1991 a druhá v roku 1996, cca v tom čase sa presunula aj zastávka od pochodu pri Prístavnom moste k tomu súčasnému.
v podstate končila tam, kde dnes na budove svieti logo jepka a trtka ... bol ahgojne využívaná študentami vtedajšej VŠE (vysokej školy ekonomickej ... neskoršie ekonomickej univerzity), lebo spájala školu v Petržalke s intrákmi v Horskom parku ....
A električenku môžem použiť aj mimo Bratislavy ako doklad, že som študent? Myslím vo vlaku, lebo ak mám zľavnenú električenku, som študent v úseku Bratislava hl. stanica - Bratislava Rača, a ďalej? ?
Presnejsie po vzniku v r.1989 jazdila k Lignoprojektu, co je Dubravska cesta, nastupna zastavka bola hned pri zjazde do podchodu na Patronke smer Prazska vlavo, isty cas kvoli niecomu koncila pri VN a potom Hrobonova/PV.
Andreas.Papak