Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #204663:
Ja veľmi dobre rozumiem, ako to bolo myslené. Len tá forma nie je hodná dopravného podniku hlavného mesta štátu EU. A pritom veľmi ďaleko chodiť nemusia, aby videli ako to má fungovať. Na úvod by stačila táto stránka.
Reply on: Ike #204662:
Prva veta je spojena s "aktualizaciou" ze 37 UZ obsluhuje AJ oblast strmych vrskov 😉 Skratka k povodnej sprave pridali nie na koniec ale na vrch zmenu ze uz jazdi aj na strme... 🙂
Reply on: jokl #204661:
V štyroch vetách spomínať, že linka 37 na Strmé Vŕšky premáva a potom nepremáva - to je také dpb-ovské. Nerozumiem, ako môže tento subjekt robiť tak dôležitú aktivitu, akou je mestská hromadná doprava, keď tam nie je nikto, kto by dokázal skomponovať 10 riadkov, ktoré majú hlavu a pätu.
Reply on: BigMac #204659:
ano moze a stava sa to a nic s tym nenarobis.
narozdiel vsak od tohto pripadu su chyby na elektrickovej trati napravitelne a trat sa da rozbit a polozit znovu. A to mal DPB ziadat.
Reply on: Ámos #204650:
Prepáč, ale to je taký istý argument, ako keby pôrodník rodičom oznámil, že "Vaše dieťa počas pôrodu zostalo veľmi dlho v pôrodných cestách. Má trvale deformovanú dutinu lebečnú, aj chvíľu nedýchalo, bolo trošku viac bez kyslíku, takže bude debilom až do smrti!" Aj to sa počas pôrodu proste môže stať...
Reply on: Pajo #204657:
díky velmi pekne.

Planujem Navštívíř gmunden jeho električku + aj lokalnu drahu t Gmundenu do vorsdorfu(či ako sa volá)viete mi prosím poradiť či tam neexistuje nejaký IDS alebo niečo aby som mal ten lístok výhodný?


Nie, ICE vlaky v Rakusku nevyzaduju ziadne priplatky.
Diky vsetkym, a teda na ICE netreba mat nejaku specialnu miestenku alebo listok?
Bratislava-Gmunden spiatocny CityStar 46.40 EUR, dalsie osoby uz len polovica ?
Reply on: mrkvakj #204649:
Ak chces spiatocny listok SK-Rakusko (pri trase nad cca 200 km na rakuskom uzemi co je aj tvoj pripad) je vzdy najvyhodnejsia kupa CityStar spiatocneho listka v pokladni ZSSK. Vyhodou je uplna flexibilita a neviazanost na ziadny vlak co v pripade (aj tak drahsich) akciovych ponuk OEBB neplati. Ak mas Junior Rail Plus alebo Klasik Rail Plus tak dostanes este dodatocnu 10% zlavu.
Reply on: 810zssk #204652:
Dokonca aj bežná vnútroštátna rakúska tarifa je oveľa vyššia ako Wien Ticket. ?
Reply on: 810zssk #204651:
S tym teda ze ak chces ten listok uz od BA tak ti ho budu vediet poslat len postou, ale zrejme najvyhodnejsie bude skombinovat jeden listok pre trasu Vieden-Gmunden (kupeny na bahn.de, pripadne mozno na oebb.at) a potom Wien Ticket pre trasu BA-Vieden (kupeny u ZSSK na pokladni), kedze bezna medzinarodna tarifa je podstatne vyssia ako cena Wien Ticketu.
Reply on: mrkvakj #204649:
Uplne hocijaky asi nie, ale ICE by nemalo byt problem - hoci pravdepodobne by bolo cenovo vyhodnejsie aj pohodlnejsie ak by si si to proste kupil na bahn.de.
Reply on: BigMac #204647:
ad Mostova:
rozchod 994mm to je nieco, co sa pocas stavby proste moze stat.

Co je vsak obrovsky problem je, ze DPB to preberie a nereklamuje. Toto je snad ten najvacsi dosledok korupcie v DPB. Kedze je vsetko podmaznute, tak odhodlanie prebrat stavby, vozidla, sluzby bez zavady neexistuje. A ak aj existuje na nizsich poziciach je vzdy zastavene vrchnostou. Lebo ved 10% uz je vo vacku.
Viemi niekto poradit ci sa da na pokladniciach ZSSK kupit hocijaky medzinarodny listok.
Konkretne potrebujem na trase BA-Gmunden aj s vlakom ICE

Diky
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8147/rekonstrukcie-elektrickovych-trati-v-osle-27-12-2014.html?#117625-Zrekonstruovana-elektrickova-trat-umoznuje-aj-konvencnym-elektrickam-dosahovat-rychlost-az-70-km-h

Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8147/rekonstrukcie-elektrickovych-trati-v-osle-27-12-2014.html?#117644-Docasna-elektrickova-trat-vyzera-na-povrchu-na-nerozoznanie-od-trvalej

Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
Reply on: luky133 #204644:
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.