Lol kapitálové výdavky na verejné osvetlenie na úrovni 100 000 € keď po silnom vetre chodí Siemens zbierať po celej Bratislave popadané stĺpy verejného osvetlenia, ktoré sa kvôli prehrdzaveniu zlomili pod vlastnou výhou. ? Za tie peniaze neobnovia ani všetky popadané stĺpy za posledné roky (čakacia doba je aj 2 až 3 roky na obnovu odstráneného stĺpu verejného osvetlenia...)
V prípade, ktorý uvádzaš sa ale zrejme nejedná o prejazd s cestujúcimi, keďže medzi príchodom N72 na Hodžko a odchodom N47 je 5 minút. Neviem, ako to tam v noci funguje, ale môžu cestujúci smer Valašská nastúpiť do vozu hneď po príjazde N72? U ostatných liniek, ktoré robia prejazdy sa to prehadzuje normálne zastávku vopred.
Inak keď sme pri prejazdoch vozidla medzi linkami, som presvedčený, že sa to tu už preberalo ale: nemôže vozidlo do zastávky, kde sa mení linka prísť už s novým číslom a cieľom linky? Načo mi je ako cestujúcemu čakajúcemu na Hodžovom námestí informácia, že prišla N72 s cieľom Hodžovo nám.? Nemôže to prísť rovno ako N47 Valašská? Neviem ako funguje prejazd 3 a 8, prípadne priebežné konečné, ale predpokladám, že rovnako.
Takze stale dufas, ze to do decembra stihnu hej? ?
Ale ano dobry postreh.
Tak dalsia taka socialka by mohla byt niekde v priestoroch, kde L1 a L5 maju spolocnu trasu. Magistrat stale vlastni priestory na Obchodnej pokial viem...
Sprejazdovanie L1 a L2 nie je dlhodobo udrzatelne riesenie, kedze na L1 budu po otvoreni Petrzalky jazdit 30T, zatial co na L2 postacuju a zrejme este dlho budu postacovat K2S.