Lol kapitálové výdavky na verejné osvetlenie na úrovni 100 000 € keď po silnom vetre chodí Siemens zbierať po celej Bratislave popadané stĺpy verejného osvetlenia, ktoré sa kvôli prehrdzaveniu zlomili pod vlastnou výhou. ? Za tie peniaze neobnovia ani všetky popadané stĺpy za posledné roky (čakacia doba je aj 2 až 3 roky na obnovu odstráneného stĺpu verejného osvetlenia...)
V prípade, ktorý uvádzaš sa ale zrejme nejedná o prejazd s cestujúcimi, keďže medzi príchodom N72 na Hodžko a odchodom N47 je 5 minút. Neviem, ako to tam v noci funguje, ale môžu cestujúci smer Valašská nastúpiť do vozu hneď po príjazde N72? U ostatných liniek, ktoré robia prejazdy sa to prehadzuje normálne zastávku vopred.
Inak keď sme pri prejazdoch vozidla medzi linkami, som presvedčený, že sa to tu už preberalo ale: nemôže vozidlo do zastávky, kde sa mení linka prísť už s novým číslom a cieľom linky? Načo mi je ako cestujúcemu čakajúcemu na Hodžovom námestí informácia, že prišla N72 s cieľom Hodžovo nám.? Nemôže to prísť rovno ako N47 Valašská? Neviem ako funguje prejazd 3 a 8, prípadne priebežné konečné, ale predpokladám, že rovnako.
Takze stale dufas, ze to do decembra stihnu hej? ?
Ale ano dobry postreh.
Tak dalsia taka socialka by mohla byt niekde v priestoroch, kde L1 a L5 maju spolocnu trasu. Magistrat stale vlastni priestory na Obchodnej pokial viem...
Sprejazdovanie L1 a L2 nie je dlhodobo udrzatelne riesenie, kedze na L1 budu po otvoreni Petrzalky jazdit 30T, zatial co na L2 postacuju a zrejme este dlho budu postacovat K2S.
A tiez ako bude vyzerat socialka na Trnavskom myte.
Ako by sa pojala tak googlovsky http://images.fastcompany.com/upload/Google_Pittsburgh_5_GameRoomMicroKitchen.jpg - poriadne vybavena kuchynka, nejaky stolny futbalek - biliard, sipky, hojdacie siete, sedacky, automaty s cukrovinkami, bagetami, napojmi, TV s roznymi kanalmi, kniznica,... tak presvedcis aj odbory, ze tu si budu vodici travit prestavky a vodici budu oddeleny od vozov.
Vzhladom na to, ze cez Trnko jazdi vacsina elektrickovych liniek (okrem L1, L5 a spickovej L6) tak by sa tym podarilo pokryt dost poradi.
Zaroven tym pokryjes aj inu stranku problemu. Nie vzdy je plat vsetko. Velakrat je to aj o benefitoch, pracovnom prostredi a ci sa zamestnanec tesi alebo netesi do prace. Oddychnuty zamestnanec prestava byt nevrly a tym padom aj slusnejsi a prijemnejsi k zakaznikom - cestujucim.
V konecnom dosledku by sa hadam aj usetrilo, kedze na konecnych, ZST NM, Zlate Piesky, Ruzinov by uz stacili len zachody a nie plnohodnotne miestnosti pre vodicov.
Myslím, že v tomot prípade nebude žabou na prameni ani divízia ED (aj keď vlastne netuším, kto jej dnes šéfuje) ani RPaT - ti sú naopak schweizošotouši, ktorí by to určite radi zaviedli. Žaba na prameni sa volá odbory, podľa mojich informácií hlavne jedny, vedené bývalým dispatcherom.
JE fakt, že lepšia sociálka TrMy ako nič. Vodičom by sa určite pri neDelfínovskom prístupe dalo vysvetliť, že výmenou za to, že nebudú mať pridelené vozä, dostanú to, že si svoju prestávku pokojne odsedia, bez vybiehania a popoťahovania s vozidlom (oficiálne to počas pracovnej a bezpečnostnej prestávky ani robiť nesmú), v civilizovanom prostredí a vozidlá b ude konečne udržiavať dielňa a nie vodiči svojpomocou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133