Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/76583-setrenie-prinesie-zmenu-grafikonu-i-tras-pozname-dalsie-detaily-z-planovanych-zmien-v-mhd-ktore-pocitia-cestujuci

Môj názor, ako občasného využívateľa služieb DPB a zároveň devínskonovovešťana:

1. Skrátnie linky 20 po Podvornice je návrat k stavu spred pár rokov, na ktorý som bol zvyknutý. Zanikne prestup na hrane medzi linkami 4 a 20, čo ma neteší, ale je to dočasné, než sa vybuduje električka na Bory. Spraví sa aspoň priechod pre pešiakov aj na opačnej strane nástupnej zastávky Pri kríži pre električky? Interval 15 minút je tiež zlepšenie oproti 20 minútovému.

2. Linka 21 bude premávať cez víkendy v 15 minútovom intervale a všetky spoje pôjdu k VW. Zruší sa súčasný stav "každý 2. spoj po "Pri Sandbergu" (Na hriadkach). Súhlasím. Alternatívne by mohol každý 2. spoj linky 21 končiť na starom obratisku Jána Jonáša (VW1), ale neviem ako to budú vnmať obyvatelia minisídliska pri zastáke Jána Jonáša, ktorá by bola obslhovaná v intervale 30 minút.

3. Nová linka 30, predpokladám, bude zachádzať k Technickému sklu, bude to kvázi "moták" medzi Dúbravkou, Lamačom a Tescom Lamač.

4. Zrušenie linky 36 OK, nahradí sa obsluha Záhorskej predĺžením linky 130, ktorá by tak ku krematóriu iba zachádzala? Je premávka po OC Patrónka dotovaná Kauflandom? Ak nie, tak by som ju poslal cez Polianky na Dúbravskú cestu a linku 35 skrátil do podoby lokálneho motáku medzi obratiskami električiek a trolejbusov v trase Dlhé diely - Borská. Ak je obsluha OC Patrónka hradená Kaufladom (alebo iný dôvod prečo nemôže byť zrušená), ponúknuť im alternatívu predĺženia vybraných spojov linky 43 a linku 130 upraviť ako som písal vyššie.
Reply on: tiny111223 #246593:
Sure, one right here. What are you looking for?
Reply on: tiny111223 #246593:
Yes.
Does anyone speak English?
Reply on: Ma178rek #246591:
Nie, nemôže, ani jedno slúchadlo
Ja viem že BT slúchadlá si v móde ale môže vodič za jazdy takto počúvať???
Akože mne to nevadí pokiaľ sa nestane nejaký prúser a má iba 1 slúchadlo ale nestretol som sa ešte s tým
Nedalo by sa stiahnut CSV vypravy konkretneho vozidla, tak ako sa da sumar za mesiac?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Sadol som si v 2870. Celé sedadlo sa kývalo. Radšej som si presadol. Kvalita SOR + údržba DPB. Hlavne že sedačky majú nové poťahy z koženky.
Reply on: david11 #246587:
To je tak, keď necháš režim školské prázdniny, keď na vysokej škole vtedy žiadne nemajú.
Reply on: Pe67 #246585:
Z Rače nechávala L3 ľudí na zastávkach cez jarné prázdniny..
Reply on: FFF13 #246584:
Tie strešné plenty sa nedajú demontovať a tak nalakovať?
Reply on: N/A #246546:
Linka 9 je v pohode, aj v najväčšej špičke ide z KV do mesta poloprázdna (nie vždy, ale dá sa to).
Linka 4 je ako píšeš, nastupujem na Segnerovej, už tam je plná, na Riviére sa naplnī úplne, a na Botanickej sa tam musia natlačiť - najmä počas semestra, mimo neho to väčšinou nebýva až tak hrozné.
Ale suverénne najplnšia jazdila 4ka cez tieto jarné prázdniny. Ráno z KV do mesta, poobede v škodovke opačným smerom, to boli masovky! Ďakujem dpb za prázdninový grafikon (konkrétne L4), aspoň som si osviežil aké to je cestovať telo na telo (pri tej príležitosti som si aspoň pripomenul 80.a 90.roky). Ďakujem ešte raz.
Reply on: SixSixTrooper #246575:
Odlupuje sa im lak a DPB doteraz nebol schopný ich znovu nalakovať, vraj sú príliš veľké a do súčasnej lakovne sa nezmestia...
Reply on: Petto #246577:
Ja si myslím, že tam musí byť problém v nástupištiach, pretože inak je nevysvetliteľné to, že obratisko tam už asi rok stojí, ale 70 tam stále nezachádza. Snáď nebude to nástupište ďalší nekonečný príbeh po vzore informačných tabúľ na AS...
Reply on: Ecomat #246581:
L72 to máš 25min. od Cintorínskej až na konečnú.. V tejto dobe skôr budú škrtať ako dačo pridávať..
Reply on: david11 #246578:
viem že tade jazdila 71, no neverím že by sa tam aj dnes aspoň v špičke neuživila nejaká 178, v relácii SND-Hron by to vychádzalo na 18-20 minút oproti klasickej 78 ktorej to trvá 32 minút 😋 .. a keby taká nová "expresná" 178 vynechala terminál v Slovnafte tak aj menej ..
Reply on: seimou #246576:
Zaplatil si pokutu 50 € a polhodinový cestovný lístok 0,90 €. Ak platnosť toho lístka ešte neuplynula, mal by si byť v pohode. Otázkou je, či si dostal okrem "pokútneho" lístka zvlášť aj cestovný lístok s vyznačením začiatku platnosti?
Nedavny experiment s orezavanim panelov sa asi neosvedcil, dnes prisiel zeriav a panely zobral uplne. Asi ma mesto dost penazi na experimentovanie.
Reply on: Ecomat #246573:
Expres tam už predsa bol L71 ex.L115. Nechali tam v rámci šetrenia iba L70 s presmerovaním cez Prievozskú..
Reply on: TomJ #246566:
Novemu Ruzinovu staci dorobit obratisko a moze tam zachadzat L70. Nova linka dnes ci predlzenie je uz dnes utopia.
Podla street view je vsak samotne obratisko ako tak hotove, aspon asfalt, len zastavky a chodnik stale nevidno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.