Pridám sa do tejto diskusie aj ja.
Pokým nemáme dokonalý prestupný terminál na Molecke, je akékoľvek ďalšie pridávanie prestupu na tejto zastávke krok proti cestujúcim. Aj keď by prestup medzi 32 a 33 bol na hrane, stále je to nútené prestupovanie na spôsob 64 a 41, pričom pri týchto linkách sme sa väčšina zhodli na tom, že je toto blbo vymyslené. Navyše, DD sú dostatočne veľké sídlisko na to, aby mali okrem zvozu k električke aj nejaký spoj ďalej. A teraz nenarážam na nutnosť priameho spoju na stanicu, ale aspoň na Kramáre k nemocnici.
pri zst este zrejme stiahne naskok, ale v slnecniciach L91 pravidelne meskava cca 11 minut, takze chodia hned s L191 jedna za druhou, rano je to tam naozaj zufale a na ine riesenie ako ist o siedmej ma nenapadlo
V rannej špičke sa stáva, že pri petržalskej stanici L91 z Čunova mešká aj 7 minút, zatiaľ čo L191 z Rusoviec ide načas. Viete niekto, čím je to spôsobené? To je taká zápcha pri ceste z Čunova do Rusoviec? Alebo mávam akurát smolu na vlak a zdržanie vznikne na priecestí?
Priatelia, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo t-208 pri jazde na Šulekovu sťahuje palice už na Svätoplukovej pred dojazdom do zastávky Kulíškova? Hoci by trolejbus mohol pod prúdom ísť až na Legionársku. Pýtal som sa šoféra a údajne majú taký príkaz. Rovnako mi nejde do hlavy, prečo t-210 sťahuje palice už na Karadžičovej, hoci dnes - keď neexistuje t-206 - by mohla dôjsť pod prúdom až do zastávky ASMN.
Lenze ma aj subeh s L70 na nabrezi po ASMN, s 205 po Salezianov a so 196 po ZST Nove Mesto. Potom mas subeh s elektrickou. Takze podla duncovej logiky by mala jazdit iba usek Slimak - ZST Nove Mesto, aj ked tam jazdi aj L98, takze ju rovno mozeme zrusit, vsak da sa prestupit
Chapes, na aku absurditu narazam?
Coyoti: Nemusis sa hrat na S499, a som v poriadku. Ale vdaka za starost
História nam viackrát dokázala, že rušenie liniek na stanicu samo osebe je ošemetná vec, prinášajúca často iracionálne pobúrenie. Avšak pri predstave, že miesto priamej L81 mám zrazu ísť 95+83+93, pripadne vyhliadkovou jazdou 95+13, by som asi protestoval aj ja, keďže je to dokonalá ilustrácia vyrábania prestupov pre prestup.
Keď už si bol pri tom okienku, mohol si si všimnúť aj komunikačnú sústavu mikrofón - reprák riešiacu tebou popisovaný problém v živej komunikácii. Myslím, že sa logicky núka jej využitie aj pre záznam a nebude sa to duplovať.
P. S. Netuším, prečo tento typ otázok furt pcháš do všeobecnej v ba sekcii...
Jasne ze sla 95 do centra. V case ked sa sekla 83 po dostihovku bola 95 s int. 3 minuty rano na safko a napriek tomu tam dali 83tku potom az na technopol . Dovod bol ten ze im vtedy zrusili 81tku a stratili ludia v useku techno - hrobak priamy spoj na zochovu/hodzko/sav. Tak to brali ako ublizenie a krivdu.
Nevieš alebo nechceš chápať..
L50 nejde v línii električiek okrem časti Ružinovskej. No tam je spádová poliklinika a nemocnica.
L68 ktorá električka ide na Prievozskú a Košickú?
L61 je potrebné trhať spojenie s letiskom a hl.st?
L29 kludne časom po prestupný terminál Molecova. Samozrejme aj L32.
Tvojou DD logikou teda aj L9 z Ružinova po Obchodnú ďalej ide L5.
L6 netreba ide v trase L4..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.