Kua staci jedna jama pri Malej Scene a Stary Most je zacpany. Preco ti zeleni muzickovia neodstavia vchod do krizovatky Safarikovo namestie od Pribinovej?
a, mate viac ako 16 rokov;
b, ste studentom denneho studia na SS alebo VS
c, treba jedno na zaciatku kazdeho roka /tj pre SS v oktobi, pri VS myslim ze kazdy semester alebo akademicky rok/
d, platnost je vzdy na dany casovy usek /tj. skolsky rok na SS, ak. rok/semester na VS/; takze na jeden skolsky rok na SS /tj. 3x 3mesacna a 1x mesacna elektricenka/ treba doniest jedno potvrdenie, ktore ma platnost do 15. oktobra nasledujuceho skolskeho roku;
e, robene je to cez platnost karty; pokial donesiete potvrdenie, karta je platna a mozete si na nu kupovat predplatne listky /ako keby ste vzdy doniesli potvrdenie/; ked povolenie uplynie, treba doniest dalsie
2, Mohli by ste niekto odfotit tu T3G a 14Tr s BUSE??? /a dat na web, nemusi byt extra umelecke :*-)/ Momentalne som mimo BA na dlhsiu dobu a chcel by som ich aspon takto vidiet. Vopred diki.
Rekonstrukcia Sturovej - iba velmi kratko, ale jasne:
AK TAM NEDAJU HNED TERAZ PERSPEKTIVNE DVOJKOLAJKU, TAK UZ TOMU NEBUDEM VOBEC ROZUMIET !!! MRHANIE PENIAZMI, NERVAMI A CASOM BY TO BOLO OHLADOM NA BLIZKU BUDUCNOST !
No presne ako si napisal. Ale ono sa to v podstate moc nepuziva. Ja neviem preco, lebo na cuvanie je to idealne. Ja si myslim, ze vodicom sa s tym nechce babrat a radsej si to vycuvaju normalne z kabiny. Ci uz za pomoci niekoho dalsieho, alebo na vlastnu päsť. Ale cuva sa s tym dobre podla mna.
Ten clanok "Vratnica doprave pomoze" je absolutna blbost! Obyvatelia DNV sa vobec nestazuju na neskore prichody- 21ka meska 1-2min v 5min intervale, co je uplne zanedbatelne, horsie je to s naplnenostou autobusov! Oni este 21ku predlzia k novej vratnici a budu sa chvalit.
NIE MESKANIE ALE NAPLNENOST!
A myslim, ze hovorim za vacsinu cestujucej casti DNV!
Je to tzv. zadný panel. Obsahuje paketový prepínač vo funkcii radiča (3 stupne jazda + 3 stupne brzda), prepínač smeroviek, vypínač dverí, tlačidlo zvončeka a bdelosti. Ale nepamätám si to už presne, KLF to iste upresní. Podobnú skrinku majú aj T3SUCS II. a III. série (v ČR všetky T3, pretože tu nie sú prejazdné vozovne), tá obsahuje len tlačidlá jazdy, odbrzdenia, zvončeka, bezp. spínač a vypínač dverí.
I.
Vie mi niekto povedat naco sluzi ta skrinka alebo co to je na T6 vzadu pod zadnym oknom vo vnutri vozidla.Pouziva sa pri cuvani vo vozovni alebo su tam extra nejake vypinace??
ked to bolo tak ako píšeš (ako kamiónový príves) tak museli nejako upraviť prednú nápravu, ale ako tech kuriozitu by som to chcel vidieť.
Ale zrejme to fungovalo, ked to jazdilo do roku 2000. Inak v jednoduchosti je mnohokrát genialita. Nemusí byť všetko silou mocou prešpikovanné elektronikou, potom sa to aj lahko dodrbe.
To je ako v tom vtipe že Amíci mali velký problém, že im guličkové perá vo vesmíre (logicky) nepísli. Tak najali knzultanskú firmu tá všetko zanalyzovala (za pár melónov) potom navrhla super technologiu na výrobu pier píšuchich v beztiaži (tiež za niekolko milionov) a mohli písať.
...a Rusi používajú vo vesmíre ceruzky
Igorko: v Gruzinsku to jazdi stale. Inak tym trianglom sa spajaju v podstate vsetky vozidla. Rumuni si takto tahaju na dovolenky dve Dacie za sebou, pricom v zadenj nie je nikto, iba batozina...
No vyrábali, ešte nedávno. A aké pekné v Bp jazdia - s dvojdielnymi dverami, čalúnenými sedačkami. Lenže Ikarusbus nám skrachoval, toť asi pred týždňom. A asi bude vyrábať v rámci Irisbusu Slintyhnusy:-(.
I.
Do riti, predbehol si ma:-). Dopručujem pre porovnanie dnes navštíviť toto miesto vyznačujúce sa jednou z najobludnejších trubkových pseudokummlerovských konštrukcií v BA, obľúbených vtedajšími ing. Konárikmi a Parníkmi pod názvom "elastický oblúk":-)).
I.