Podla mojich skusenosti staci pri dennom studiu na VS predkladat DPB Potvrdenie o navsteve skoly vzdy na zaciatku akademickeho roku (nie kazdy semester)
no a pri takomto bordeli, ktorý sa môže hocikedy zopakovať, nech niekto začne spomínať aby sa zastavila výstavba mostu Košická...
Ja sa skôr čudujem magistrátu kedy konečne dokope správcov sietí ktomu čo je všade vo svete normálne, že na takýchto exponovaných miestach by mali pracovať 24 hodín, aby poruchu čím skôr odstránili.
Som zvedavý či tam bude niekto o 20:00.
Asi tam bola nejaka havaria, lebo tam na tom makali. Len nechapem naco nechali moznostvjazdu s Pribinovej, cim sa znizovala priepustnost krizovatky. Pritom z Pribinovej sa da ist v pohode cez Landererovu. Uz sa tesim ked pojdem z prace. O siedmej ked som tade siel tak to bolo v pohode, o 8.00 bola fronta v Petrzke az po TPD.
Skús sa s týmto názorom obrátiť na ing. Vieštosanedá popr. na ing. N.K.Vieštosavôbecnedá. Dozvieš sa, že údržba je v poriadku, celý problém je v tom, že BA má svoje špecifiká a nie sú peniaze. Bohužiaľ, prevádzková slepota vysoko pokročilého, pravdepodobne už nevyliečiteľného stupňa.
I.
Ceco: Ja som vo stvrtok chcel odfotit 6241, ale voslo mi auto do cesty tam kde som mal vyhliadnute miestecko.. A dalsie kolo bola tma. A vsetky tie t3g a podobne veci su tu na nete. Musis hladat.
Ja si myslim ze hociaky autobus je nebhodny do BA prave vdaka nasej super udrzbe. Najprv si dajme dokopy udrzbu, potom kupujme vozy. A je jedno ci to budu B961, Ik435, Solarisy alebo Citara. V prvom rade, este pred nakupom vozov, dajme dokopy udrzbu.
Juro: ked som tadial prechadzal vcera ja, tak tam bolo slusne mokro a na krizovatke kusok od kanalu v strede (vyustenie od pribinovej) vyvierala celkom slusne voda
Keď som začínal jazdiť, zadné panely bolo zakázané používať. Napriek tomu, pokiaľ som mal vozidlo so zadným panelom, som ho vždy používal - či už pri otáčaní "10" na triangli vo vozovni J.D., pri otáčaní 3 na triangli na Komisárkach (dnes už je tam klasická otočka) alebo trebárs pri otáčaní na trati a vždy v pohode. Potom bol pre zmenu príkaz vypravovať na "10" len vozidlá so zadným panelom ale 99% vodičov na to s.alo. Boli z toho také zaujímavé srandy - napr. na Komisárky bežne jazdili dupláky. Keď tam Valika Terebessyová vykoľajila, tak miesto toho, aby prikázali cúvať zo zadného panelu, tak tam dali indikátor polohy výhybky, na ktorom si si podľa počtu bliknutí šípky mohol spočítať, koľko súkolí Ti už prešlo cez jazyky a nakoniec tam zakázali s duplákmi jazdiť, lebo sa tam náhle nezmestili:-). Asi oprali výťažnú koľaj a zrazila sa...
I.
Kua staci jedna jama pri Malej Scene a Stary Most je zacpany. Preco ti zeleni muzickovia neodstavia vchod do krizovatky Safarikovo namestie od Pribinovej?
a, mate viac ako 16 rokov;
b, ste studentom denneho studia na SS alebo VS
c, treba jedno na zaciatku kazdeho roka /tj pre SS v oktobi, pri VS myslim ze kazdy semester alebo akademicky rok/
d, platnost je vzdy na dany casovy usek /tj. skolsky rok na SS, ak. rok/semester na VS/; takze na jeden skolsky rok na SS /tj. 3x 3mesacna a 1x mesacna elektricenka/ treba doniest jedno potvrdenie, ktore ma platnost do 15. oktobra nasledujuceho skolskeho roku;
e, robene je to cez platnost karty; pokial donesiete potvrdenie, karta je platna a mozete si na nu kupovat predplatne listky /ako keby ste vzdy doniesli potvrdenie/; ked povolenie uplynie, treba doniest dalsie
2, Mohli by ste niekto odfotit tu T3G a 14Tr s BUSE??? /a dat na web, nemusi byt extra umelecke :*-)/ Momentalne som mimo BA na dlhsiu dobu a chcel by som ich aspon takto vidiet. Vopred diki.
Rekonstrukcia Sturovej - iba velmi kratko, ale jasne:
AK TAM NEDAJU HNED TERAZ PERSPEKTIVNE DVOJKOLAJKU, TAK UZ TOMU NEBUDEM VOBEC ROZUMIET !!! MRHANIE PENIAZMI, NERVAMI A CASOM BY TO BOLO OHLADOM NA BLIZKU BUDUCNOST !
No presne ako si napisal. Ale ono sa to v podstate moc nepuziva. Ja neviem preco, lebo na cuvanie je to idealne. Ja si myslim, ze vodicom sa s tym nechce babrat a radsej si to vycuvaju normalne z kabiny. Ci uz za pomoci niekoho dalsieho, alebo na vlastnu päsť. Ale cuva sa s tym dobre podla mna.
Ten clanok "Vratnica doprave pomoze" je absolutna blbost! Obyvatelia DNV sa vobec nestazuju na neskore prichody- 21ka meska 1-2min v 5min intervale, co je uplne zanedbatelne, horsie je to s naplnenostou autobusov! Oni este 21ku predlzia k novej vratnici a budu sa chvalit.
NIE MESKANIE ALE NAPLNENOST!
A myslim, ze hovorim za vacsinu cestujucej casti DNV!
Je to tzv. zadný panel. Obsahuje paketový prepínač vo funkcii radiča (3 stupne jazda + 3 stupne brzda), prepínač smeroviek, vypínač dverí, tlačidlo zvončeka a bdelosti. Ale nepamätám si to už presne, KLF to iste upresní. Podobnú skrinku majú aj T3SUCS II. a III. série (v ČR všetky T3, pretože tu nie sú prejazdné vozovne), tá obsahuje len tlačidlá jazdy, odbrzdenia, zvončeka, bezp. spínač a vypínač dverí.
I.
Vie mi niekto povedat naco sluzi ta skrinka alebo co to je na T6 vzadu pod zadnym oknom vo vnutri vozidla.Pouziva sa pri cuvani vo vozovni alebo su tam extra nejake vypinace??
ked to bolo tak ako píšeš (ako kamiónový príves) tak museli nejako upraviť prednú nápravu, ale ako tech kuriozitu by som to chcel vidieť.
Ale zrejme to fungovalo, ked to jazdilo do roku 2000. Inak v jednoduchosti je mnohokrát genialita. Nemusí byť všetko silou mocou prešpikovanné elektronikou, potom sa to aj lahko dodrbe.
To je ako v tom vtipe že Amíci mali velký problém, že im guličkové perá vo vesmíre (logicky) nepísli. Tak najali knzultanskú firmu tá všetko zanalyzovala (za pár melónov) potom navrhla super technologiu na výrobu pier píšuchich v beztiaži (tiež za niekolko milionov) a mohli písať.
...a Rusi používajú vo vesmíre ceruzky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.