Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Igorko #19058:
Dokonca po Jurák - no fakt - celkom sa mi to pozdáva. Takže repete:
L1 -> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 8/10/12
L2 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - ŠAFÁRIKOVO NÁM. -> 8/10/12
L3 -> RUŽINOV - Obchodná - tunel - Jesenského - Špitálska - RUŽINOV -> 8/10/12
L4 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Špitálska - ZLATÉ PIESKY -> 8/10/12
L5 -> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA -> 4/5/6
L6 -> HLAVNÁ STANICA - ŽST NOVÉ MESTO - /v špičke JURAJOV DVOR/ -> 8/10/12
L7 -> ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 4/5/6
L8 -> RUŽINOV - Špitálska - Jesenského - tunel - Obchodná - RUŽINOV -> 8/10/12
Reply on: ufo #19013:
Sorry, ale aké prepravné prúdy sú Ružinov - KV? Vleu si do deviny a skús si spočítať trnzitnú frekvenciu - minimum.
I.
Možno by malo efekt, keby L6 v čase špičky (špička ohraničená začiatkami a koncami pracovnej doby v jednotlivých podnikoch) bola predĺžená až na Zlaté piesky. Áno, celkom sa mi to páči. L6 z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto, v špičke predĺžená až na Zlaté piesky so zachádzkou k ŽST Nové Mesto. 🙂
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.
Reply on: Vladimír #19057:
Predĺžil by som L6 na JD so závlekom na ŽSTNM.Na JD sa prepravné prúdy s výninkou leta končia.
I.
Reply on: Igorko #19054:
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?

Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
Reply on: ufo #19012:

1) K2 má o 80 cm kratší rozvor ako KT8. Ak si niekedy videl NP článok v KT8D5N, tak sám uznáš, že je to na hranici únosnosti. Z tohto dovodu pokladám K3N za brnenský exhibicionizmus a nie za riešenie čohokoľvek.
2) Možno tomu niektorí mladí kolegovia nebudú veriť, ale fyzikálne zákony ani trhový mechanizmus neprebije.
I.
Reply on: Vladimír #19006:
Nuž a či Ty nevieš, že INAK SA TO NEDÁ? Pre nechápavých: 🙂 🙂 🙂.
I.
Reply on: Vladimír #19005:
Ešte by som zrušil priamu linku na žst. NM a robil tam závleky z oboch smerov vajnorskej radiály. Tým by získali spojenie na obe strany (napr. robotnícka frekvencia ŽSTNM-Istrochem) a jadná doba by sa predľžila cca. o 4 minúty a ušetrilo by sa min. 1 vozidlo.
I.
Reply on: Andy #18997:
No lebo železničiari majú také názory "cestujúci musí", "cestujúci je povinný" a tak...:-).
Rozumné názory? Tie, za ktoré Ti nenadávam:-). A veď Ti nenadávam často, nie:-)?
I.
Reply on: Jano #18995:
Sorry, ale takíto ľudia možu byť vybavení buď špeciálnym diaľkovýmo ovládačom alebo možu hlásiť výstup na Mokrohájskej už pri nástupe priamo vodičovi. A u normálnych vozidiel je tlasčidlo signalizácie nielen na strope ale napr. aj na mieste pre vozík.
I.
Jasné, celkom nedávno som čítal oznam o zmenách v MHD od 18.4.1994 a asi pred troma rokmi cestujúcich na Rajskej informoval CP s platnostou z roku 1991. 🙂
Reply on: frenky #19049:
hej, ale taketo zastavky mam rad, preneses sa do tych bajnych cias, ked tam zachadzali 61,61-s,63,101,41.... aaach... to bolo zupr...

Vladimir, je to zastavka ktora spada do tej istej kategorie ako mokrohajska

btw. dopravu do/z dnv brzdia aj cyklisti, dal by sa spravit cyklochodnik do dubravky popri tej ceste s vyuzitim toho zarasteneho tunela vzdialeneho 50m od toho pouzivaneho, kde v bajnych casoch tiekol potok????
Reply on: Vladimír #19048:
donedavna tam visel oznam myslim o skrateny L112 po Lignoprojekt... A o zmene trasy L51, ktora nebude premavat na konecnu Na hriadkach, ale len po SOS PZ SR 😛
Reply on: neoplan #19045:
Nuž, ja som pred mesiacom v tom nasedlovatejšom sedle pri Technickom skle čakal. Ale to som striehol na NP Ikarus 🙂 🙂 🙂
Inak nič zaujímavé, čakala tam asi jedna cestujúca a autobusy prichádzali a odchádzali a otvárali dvere a zatvárali. Zväčša zbytočne. Ale tie desaťročné CP, čo na tej zastávke sú, stáli za to 😃
Reply on: neoplan #19046:
Dneska mi nacisto drbe: OPRAVA


"alebo v 20 by v spicke k nemu zachadzali???? " touto vetou som myslel, ze v 20 CP by sa vyznacili zachadzky k TS


"akeho dovodu sa zrusili eliny v Dubravke??? "
Touto vetou som myslel eliny v PETRZALKE... 😛
Inac, nechapem z akeho dovodu sa zrusili eliny v Dubravke??? nejde mi to do hlavy??? sak tam chodili 2,4,6???
Reply on: frenky #19033:
Pochybujem ze v TS sa nastupuje od rana do vecera, podla mna len v spickach, co takto , keby sa zaviedla napr 120, alebo v 20 by v spicke k nemu zachadzali???? Ale aj tak by som na 20 nasadil klbaky a zlucil s 35kou...

btw.30... uplna somarina...
Reply on: J #19043:
V prpípade potreby možno na časť alebo všetky petržalské linky vypraviť trojičkové súpravy.
No s tou L1, L2 a L7 do Petržalky tvoj návrh vyzerá o dosť lepšie. To je fakt. Ale Petržalka by potrebovala v špičke možno aj trochu lepší interval ako 120sekúnd. Možno aj takých 90 až 60s ak by to bolo možné.

Fakt je ale ten, že reorganizácia linkového vedenia po vybudovaní eliny v petržalke nás čaká a to aj u autobusov. 🙂 / 😞

Poslal som ti ten mail.
Vladimír: Veď ja to tak ani neberem, že to kritizuješ preto, lebo je to môj nápad.

Nemáte niekto mail na igorka bo ten čo uvádza je nejaký divny, teda nefunkčný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.