Dnes stala 65 v kolone na Tuhovskej rovnych 45 minut. To je tam normalne, alebo mimoriadne? Ak normalne - ti vodici kde cerpaju prestavku? A ako zvlada ta linka jazdit podla CP? A to nikoho vo vrchnosti nesere, ze autobus stoji 45 minut niekde v zapche?
Podľa https://www.oebb.at/de/fahrplan/fahrplanbilder.html prišlo k tejto zaujímavej zmene [aj na vlakoch z Bratislavy / do Bratislavy] už od 27. 9. 2018. ZSSK o tom nikde neinformovala. Iba bol v tichosti zmenený cestovný poriadok.
Verím tomu že tí čo v komentároch najviac moralizujú a pohoršujú sa nad zlými, zlými policajtmi, tak to sú práve tí, čo tú nelegálnu skratku najviac využívajú so svojimi osobnými autami. A ver mi, že ich nie je málo. Akurát oni si to nedávajú na internety.
Ideálne ľavé aj pravé nástupište, to súhlasím. Nie však kvôli sci-fi električke namiesto vlaku, ale kvôli prehľadnosti a poriadku: Cestujúci smer Marchegg by sa nemiešali spolu s cestujúcimi smer Wien Hauptbahnhof. ? Vždy by sa nastupovalo dvermi napravo.
Alebo by sa mohol spraviť aj neporiadok: Za účelom rýchlejšieho výstupu a nástupu cestujúcich by mohli vystupovať napravo aj naľavo. ? To však asi železničné predpisy neumožňujú, však? Tak prípadne aspoň mimoriadne keby sa pokazili dvere na vlaku, tak vystupujúci cestujúci by nemuseli ísť k ďalším dverám niekedy cez celý vagón, ale použili by tie oproti.
Ono ale toto je sci-fi nielen preto, že železničná zastávka Hausfeldstrasse už teraz pravdepodobne neexistuje [žiadne vlaky tam už nezastavujú], ale aj kvôli ekonomickej neefektívnosti takéhoto riešenia.
Čím viac nástupíšť, tým viac šoto!
Praktické využitie pri silnom slnečnom násvite, keď sa už z fotky nedá rozlíšiť smer jazdy vlaku vedeného motorovým vozom / jednotkou ani podľa transparentu, ani podľa rozsvietených návestných svetiel...
Takže pri Peonizácíi treba aspoň dve, ideálne ľavé / pravé, však čo keby sa tam zatúlala električka?