Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #24529:
no keby som nemal zrovna den na to skusku, aj by som siel...
Vladimir: posledna veta plati aj pre podnik ktory si nenavstivil (a v dohladnej dobe nenavstivis).
Reply on: Vladimír #24526:
Vy idete kupovať 5 NP vozidiel? Kxxva... A bude z toho aspoň jeden trombelus?
I.
Reply on: S499.1023 #24516:
Myslím, že si dokážeš predstaviť a porovnať rozdiel medzi NP a VP časťou pre vozíčkara a pre matku s dieťaťom v kočíku. Veď napokon, v 333-ke je vzadu len jeden schod, takže predsa len nejaké uľahčenie. Okrem toho, v čase zaradenia 333-ky do premávky jazdila na linke V, ktorá bola prednostne určená pre vozíčky. Jej nástupkyňa, L12 už síce prednostne určená nie je, ale naďalej plní funkciu hlavnej bezbariérovej linky. Ja by som problém neriešil, myslím, že sa postupne rieši sám - vozíčky sa pomaly rozlezú do nových bezbariérových liniek. Už dnes majú na Sídlisku III aj na Sekčove oproti dvojhodinovej L12 ďalšiu linku, ktorá jazdí každú hodinu. Ak tento rok DPMP kúpi ďalších 5 NP vozidiel, na sídliskách pôjde NP bus v pracovných dňoch už každých 20-30 minút, čo bude vľmi slušné.
Bratislavčania, sorry za mimobratislavský OT

Re #24517 J: Dopravný magazín som kupoval, kým sa dal kúpiť v stánku. Keď ho zo stánkového predaja stiahli, prestal som ho kupovať, takže neviem ako je to teraz, ale dosť dlhú dobu (pred rokom ešte určite) sa v DM objavovali články z PO a KE, ktoré zasielal dnes už náš iMHD-ácky kolega Vlado Pastucha (nick = Ikarus). V podniku vedeli, že to posiela, ale zjavne žiadnu aktivitu, aby sa posielalo viac a aby to posielali oni, nevyvinuli.

Re #24518 hroch: No to zas musím povedať, že nie celkom súhlasím. Zatiaľ všetci ľudia, ktorých som spoznal v jednolivých našich DP majú skutočne svoju prácu radi. Prečo to s našou dopravou potom takto vyzerá je zväčša dôsledok toho, že mnohí z nich po 8 hodinách v práci už nemajú chuť sa ešte voziť po meste a hľadať nedostatky, či jednoducho vidia veci zo svojich postov inak. Napokon, musím povedať, že obyčajní cestujúci a často ani dopravní nadšenci nemajú problémi, s akými vecami musia títo pracovníci zápasiť, čo ich často vyčerpáva tak, že na užitočnejšie veci nemajú čas.
Reply on: J #24513:
Aha,tak to hej, potom jedine spoliehať sa na to, že dôchodca nepochopí sklápacie sedačky:-).
I.
Reply on: Z #24523:
a este amen 🙂
Reply on: LaM #24522:
Tak chlapi, alebo somári? Na to prvé sa osobne nepodobám a k tomu druhému mám osobne i za všetkých tu prítomných značné výhrady!!!...

Howgh!
Ahoj chlapi!Milujeme beusakov,ozvy te sa 0904404586
Nazdar somári. Jak ide život.
Reply on: Kami #24503:
:o)

...Homo naturalis beus... (človek prírodný, deformovaný miestnou dopravou)

:o) :o) :o)
Reply on: Vladimír #24505:
🙂 Nie-nebol reakciou na nikoho z nás osobne-iba reakciou na dotyčný výrok, ktorý ma pri tak castom pouzívaní osobne trochu bolí. Poznám z mnohých pohladov tú neuveriteľne až absurdnú situáciu, v ktorej sa bratislavský DP nachádza - a výrok tohto typu smerujúci z nášho fóra do tejto krízy pôsobí skor ako posledné K.O. v ringu...

MAX: Nie, vôbec nie... Výrok typu "len tak ďalej" by bol viac než sarkastický a urobil by ešte viac škody...
Mrzí ma, ak bol môj príspevok braný ako "kritizovanie" - nebol tak myslený. Myslený bol niečo ako zbytočne "nesypať soľ do rán"...lepšie je pripraviť obväz...s tým, že treba počítať s alternatívou, že ani obväz sa nedá vnútiť...

:I
Reply on: J #24517:
prepac, ale HLBOKO pochybujem, ze zamestanci na manazerskych postoch co i len vzdialene pripominaju nadsencov v mhd (cest vynimkam). podla mojich empirickych skusenosti su na manazerskych postoch velkych statnych a polostatnych podnikov zvacsa cynici, ktori o tom, co sa deje naozaj, maju len hmlistu predstavu... bohuzial.
Reply on: Vladimír #24515:
No veď to je tá chyba. Som si istý, že takmer každý zamestnanec na úrovni vedenia je istým spôsobom aj dopravný fanúšik a tento časopis odoberá či si ho kupuje. No chýbajú v ňom články zo SR. napríklad v MD 4/2003 od Ing. Jána Horníka je článok "Trolejbusové novinky v Bratislave" na jednu stranu. Možno by si mal niekoho v Prešove "šťuchnúť" aby spravil podobný článok. Možno práve ty. Veď sakra snažme sa trochu predať. V ČR musí byť veľa takýchto fandov, keď sa tam uživia dva časopisy s tématikov MHD. To sú potencionálny turisti.
Vladimir-chapem vase specifika,ale aj vozickarovi by v tej spicke pomohli do 15Tr.Nie jeden vozicek som odviezol v T3 a 15Tr...,d3ko-s K2 suhlasim,aj ked moj osobny vztah k tymto vozidlam (s vynimkou ostravskych K2G 2*TV8) je viac nez nenavistny-netahajuce nebrzdiace obludy zvratenej konstrukcie zo zvratenej vozovne Cifer:-).I.
Reply on: S499.1023 #24508:
Teória bola taká, že na Sídlisko III má matka s dieťaťom k dispozícii v špičke 22 spojov za hodinu a v sedle 14 spojov za hodinu. Prekonať schody jej vždy niekto pomôže. Vozíčkar mal k dispozícii jeden spoj za dve hodiny, jemu žiaden ochotný cestujúci len tak naskočiť do VP autobusu nepomôže. A napokon k opatreniu prispela aj prax, pretože bezbariérová linka 12 v PO nie je žiadnou zlátaninou na papieri, ale linka, kde bežne v jednom autobuse cestujú aj traja (rekord je v MHD zatiaľ deväť) vozíčkari.

Re #24510 Kami: Nie je treba 🙂 Len ma niekedy mrzí, že niekto v jednom podniku mi hovorí, nech sa v tom druhom podniku spýtam, ako robia tamto, aké skúsenosti majú s hentým a aký majú na to názor. Čudujem sa, prečo, ak sa títo ľudia navzájom poznajú, nie sú v kontakte sami?

Re #24511 J: Na DPMP určite Dopravný magazín poznajú, čítajú a odoberajú. Ale neprispievajú doň.

V PO je cena zamestnaneckého CL na rok cca 500 Sk.

Re #21514 d3k0: A to je problém tu najbližšiu významnú zastávku vyraziť a dať tam "cez X / cez Y"???
Reply on: Vladimír #24457:
Akurat, ze v spodnom riadku beha najblizsia vyznamna zastavka... A do vrchneho sa ti to nezmesti...

Re #24461 S499.1023: Hovorim o K2...

Re #24488 ufo: Hmm... a co to ma s tym, co som pisal? 😉

Re #24496 hroch:
+all:
Ale OK, nejako ste ma nepochopili. Ja som napisal argumenty, co by na take moje navrhy povedali niektori ludia. Pochybujem, ze by kvoli dojazdom zmenili system vypisovania bocnych tabul, ktore uz teraz funguju len horko-tazko... Takze sa na to divam realisticky - co by sa dalo v SUCASNOM systeme urobit pre lepsie informovanie...
Ale ziadna ina NP cast tam nie je.Aspon ja sedadla na podeste za NP nepokladam.Elektricenky pre RP neboli zrusene nikdy,platia podstatne viac a narok ma aj manzelka.I.
S499.1023: O.K., ale jednoducho mohlo by ich byť v NP časti menej. Minimálne v pristore pre vozík či kočár.

Mám pocit, že chvílu boli zrušené výhodné cestovné pre príslušníkov rodiny zamestnanca, ale keďže je problém s vodičmi autobusov spravili z toho PLUS pri zamestnaní sa a tak elinu za 150Sk na rok (či koľko to je) dostane zamestnanec a dieťa počas štúdia.

Vladimír: Možno Slovensku chýba podobný časopis ako Dopravný magazín, v ktorom by bolo informované o rôznych novinkách v Slovenských DP. Respektíve aby sa naše DP vedeli lepšie "predať" a články v DM a MD boli posielané buď samotným DP či nadšencami. Napríklad Ke dostali nové Solarisy, Po mal 1. Solaris U 12 v SR a v týchto časopisoch o tom ani slovo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.