Nie-nebol reakciou na nikoho z nás osobne-iba reakciou na dotyčný výrok, ktorý ma pri tak castom pouzívaní osobne trochu bolí. Poznám z mnohých pohladov tú neuveriteľne až absurdnú situáciu, v ktorej sa bratislavský DP nachádza - a výrok tohto typu smerujúci z nášho fóra do tejto krízy pôsobí skor ako posledné K.O. v ringu...
MAX: Nie, vôbec nie... Výrok typu "len tak ďalej" by bol viac než sarkastický a urobil by ešte viac škody...
Mrzí ma, ak bol môj príspevok braný ako "kritizovanie" - nebol tak myslený. Myslený bol niečo ako zbytočne "nesypať soľ do rán"...lepšie je pripraviť obväz...s tým, že treba počítať s alternatívou, že ani obväz sa nedá vnútiť...
prepac, ale HLBOKO pochybujem, ze zamestanci na manazerskych postoch co i len vzdialene pripominaju nadsencov v mhd (cest vynimkam). podla mojich empirickych skusenosti su na manazerskych postoch velkych statnych a polostatnych podnikov zvacsa cynici, ktori o tom, co sa deje naozaj, maju len hmlistu predstavu... bohuzial.
No veď to je tá chyba. Som si istý, že takmer každý zamestnanec na úrovni vedenia je istým spôsobom aj dopravný fanúšik a tento časopis odoberá či si ho kupuje. No chýbajú v ňom články zo SR. napríklad v MD 4/2003 od Ing. Jána Horníka je článok "Trolejbusové novinky v Bratislave" na jednu stranu. Možno by si mal niekoho v Prešove "šťuchnúť" aby spravil podobný článok. Možno práve ty. Veď sakra snažme sa trochu predať. V ČR musí byť veľa takýchto fandov, keď sa tam uživia dva časopisy s tématikov MHD. To sú potencionálny turisti.
Vladimir-chapem vase specifika,ale aj vozickarovi by v tej spicke pomohli do 15Tr.Nie jeden vozicek som odviezol v T3 a 15Tr...,d3ko-s K2 suhlasim,aj ked moj osobny vztah k tymto vozidlam (s vynimkou ostravskych K2G 2*TV8) je viac nez nenavistny-netahajuce nebrzdiace obludy zvratenej konstrukcie zo zvratenej vozovne Cifer:-).I.
Teória bola taká, že na Sídlisko III má matka s dieťaťom k dispozícii v špičke 22 spojov za hodinu a v sedle 14 spojov za hodinu. Prekonať schody jej vždy niekto pomôže. Vozíčkar mal k dispozícii jeden spoj za dve hodiny, jemu žiaden ochotný cestujúci len tak naskočiť do VP autobusu nepomôže. A napokon k opatreniu prispela aj prax, pretože bezbariérová linka 12 v PO nie je žiadnou zlátaninou na papieri, ale linka, kde bežne v jednom autobuse cestujú aj traja (rekord je v MHD zatiaľ deväť) vozíčkari.
Re #24510 Kami: Nie je treba Len ma niekedy mrzí, že niekto v jednom podniku mi hovorí, nech sa v tom druhom podniku spýtam, ako robia tamto, aké skúsenosti majú s hentým a aký majú na to názor. Čudujem sa, prečo, ak sa títo ľudia navzájom poznajú, nie sú v kontakte sami?
Re #24511 J: Na DPMP určite Dopravný magazín poznajú, čítajú a odoberajú. Ale neprispievajú doň.
V PO je cena zamestnaneckého CL na rok cca 500 Sk.
Re #21514 d3k0: A to je problém tu najbližšiu významnú zastávku vyraziť a dať tam "cez X / cez Y"???
Re #24488 ufo: Hmm... a co to ma s tym, co som pisal?
Re #24496 hroch:
+all:
Ale OK, nejako ste ma nepochopili. Ja som napisal argumenty, co by na take moje navrhy povedali niektori ludia. Pochybujem, ze by kvoli dojazdom zmenili system vypisovania bocnych tabul, ktore uz teraz funguju len horko-tazko... Takze sa na to divam realisticky - co by sa dalo v SUCASNOM systeme urobit pre lepsie informovanie...
Ale ziadna ina NP cast tam nie je.Aspon ja sedadla na podeste za NP nepokladam.Elektricenky pre RP neboli zrusene nikdy,platia podstatne viac a narok ma aj manzelka.I.
S499.1023: O.K., ale jednoducho mohlo by ich byť v NP časti menej. Minimálne v pristore pre vozík či kočár.
Mám pocit, že chvílu boli zrušené výhodné cestovné pre príslušníkov rodiny zamestnanca, ale keďže je problém s vodičmi autobusov spravili z toho PLUS pri zamestnaní sa a tak elinu za 150Sk na rok (či koľko to je) dostane zamestnanec a dieťa počas štúdia.
Vladimír: Možno Slovensku chýba podobný časopis ako Dopravný magazín, v ktorom by bolo informované o rôznych novinkách v Slovenských DP. Respektíve aby sa naše DP vedeli lepšie "predať" a články v DM a MD boli posielané buď samotným DP či nadšencami. Napríklad Ke dostali nové Solarisy, Po mal 1. Solaris U 12 v SR a v týchto časopisoch o tom ani slovo.
Color: neviem, nikdy som sa nezucastnil. Ale na vlastne oci som videl material z ineho DP, co bol dokaz vymeny informacii.
Bolo by dobre, keby si na najblizsie stretnutie "pribalil" presovsky zastupca aj Vladimira, ze?
Myslíš skôr nejaký výrok typu: "Len tak ďalej!"? Podľa môjho názoru ten výrok ktorý kritizuješ úpne zodpovedá krutej realite, ktorá tu panuje. Kiež by tomu tak nebolo...
Tak pekne po rade:24482 ufo-mne by sa tiez Cityrunnery pacili,lenze cena...,24484 Vladimir-podla mna je kocik ekvivalentny s vozickom.Ved ako matka s kocikom nastupi bez pomoci do ne-NP vozidla?,24486 jano-T6 vazi o trocha viac ako najtazsia T3-asi 21 ton.A vodici su vacsinou zdrojom dezinformacii:-),24492 J-lenze tie sedacky su jedine v NP casti a NP vozidlo nie je len pre vozickarov ale aj pre osoby so zhorsenou pohyblivostou,24498 Z-lenze ak dotycni tvrdo odmietaju akukolvek i dobru myslienku,ak nie je od nich...,24504 Andy-nemaju zlatu kartu ale zamestnanecku elektricenku a platia z nej dam.Poznam hromadu BEUSakov,co ju nemaju,pretoze MHD nepouzivaju:-),24505 Vladimir-je zdruzenie DP,stretavaju sa,sam nechapem,co tam robia,ked casto netusia,co sa deje v susednom meste...I.
Keď mi niečo vadí na vedúcich pracovníkoch jednotlivých DP, s ktorými som sa stretol, a to nielen bratislavskými alebo rovnako žilinskými, košickými i prešovskými, tak je to napríklad to, že nemajú prehľad, čo robia ostatní. Sám som pravidelne v situácii, že rozprávam jednému prekvapenému vedúcemu, ako čo rieši vedúci v druhom, napr. len 30 km vzdialenom meste. Prečo neexistuje lepšia komunikácie medzi dopravcami? Častokrát neriešiteľné problémy v jednom meste sú v meste druhom dávno vyriešené a opačne.
Preto sa napríklad mne nemôžeš čudovať (ak Tvoj príspevok bol reakciou aj na mňa), že ma podvihlo, že v BA s veľkou slávou prišli na niečo, čo v PO funguje už roky rokúce. A to nie je o glorifikácii DPMP alebo čo. Rovnako plno vecí nevedia robiť Prešovčania, hoci ich bratislavskí kolegovia sa s takýmto problémom potýkať vedia. Aj preto ma zaráža, že v každom slovenskom DP, kde som doteraz zavítal, majú o fungovaní dopravy v iných mestách často len hmlisté predstavy. A pritom inšpirovať by sa VŠETCI jeden od druhého mali čím.
J
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_412&no=22&id=27302aeef6f322f1f0f7f121
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_412&no=23&id=27302aeef7f322f1f0f7f121