Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matoo #29290:
No, ten text vychádza z územného plánu a najmä z predpokladu, že bude postavené metro na hlavnú stanicu (v tom prípade by súčasná električková trasa bola asi dosť nevyužívaná). BTW, s rušením trate by zrejme DPB vôbec nič nemal, to by musela byť iniciatíva mesta ...
Reply on: matoo #29290:

Ano, uvazuje sa o tom.
prepacte, mozno som len lenivy a nechce sa mi citat diskusiu daleko dozadu, ale vedel by mi niekto odpovedat, ci moj poznatok, ze DPB chce zrusit trasu elektriciek na stanicu po starohorskej je pravdivy? to som sa docital na strane Buducnost MHD. podla toho ako som to pochopil, ju nemienia nahradit nijakou novou(!!??) dakujem.
Reply on: COLOR #29288:

Httttt... Ja ich nemam a nestazujem si... ?
Reply on: fobust #29287:
Uzivam si HTML tagy kym ich mam hehehe ?
Reply on: COLOR #29286:

Ty sem pises prispevky ktorym chapes iba ty? No htttttt(p)... ?
d3k0: Neni zac...

(on uz vie, nechajte to tak 🙂 )
Reply on: P #29269:
Doplnkovy predaj cestovnych listkov v Prahe funguje len u autobusov a informuje o tom nalepka na prednych dverach.
Reply on: COLOR #29279:
Nejaky EXTREMNY INTELIGENT, ktory si ani poriadne neprecita prispevok musi hned zalovat d3k1nk0v1 ze aky som ja hnusny, ze chcem aby mi odvsadial chodilo vsetko vsade a vzdy! Ja som totiz napisal "zrusit linky 11 a 12 a nahradit ich L5", to znamena ze BUD ALEBO a nie AJ AJ!!

Stacilo? Dufam ze sa k tomu aj niekto prizna...

A pevne verim ze tento prispevok bude coskoro scenzurovany, hned ako d3k0 sadne za net ?
Reply on: COLOR #29265:

Re #29266 Vladimir:
Re #29270 galiyosha:
TAM busz: skusim len tak letmo: brzdy,ovladanie dveri,neprehladne usporiuadanie a oznacenie ovladacich prvkov,neexistujuce blokovanie jazdy,interier,furt dolievat olej+vodu,vysoka poruchovost,atd..atd.. netvrdim vsak, ze vacsina nieje sposobena zlou udrzbou
Karosa: konstrukcne zle vyriesena predna naprava, zle vyriesene ovladanie dveri, zle zvladnuta motorova brzda, a kopec inych drobnosti
PS: je to len MOJ NAZOR z osobnych skusenosti, tak sa do mna vsetci nepustite 8))
Reply on: Miki #29280:
Uz sa o tom debatovalo na susednom fore. Vo vozidlach visia oznamy o 19. maji 😕
Reply on: Miki #29278:
Kocurkovo ?
Tu sa pise ,ze elektrickova doprava bude obnovena na Sturovej az od buducej stredy, kde je pravda ? http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1497672
Reply on: fobust #29277:
Nebolo by o nieco inteligentnejsie vo vecernych hodinach zrusit linky 11 a 12 a nahradit ich L5? Pretoze ta ma o nieco kratsiu trasu, bolo by to jednoduchsie, cakanie na prestup nie je zarucene (zdrzanie L11 -> smola) a mozno by to vyslo lepsie aj s dojazdami (L5 ma Krasnany skoro po ceste...). Cestujuci by o NIC neprisiel. Ved o 22:00 ani sTrESCO na Kamennom uz nie je otvorene a babky uz nemaju co cestovat 🙂 - hocikto si preslape par metrov na Postovu.
Reply on: Šimi #29275:

Mozem povedat ze aj Ing. Kajdi ma pravdu - z isteho uhlu pohladu. Zrusenie linky 5 vo vecernych hodinach prezijem bez problemov, nakolko mam pripoj linky 11 na linku 12, co vsak teraz, pocas vyluky neplati, takze zasa nieco proti. O vylukach pri rekonstrukciach kolajovych trati mate pravdu, nechapem, preco sa nedokonci rekonstrukcia, mizernych 18 metrov v normalnom termine a musi sa robit dalsia vyluka. Takisto aj Jesenskeho. Tych par metrov tam nevymenili preto, "lebo mame tam umiestnene unimobunky". Takze tolko... Cestujuci ma naozaj byt na zastavke, uz sa mi stalo, ze na Florianskom namesti stale dobiehali babky z kostola a keby vodic proste nezavrel dvere a neodisiel, tak by tam hadam ostal stat 5 minut. Zasa to nechcem zjednodusovat, ale v istych pripadoch sa cakat neda. Napr. ak ma linka meskanie a cakanim by prisla o svetla na krizovatke, etc. A je to aj o vodicovi.
Odpovde pre pánov z DPB

----- Original Message -----
From: "Karol Kajdi"
To:
Sent: Saturday, May 15, 2004 6:44 PM
Subject: RE: Ďakujeme za služby


> Vazeny pan Ing. Miroslav Daniš,
> aj ked sa Vasa sprava nesie v duchu rozhorcenia a invektiv, odpovedame
> Vam, nasledovne.
> Zvysovanie cestovneho nemozno davat dokopy s narokom na zlepsenie sluzieb
> MHD. Pricinou je narast nakladov na prevadzku MHD, ktore nas dopravny
> podnik nezapricinil. Ide o vonkajsie vstupy (zvysenie DPH, narast cien
> energii, vyssie poistne, ale nizsia statna dotacia oproti narastu
inflacie).
> To, ze linka 5 v neskorych vecernych hodinach nepremava, suvisi s
nutnostou
> efektivne vynakladat s aj beztak nizsimi prevadzkovymi prostriedkami.
> Skutocnostou je aj to, ze v minulosti sa viaceri cestujuci stazovali,
> ze je zbytocne prevadzkovat linky MHD do neskorych vecernych hodin,
> lebo spoje su prazdne. Opat, aj vdaka Vam sa presviedcame, ze to asi nie
> je tak. Potom vsak nie je namieste kritika na vysoke cestovne, lebo aj ten
> spoj s mensim poctom cestujucich a s nizsimi trzbami treba zaplatit.
> K nemilej udalosti, ze Vam spoj usiel poznamenavame, ze cestujuci ma byt
> pripraveny na nastup do vozidla (prepravny poriadok) a nie dobiehat na
> poslednu chvilu k vozidlu, lebo vodic ho naozaj nemusi vidiet, nakolko
> tesne pred zatvorenim dveri vykonava ine cinnosti, ktore suvisia
> predovsetkym s bezpecnostou cestujucich.
> Ing. Karol Kajdi, DPB, a.s., 15.05.2004

A tu sú moje odpovede
Vážení páni,
to, že je to v duchu rozhorčenia je úplne samozrejmé a nielen z mojej
strany. Pravdepodobne už ste veľmi dlho necestovali "Vašimi" spojmi a
neabsorbovali ste pocity, nálady a názory cestujúcich, ale predovšetkým ich
skutočné požiadavky. Nie všetci, ba len veľmi mizivé percento (promile) z
nich vám nejakou formou sprostredkuje, to čo si myslia a očakávajú od
verejných služieb vášho podniku. Takže preto nemôžete (nechcete) byť "v
obraze", čo vám pravdepodobne veľmi vyhovuje. "Fakty", že viacerí cestujúci
(koľkí - dvaja alebo traja ?) sa sťažovali na prevádzkovanie spojov do
neskorých večerných hodín, má asi takú výpovednú hodnotu, ako sľuby
politikov pred voľbami. A čo sa týka "invektív", tak skutočne je
obdivuhodné, ako vám pomenovanie určitých "vašich " špeciálnych javov
odoberá možnosť a chuť sa obrátiť do vlastných radov a nie na "nedostatky"
cestujúcej verejnosti, ktorá nie je predpisovo a uniformovane "vždy
pripravená" na zastávke spoja. A vôbec nevadí, že vás svojimi časovými
predplatnými lístkami živí. Keby ste vždy a za každých okolností tak
dodržiavali ten váš ochudobnený grafikón a pravidlá hry, ktoré ste sami
určili. Tak ako napr. dnes ráno (17.5.2004) ste zase "zabudli vypraviť spoj
č 11. z Rače s odchodom o 5.16 hod. Ako držiteľ celosieťového časového
predplatného lístka mám teoreticky právo využívať v priebehu celého obdobia
jeho platnosti všetky vaše spoje podľa "vášho" grafikónu. Kúpou tohto lístka
som s vami uzavrel zmluvu a vy ju máte plniť. Neviem o tom, že mi vraciate
alikvótnu jeho časť za nevypravené spoje - za neplnenie zmluvy z vašej
strany (zaujímavá by bola dlhodobá každodenná štatistika nevypravených a
poruchových spojov). Určite tam vo "vašom" poriadku máte zase nejakú výtečnú
klauzulu o "pripravenosti" cestujúcej verejnosti. Tiež nás nesmierne tešia
neustále výluky, hlavne však ich dĺžka v počte dní. Veľmi nám to spríjemňuje
naše cestovanie a už to ani nestíhame sledovať kde, kedy a koľko. Ako bývalý
zamestnanec železničného staviteľstva sa len nestačím diviť, ako si to z
časového hľadiska viete pekne dlhodobo rozložiť a určite aj zdôvodniť. Aj za
"mojej éry" sa takéto práce uskutočňovali a to, že tieto činnosti sa
vykonávali aj po sobotách, nedeliach či po nociach bolo pravdepodobne omylom
a je to už prekonané. Ľudia si zvyknú.
Ja však nie. Ani na tú vašu obohratú pesničku o neustále sa zvyšujúcich
nákladoch. Nedalo mi, a napísal som nedávno úvahu aj na túto tému. Neviem,
či sa k vám dostala, takže vám to pre istotu pribalím. Aby ste si aj vy
začali konečne zvykať, že sú tu aj iné uhly pohľadu.
"Vždy (ne)pripravený"
Ing. Miroslav Daniš
Podľa mňa keby sa mali u nás predávať lístky v busoch alebo v elinách u vodiac, tak by to svojim spôsobom spomalilo spojenie lebo by bus alebo elina museli na zastávke o niečo dlhšie čakať. Ale s tými automatom priamo v buse ale v eline to nie je zlý nápad...
Tak ja som sa dost pozorne pozeral po interieri v elektrickach, ale nic tam nebolo 😞 a nikto si nic od vodica nekupoval..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.