mam pocit, ze od metra sa uz upustilo, ci este stale nie? a rychla elektric ma chodit len po safko. nuz vidim to som teda zvedavy coho sa v tomto meste este dockame. dik za info.
No, ten text vychádza z územného plánu a najmä z predpokladu, že bude postavené metro na hlavnú stanicu (v tom prípade by súčasná električková trasa bola asi dosť nevyužívaná). BTW, s rušením trate by zrejme DPB vôbec nič nemal, to by musela byť iniciatíva mesta ...
prepacte, mozno som len lenivy a nechce sa mi citat diskusiu daleko dozadu, ale vedel by mi niekto odpovedat, ci moj poznatok, ze DPB chce zrusit trasu elektriciek na stanicu po starohorskej je pravdivy? to som sa docital na strane Buducnost MHD. podla toho ako som to pochopil, ju nemienia nahradit nijakou novou(!!??) dakujem.
Nejaky EXTREMNY INTELIGENT, ktory si ani poriadne neprecita prispevok musi hned zalovat d3k1nk0v1 ze aky som ja hnusny, ze chcem aby mi odvsadial chodilo vsetko vsade a vzdy! Ja som totiz napisal "zrusit linky 11 a 12 a nahradit ich L5", to znamena ze BUD ALEBO a nie AJ AJ!!
Stacilo? Dufam ze sa k tomu aj niekto prizna...
A pevne verim ze tento prispevok bude coskoro scenzurovany, hned ako d3k0 sadne za net ?
Re #29266 Vladimir:
Re #29270 galiyosha:
TAM busz: skusim len tak letmo: brzdy,ovladanie dveri,neprehladne usporiuadanie a oznacenie ovladacich prvkov,neexistujuce blokovanie jazdy,interier,furt dolievat olej+vodu,vysoka poruchovost,atd..atd.. netvrdim vsak, ze vacsina nieje sposobena zlou udrzbou
Karosa: konstrukcne zle vyriesena predna naprava, zle vyriesene ovladanie dveri, zle zvladnuta motorova brzda, a kopec inych drobnosti
PS: je to len MOJ NAZOR z osobnych skusenosti, tak sa do mna vsetci nepustite 8))
Nebolo by o nieco inteligentnejsie vo vecernych hodinach zrusit linky 11 a 12 a nahradit ich L5? Pretoze ta ma o nieco kratsiu trasu, bolo by to jednoduchsie, cakanie na prestup nie je zarucene (zdrzanie L11 -> smola) a mozno by to vyslo lepsie aj s dojazdami (L5 ma Krasnany skoro po ceste...). Cestujuci by o NIC neprisiel. Ved o 22:00 ani sTrESCO na Kamennom uz nie je otvorene a babky uz nemaju co cestovat - hocikto si preslape par metrov na Postovu.
Mozem povedat ze aj Ing. Kajdi ma pravdu - z isteho uhlu pohladu. Zrusenie linky 5 vo vecernych hodinach prezijem bez problemov, nakolko mam pripoj linky 11 na linku 12, co vsak teraz, pocas vyluky neplati, takze zasa nieco proti. O vylukach pri rekonstrukciach kolajovych trati mate pravdu, nechapem, preco sa nedokonci rekonstrukcia, mizernych 18 metrov v normalnom termine a musi sa robit dalsia vyluka. Takisto aj Jesenskeho. Tych par metrov tam nevymenili preto, "lebo mame tam umiestnene unimobunky". Takze tolko... Cestujuci ma naozaj byt na zastavke, uz sa mi stalo, ze na Florianskom namesti stale dobiehali babky z kostola a keby vodic proste nezavrel dvere a neodisiel, tak by tam hadam ostal stat 5 minut. Zasa to nechcem zjednodusovat, ale v istych pripadoch sa cakat neda. Napr. ak ma linka meskanie a cakanim by prisla o svetla na krizovatke, etc. A je to aj o vodicovi.
fobust
Ano, uvazuje sa o tom.