Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #48328:
Nic sa nestalo v pohode. My sa potrebujeme dostat na Hlavnu stanicu. A 95 my je nanic. Cize od noveho grafikonu budeme musiet vyskusat spojenie L88 cez Apollo na AS Mlynske nivy a odtial dostavnikom 210 na stanicu. Ak budu spoje nadvazovat na seba tak potom to bude super.
Pripadne z Ovsista L99, L88 na Halovu a odtial 83 cez vikendy. 84 sa uvidi kedy rano vychadza na svoju prvu púť. ? ?
Corgon: Som si všimol že ľudia hľadajú v nových linkách predovšetkým prípoje k tým linkán, s ktorými chodili doteraz, a neskúšajú nájsť trasu novú, rýchlejšiu...
Napríklad z Ovsišťa pri ceste do centra nebude treba chodiť linkou 99 na Hálovu a tam prestúpiť na 83..Len preto že doteraz som chodil 83..
Čo tak z 99 prestúpiť na Farského na 95... Síce nie na hrane, ale oveľa rýchlejšie.

Počet zastávok terajšou l. 83 z Ovsišťa do centra: 9
Počet zastávok 99+95(prestup na Farského): 6

Ak si náhodou myslel niečo iné tak sa ospravedlňujem
?
Reply on: hroch #48326:
Nemyslel som nadvaznost liniek 83 a 84 na seba! Na L83 nenadvazuje na Halovej L88, L99 z Ovsista. CP su na imhd stranke a su vypisane od konecnej a od zaciatocnej BUS zastavky. Cize rozculovat sa a nadavat budem po 5.9.2005.
A hroch toto nie su stranky mhd, my o tom vieme kamo. ? ?
Reply on: Corgon #48302:
zlato, ono 83 a 84 na seba na namesti hraniciarov nadvazovat nemozu, ked cez tu zastavku oba nejdu. okrem toho, tie dva spoje na seba nemaju nadvazovat, maju sa doplnat. a vobec, ved este neexistuju oficialne zastavkove CP, tak ako to mozes vediet? mimochodom, toto nie su stranky DPB, takze tvoje rozculovanie tu vyjde akurat tak naprazdno... www.dpb.sk?

Re #48303 Kikuchi: oni tie autobusy nebudu rozlisene len na cestovnych poriadkoch. budu to mat napisane aj na smerovej tabuli 🙂
Reply on: Papyr #48324:
P.S. - Nechapte moj minuly prispevok tak, akoze obhajujem Karosu a jej frankoshit Citybus (resp. dnes uz Citelis). Ale ked sa tu objavuju take infosky, akoze NP bus je o 4-6 mil drahsi ako normalny, tak to chcem uviest na pravu mieru. Klbovy mozno, ale sola nie.
Reply on: Sommelier #48316:


1. Je to tych 5,7 M Kc za kratky Citybus. Hmlovky, elektricku invalidnu plosinu (manualna tam je v zakladnej vybave), a dalsie tuningy v Bratislave nepotrebujete, resp. na ne nemate, tak o nich neuvazujte. Vy budte vo svojej situacii radi, ze dostanete zakladnu vybavu. Cestujucemu je srdecne u prdele, ci je autobus vybaveny hmlovkami alebo elektrickou plosinou. To zaujima len sotousov z DPB, ktori dodnes veria, ze je podstatnejsie to, co je "pod podlahou", nez to, co je v salone pre cestujucich, co je samozrejme blbost, cestujuci si sada na sedadla a posera po interieri, nesada si na skrinu motora a nepozera po tom, kde su hmlovky. Praha napriklad elektricke plosiny nema a nechybaju jej.

2. Staci mi napisat v ktorom roku a v ktorej casti Prahy si ten jedenast milionovy Citybus videl. Ja v Prahe zijem.

3. DPP je Praha, DPMP Presov alebo Pardubice (v tomto pripade to bol Presov), PMDP je Plzen a ine mesta zacinajuce na P v Ceskoslovensku nemaju vlastny dopravny podnik. Ked uz si nemylime DPB a DPMB, ze, tak si nebudeme ani DPP a DPMP.

4. Aj ked by sme sa nedopracovali k presnej cene Citybusu, tak dva kratke a tri dlhe dokopy stoja 44 milionov. Cize za pol miliardy by ste mohli mat cca 25 kratkych a 33 dlhych Citybusov. Ja viem, pol miliardy je vela, 25 kratkych a 33 dlhych nizkopodlaznych vozov zas nie je nic moc. Ale lacnejsie uz to nebude.
TeBeCe: "este to bude zaujimave ked onedlho dozije vsetkych 100 autobusov naraz...."

PRESNE!!! Čítaš mi myšlienky ?
Reply on: Sommelier #48321:
DPMP moze byt jedine Presov alebo Pardubice. To by mal inteligentny, scestovany clovek vediet ?. Ale tu sa bavime o Slovensku.
Reply on: pete #48320:
A tak este k tomu Presov. Tak to by ma uz vazne nenapadlo. Prosim Ta, napriek mojej scestovanosti a mozno decentne nadpriemernej inteligencii som toto nemal sancu identifikovat. ? Lebo DPMP moze byt Praha, Pardubice, Presov a mnoho dalsich krajskych aj okresnych miest. Sorry for it.
Reply on: Sommelier #48319:
DPMP = Dopravny podnik mesta Presov. Len pre informaciu.
Reply on: pete #48318:
Aha. A ja sprosta som sa uz potesil, ze Bratislava bude mat nove vozy. A zdalo sa mi cuudne, ze som o tom nepocul, vies ?
Som si zamenil DPMP za DPB. No, ale v tom pripade, preco to kupuju v Slovenskych korunach ? Alebo to uz bol tvoj prepocet ?
Reply on: Sommelier #48317:
Co tym myslis? DPMP predsa kupuje kazdorocne nove vozidla (teraz uz iba nizkopodlazne)
Reply on: pete #48315:
Cool, I didnt` t know that. Konecne imhdakom po rokoch dodali nejaky novy tovar. ?
Reply on: Papyr #48314:
no to je vazna haluz. Ja ti dokaz o tom, ze ta 11 milionova nalepka na kratokom citybuse bola neposkytnem, jednoducho mi musis verit.
No problem by som videl este v jednej veci:
http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City12e3_c_12.doc
ked sa pozries sem a zistis, ze za tych 5,7 dostanes tak pojazdne nic. Verim tomu, ze ked si vyberies z veci na prani, tak sa ta cena moze pekne vysplhat. Priplatky su takmer sa vsetko. Hmlovky, invalidna plosina, lak, vnutorne BUSE, antena, kabina vodica a mnoho dalsich zalezitosti.
Reply on: Sommelier #48308:
DPMP kupuje tohto roku 5 Citybusov (3 klbove + 2 sola) za 43,5 mil Sk bez DPH. Z toho sa da priblizne zistit, aka je ich cena.
Reply on: Papyr #48313:
Tak teraz mam presne info: vyhlaskova cena v CR je 5.700.000 Kc za kratky Citybus, (v slovenskych peniazoch to je 7.410.000 Sk, cize som sa o milion sekol). Tj. ceny uz zas od minuleho roku o nieco vzrastli 🙂
Reply on: Sommelier #48308:
Ale ono skutocne rok 2004 alebo rok 2005 nie je rok 2001! Citybusy isli s cenou prudko, ale prudko dole! A chlapce, pretri si oci, navstiv Prahu, a najdi mi jediny autobus, kde by za kratky Citybus bola uvedena cena 11 M Kc. Kratky Citybus stal v najdrahsich svojich casoch okolo 7,5 M Kc (co je tych tvojich 11 M, ale Sk!!!) a dnes sa uz ani nalepky s cenou na nove prazske nevylepuju, lebo ich cena klesla niekam k 4,5 M Kc cize cca 6 M Sk. Zdroj: presak info z DPMP 🙂 Ci ich k tomu donutila konkurencia alebo co, to neviem. Kazdopadne Irisbus zlacnil skoro o polovicu.
Reply on: Sommelier #48311:
este to bude zaujimave ked onedlho dozije vsetkych 100 autobusov naraz....
Reply on: TeBeCe #48310:
To rozhodne. Lenze pri niekolko stokusovej zakazke sa da hovorit nielen o politickom aspekte a niekolko milionovych VSIMNYCH pre vedenie podniku. Rozhodne mozete vybojovat peknu zlavu pri kupe stovky busov (to je na sikovnosti managerov a z toho by som im provizie urcite priznal). Dalo by sa to riesit aj dlhodobymi kontraktmi so stabilnou cenou na dodavku busov na nasledujucich, neviem 10 rokov. Ale samozrejme za transparentnych a obojstranne vyhodnych a prijatelnych podmienok. Preco nie.
Reply on: Nodes #48309:
pravidelna niekolkokusova obnova sa tak dobre nevynima pri volbach ako sto novych autobusov naraz ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.