Reply on: Papyr #48324:
P.S. - Nechapte moj minuly prispevok tak, akoze obhajujem Karosu a jej frankoshit Citybus (resp. dnes uz Citelis). Ale ked sa tu objavuju take infosky, akoze NP bus je o 4-6 mil drahsi ako normalny, tak to chcem uviest na pravu mieru. Klbovy mozno, ale sola nie.
Papyr
1. Je to tych 5,7 M Kc za kratky Citybus. Hmlovky, elektricku invalidnu plosinu (manualna tam je v zakladnej vybave), a dalsie tuningy v Bratislave nepotrebujete, resp. na ne nemate, tak o nich neuvazujte. Vy budte vo svojej situacii radi, ze dostanete zakladnu vybavu. Cestujucemu je srdecne u prdele, ci je autobus vybaveny hmlovkami alebo elektrickou plosinou. To zaujima len sotousov z DPB, ktori dodnes veria, ze je podstatnejsie to, co je "pod podlahou", nez to, co je v salone pre cestujucich, co je samozrejme blbost, cestujuci si sada na sedadla a posera po interieri, nesada si na skrinu motora a nepozera po tom, kde su hmlovky. Praha napriklad elektricke plosiny nema a nechybaju jej.
2. Staci mi napisat v ktorom roku a v ktorej casti Prahy si ten jedenast milionovy Citybus videl. Ja v Prahe zijem.
3. DPP je Praha, DPMP Presov alebo Pardubice (v tomto pripade to bol Presov), PMDP je Plzen a ine mesta zacinajuce na P v Ceskoslovensku nemaju vlastny dopravny podnik. Ked uz si nemylime DPB a DPMB, ze, tak si nebudeme ani DPP a DPMP.
4. Aj ked by sme sa nedopracovali k presnej cene Citybusu, tak dva kratke a tri dlhe dokopy stoja 44 milionov. Cize za pol miliardy by ste mohli mat cca 25 kratkych a 33 dlhych Citybusov. Ja viem, pol miliardy je vela, 25 kratkych a 33 dlhych nizkopodlaznych vozov zas nie je nic moc. Ale lacnejsie uz to nebude.