Poviem Ti ja, co si o nej myslim. Vsetci by radi chceli, ak by bola trat pod 1435 mm rozchodom. No nebude. Nejde o to rychlo - rychlo zmenit rozchod. Najprv treba zrekonstruovat. Ja som si kladol otazku, preco teraz ked rekonstruuju nepridaju aj 1435 mm kolaj. Napriklad tam moze byt jednostopa otocka pre elektricky (od Mesta smerom na Mesto, krizovatka Hurbanovo). A tak. Ked chceme nove elektricky, najprv treba mat dobru siet.
Co sa tyka prestavby, nasi pracovnici (asi 3 firmy) su ubytovani na zast. Kapucinska, smer Tunel; a na zast Postova, smer Tunel. Vidno, ked su tam 3 firmy, je tam viac strojov a predsa to pojde rychlejsie. Dnes (a ako som sa pytal, ani nasledujuci tyzden) by sa nemali dotknut Obchodnej ulice, bude sa robit Kapucinska a Hurbanovo. No som zvedavy. ?
Rozchod elektrickovych kolajnic pre Bratislavu a Liberec je 1000mm. Na niektorych tratovych uzlov: Ruzinov a ZST Nove mesto je pozorovatelny kanal pre tretiu kolajnicu o rozchode 1435mm. Co je standardny rozchod elektrickovy trati v europskych mestach.
?
Myslel som to tak, ze ked sa postavi trolejbusova trat, tak sa predpoklada kratsi interval ako napr. 30 alebo 60 minut. Kym do krajovych casti moze jazdit antabus aj s takym intervalom.
Nalepka na protiprievanovom skle v 7928: "JA SOM MALY IMPOTENT, PODPISEM SA ZA MOMENT! www.grafitak.sk" Skontrolujte to niekto, ci taka domena vobec existuje. Vď!
neskorý odchod, skús pozrieť linku 61, posledný odchod z Letiska o 23.45. Zaujímavé je, že tento odchod je už iba zo zastávky Letisko-Terminál a potom sa autobus vykonávajúci tento spoj zrejme stratí z radarov, pretože z ostatných zastávok až po Hl.St. nie je zaznačený.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.