Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slovanista21 #58660:
To asi myslis budovy, ktore stavaju sukromni investori a nie mesto.
Reply on: Andy #58659:
Ale stavia a pritom este na nevhodnych miestach a neraz na ukor ostatnych... ? ?
Reply on: COSCO #58657:
Mesto stavia nejaké zbytočné budovy?
Reply on: COSCO #58657:
V niecom mas pravdu....
Zaplatit by to malo mesto zo svojich penazi. Maju na to, aby postavili zbytocne budovy, ale opravy elektrickovych kolajnic im nic nehovoria. Prikladom je uz spravena elektrickova trat na Safarikovom namesti, kde to bolo kriticke a pritom to cele musel zaplatit dopravny podnik a.s. Bratislava. Aky to ma zmysel.
Reply on: COSCO #58654:
A kto ma na to peniaze? Na menenie podvozku, infrastruktury...?
Reply on: d3k0 #58641:
Lenže tým, že na Hlavnú stanicu prichádza až po odchode nočákov zrejme ani nemá opodstatnenie podľa mňa.

Re #58622 hoppusmark: Tak, tak, hoppusmark má pravdu. ?
hoppusmark: mohol by sa zmenit rozchod kolaji. ? ?
Reply on: T3 #58651:
Tu sa žiadny rozchod meniť nebude, pretože sa ani meniť nemusí!
Reply on: fobust #58650:
Práveže už sa to tu ani nedá čítať ?
Reply on: COSCO #58649:
Poviem Ti ja, co si o nej myslim. Vsetci by radi chceli, ak by bola trat pod 1435 mm rozchodom. No nebude. Nejde o to rychlo - rychlo zmenit rozchod. Najprv treba zrekonstruovat. Ja som si kladol otazku, preco teraz ked rekonstruuju nepridaju aj 1435 mm kolaj. Napriklad tam moze byt jednostopa otocka pre elektricky (od Mesta smerom na Mesto, krizovatka Hurbanovo). A tak. Ked chceme nove elektricky, najprv treba mat dobru siet.

Co sa tyka prestavby, nasi pracovnici (asi 3 firmy) su ubytovani na zast. Kapucinska, smer Tunel; a na zast Postova, smer Tunel. Vidno, ked su tam 3 firmy, je tam viac strojov a predsa to pojde rychlejsie. Dnes (a ako som sa pytal, ani nasledujuci tyzden) by sa nemali dotknut Obchodnej ulice, bude sa robit Kapucinska a Hurbanovo. No som zvedavy. ?
Ty vole... To tu čítam vážne novinky... ? ?
Vdaka za informaciu Richie.

Co si myslis o petrzalskej elektricke.
Reply on: COSCO #58647:
v Liberci je sice 1000mm rozchod, ale uz sa 8 rokov nepouziva. presli na 1435
Rozchod elektrickovych kolajnic pre Bratislavu a Liberec je 1000mm. Na niektorych tratovych uzlov: Ruzinov a ZST Nove mesto je pozorovatelny kanal pre tretiu kolajnicu o rozchode 1435mm. Co je standardny rozchod elektrickovy trati v europskych mestach.
?
Reply on: eric #58642:
1435 mm ?
tak co ma dakto nejake nove fotky tej novej T6 supravy? ?
Reply on: S499.1023 #58634:
Myslel som to tak, ze ked sa postavi trolejbusova trat, tak sa predpoklada kratsi interval ako napr. 30 alebo 60 minut. Kym do krajovych casti moze jazdit antabus aj s takym intervalom.
Reply on: eric #58642:
1435. Moj odhad.
Mozete si kliknut na : http://de.geocities.com/m_barcel/img/trambaix2.jpg . je to rozchod 1000mm alebo 1435mm ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.