Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #91377:
Nezabudni na to, že ŽSR pseudomodernizáciou korytoru (zrušenie autobloku, likvidácia hradiel)
tak podviazali priepustnosť trate, že na nejaký 15-minútový tak prímestskej dopravy môžeme zabudnúť až do implementácie ERTMS/ETCS level 2.
Reply on: fobust #91358:
Keby si nekecal.
Reply on: fobust #91352:
Ty osobne tam pôjdeš alebo zase vedieš len akademické reči?
Reply on: Ike #91398:
Viem, je to už kataster, len mi to pripradá trochu zmätené posudzovať interval do obce podľa nejakej zastávky kde od revolúcie nastúpilo možno 10 ľudí aj z toho 9 takých ktorí si tam zobrali lístok, lebo si mysleli že budú v Ivanke.

Btw. aj IDOS ak nezadáš presnú zastávku tak ako prvú ponúkne Unigalex.
Reply on: S499.1023 #91392:
ja viem ze ilustracna je ilustracna, ale mohli tam dat aspon nieco serioznejsie.... 🙂
tiez si pamatam ze ked sa vykolajilo pendolino, bolo tam ilustracne foto z nejakej neelektrifikovanej zarastenej lokalky ?
Reply on: zakaznik #91331:
Nebudeš vyzerať ako lama. To je obľúbený výraz nás romanofilov. Calatori je rumunsky cestujúci.. Tamojšia železničná spoločnosť CFR sa skladá z divízie osobnej dopravy CFR Calatori a divízie nákladnej dopravy CFR Marfa (Cargo),
Reply on: Martin #91395:
Uniglaex ma nazov Ivanka uz len preto ze lezi v katastri Ivanky, ale ako vravis, este ani raz tam nikto nenastupoval co tade chodim a zastavka je zarastena
To len potom take bernalokovo s reálnym 10/30/10/30 je na tom podstatne lepsie ako Ivanka/Zálesie s reálnym 15/60/30/60 hoci počet obvytaeľov je 4800 : 6900
Reply on: Mike #91315:
Neviem ako dnes ale za "mojich" čias v techničákoch autobusov DPB žiadne čísla (okrem ŠPZ) neboli ? . Miesto čísel boli v kolonkách "číslo motora" a "číslo karosérie" pečiatky "VÝMENNÁ" ? .
No preštudoval som si ten materiál zo Žilinskej univerzity, znie to celkom dobre. Akurát je vidno že moc asi nepoznajú región ale inak by to mohlo byť OK.

Osobne som sa najviac zajímal o to, kade budú smerované linky 645 a 646. Lebo ten interval že BA - Ivanka pri Dunaji 5 minut znie priam fantasticky ? ale keď som to študoval tak dávajú to ako prekladový interval s linkou 625 čo má jazdiť do Ivanky a odvolávajú sa na zastávku Ivanka pri Dunaji - Unigalex. No ak sú všetky intervaly hodnotené podľa zastávok v poliach tak pánboh zaplať ?

Len pre tých čo nevedia, tak zastávka Ivanka pri Dunaji - Unigalex má síce označenie Ivanka pri Dunaji ale je to zastávka pri bývalých hydinárskych závodoch, dnes SIS a od najbližšieho obývaného domu v Ivanke pri Dunaji je vzdialená presne 4,5 km.

Tak to znie v takom prípade lepšie ten vlak na okraji obce.
Reply on: JamaVOku #91388:
Talent moze byt nzkopodlažny aj dvojsystemovy ako aj Taurus ale naco ti to bude ked to dalej ako za Petrzku nemoze lebo sa to nevie dohodnut z nasim systemom a robi sarapaty na trati ❗
Reply on: Ike #91385:
Podla toho dokumentu co sem dal deko to bude 533 😛
Reply on: Ike #91314:
Kľúčové je slovo "ilustračná". Pozeráš sa na to extrémne úzkym šotopohľadom. 99% čitateľov je to srdečne jedno.
Reply on: ufo #91390:
Len či jazdia na Pozsony v takom množstve, ako 4024, ktorá je len na 15kV 16 ⅔ Hz ?
Reply on: Papyr #91386:
Ako pise JamaVOku - 4124 je dvojsystemova...a budu ich mat uz 25 kusov.
Reply on: JamaVOku #91388:
Aj v laky mozu byt MHD.
Reply on: Papyr #91386:
Nizkopodlazna jednotka na 25 kV ƒˆ(striedava s 15 kV) je Talent 4124
Mimochodom toto je forum o mhd ?
Reply on: ufo #91378:
a ÖBB maju nejake nizkopodlazne jednotky jazdiace na 25 kV, 50 Hz?
Reply on: d3k0 #91380:
no ono je to deformaciou ze si hned predstavim BA autobus, teda cca 3 karosy ecv 1,2,3 s buse na ktorom bude stale svietit linka 1 a oznacnik s linkou 1 😃 a taky DPB v miniaturnom... 😛

ale inak by to slo, a nebolo by do toho naskodu zapojit aj okolite dediny... hned by sa tam dalo spravi 5 liniek...

no v tychto malych mestach je jeden obrovsky problem - brzda MHD a sice ci sa to oplati...

lebo problem1
lebo z niektorych lokalit cestuje malo cestujucich...
problem2
a sice zbytocny husty interval, stacil by riedky do 30min
problem3
vzhladom na rozmery je efektivnejsie z pohladu cestujuceho dojst pesi za 15 minut tam kde chce, ako keby mal 30 minut cakat na bus

🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.