Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: merice #97573:
Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Reply on: intony #97572:
Prečo nekompatibilný. Však rozchod kolaji ma byť rovnaký ako v meste.
Reply on: Marcelllooo #97476:
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.

A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Reply on: merice #97481:
Múdro ?
Reply on: Marcelllooo #97485:
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Reply on: Kami #97524:
No tak z Dúbravky do Stupavy ?
Reply on: Ámos #97560:
? ?
Reply on: Solider #97566:
nechápem, čo je dunčo.
Reply on: merice #97565:
Dunčo?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.
Reply on: Ámos #97560:
Este vyriesit radioaktivitu. Lebo v B.Bystrici zistili ze trolejbusy su radioaktivne tak asi budu aj elektricky 😃
Reply on: 810zssk #97561:
Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti?
Reply on: Ámos #97559:
Hadam chces este tvrdit take veci, ze na Safku ma byt obratisko? Ved ho neni kam dat a ani sa s nim neuvazuje. To sme uz uplne odtrhnuty od reality?
Ak bude linka X z bodu A do bodu B + linka Y z bodu B do bodu C bude vykonany rovnaky pocet vozokm ako ked bude linka Z z bodu A cez bod B do bodu C.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg/748px-Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg
hehe. by ste neverili ako moze vyzerat neesteticka bariera na sidlisku, ktora ho nespojitelne rozdeluje na dve casti ? ?
Reply on: Marcelllooo #97557:
Mas pocit, ze by sa na Safko zmestilo obratisko?
Reply on: 810zssk #97551:
Toto je to tvoje riesenie ulohy ide elektricka z bodu A do bodu B?

Ako mozu byt vozokm rovnake, ked trat bude dlhsia alebo kratsia a teda na rovnaky interval bude treba viac alebo menej suprav?
Reply on: merice #97544:
Tak to snad nie... To co bude za linku? S dvomi zastavkami=konecnymi? Safko-Bosakova?

Tak to su snad uz len zle vtipy takto neskoro vecer...
Reply on: merice #97550:
"Premávajú tam eurolinesky, síce drahšie ale predsa."

Presne to je aj môj názor. A až bude mať DPB dosť vodičov a vozidiel, potom môže byť aj doplnková linka do Hainburgu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.