Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.
A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.