ktore su? Napr. elektricky su prakticky rovnako plne ako v spicke, aspon v Ruzinove. Druha vec je, ze v sedle su ine kriteria pre "plnost". Plny je ten voz, co ma obsadene vsetky miesta na sedenie a ludia este aj stoja.
Re #97522 merice: do Jura a Pezinka urcite nie. Tam uz trat vedie - zeleznicna, dokonca korytorizovana na 160 km/h.
Aký máte názor na prepojenie letiska s nosným systémom? Alebo dá sa tam niečo iného vymyslieť? Ja by som veľmi rád predĺžil eliny z Ružinova cez OC Avion na letisko. Odtiaľ na Zlaté a potom cez Vajnory a budúci CEPIT do Rače s perspektívou do Jura a Pezinka. To sú sny, čo? ?
Ak by tí ľudia boli kompetentný, tak s tým nemám problém. Ale ak ide len o rodinkárstvo tak je to na nič. MHD je pavučina, ktorá nemá začiatok ani koniec. Je to spleť verejného a osobného záujmu.
No tak do toho fakt nevidím. Sory. Nepochybujem o schopnosti a počte riadiacich zamestnancov, ale DPB je závislí od mesta, aké peniažky im pustí na ten či onen rok. A neviem či sa mesto niekedy pusti do prevádzkovania mhd v inom meste. Ale verím, že raz áno. Lebo potiahnúť elinu do Jura alebo Pezinka neni problém. Žiaľ bohu veľa vecí závisí od peňazí. Ale pomaly sa rozbieha BID a to sa budeme ešte čudovať, lebo s tým má len málo ľudí skúsenosť. Napríklad z Viedne resp. Rakúska.
jo brokraticky aparat je unas velmi prebujnely a jeho vykonnost je miziva. Urady si neobjednavaju audity, navrhy riesenia,... Nie je to moderne. Okrem ineho na uradoch to je vsetko sami bratranec, sesternica, teta, neter prastryko a tak vyhodit niekoho je velky problem.
Ked chces moj zdroj informacii, kedze mam dedikovanu informacnu stranku o NS MHD, mozes to ceknut. Su tam aj relevante dokumenty... Pripadne mi napis na ICQ: 334738979
hm... vtom zas nesuhlasim. DPB ma dostatocny pocet riaditelov, manazerov,... aby dokazal sustredit sa na priority (vozidlovy park a plny stav vodicov) a zaroven rozvoj firmy.
Dakujem. Tu sa človek viac dozvie jako z dennej tlače. Aj ja musím v práci dávať sto percent a verím, že to robím. Len som toho názoru a nechcem poctivých uraziť, že štátne inšitká pracujú pomaly a zastaralo. Neviem, ale myslím že je to tak. Ale diky za info.
Áno, tak je to. Musí to byť transparentné. A neviem, že či to nie je aj dôvod prečo stále nie je tá linka. Ale priviedol si ma na zaujímavú myšlienku. Prevádzkovať mhd v okolitých dedinkách a mestečkách. Samozrejme s vyriešeným financovaním a kompetenciami. Ale myslím si že DPB má terz iné priority. Nech sa venuje radšej im.
Vsetko sa da robit bud spravne alebo nespravne. Ak sa veci robia spravne, tak to ma aj spravne a dobre vysledky. Ak sa nerobia spravne, vysledky su len zriedka a len nahodou dobre... Ja nerobim nic ine, len sa snazim veci robit dobre a spravne, co by malo byt samozrejmostou pre kazdeho a pri kazdej cinnosti...
A ano, na Slovensku by sma mali aj dost dobrych riaditelov a veducich, ako aj vykonnych pracovnikov. Casto krat sa vsak este stale uplatnuju lempli... A vysledky su, bohuzial, neradostne.
Co sa tyka procesu: Posudzovanie EIA prebehlo asi pred dvomi rokmi s takym salamunskym odporucanim. Mimochodom, v zavaznej casti rozhodnutie je aj veta, ze sa ma prihliadat na opravnene zaujmy vlastnikvo bytov... Ale tam sa neposudzoval ten posledny uvazovany variant... Je to aj z tohoto hladiska na takej vode postavene.
Teraz sa ide spracuvat projektova dokumentacia na usek Safko-Bosakova, ktora ma sluzit ako podklad pre uzemne konaie o umiestneni stavby. Teraz boli vybrane len spolocnosti, ktore projekt budu obstaravat.
To je tak asi vsetko, co sa da k stavu veci povedat...
presne tak. Keby dana linka bola vypravovana dcerou tak jej ziskovost je lahko zistitelna.
Ak bude vypravovana z Krasnan, tak sa to nejak strati.
Kludne by do dcery mohli byt presunute aj Karosy LC pouzivane na zajazdy. Ci by sa mohli dalej rozsirovat a v BID robit MHD v PEzinku, Svatom Juri,... moznosti je neurekom, ale nech je to transparentne.
Tu dcersku spoločnosť DPB ma. Je to odťahovanie áut alebo autoškola. A myslim, že by nebol problem zriadiť medzinárodnú prepravu. Ak by sa samozrejme tomu nebránil rakúsky Postbus. A nezabúdaj. Cena lístka bude nastavená tak, že linka by mala byť zisková. Ide už len o opodstatnenosť a z toho vyplívajúce obsadenie linky. Autobusy si môžu aj požičať, leasnuť alebo podobne. Ale myslím si že naj problém bude tá obsadenosť. Preto pochybujem o jej ziskovosti.
Vrah vyhlasil, ze este chcu kupovat dalsie midi busy (cca 3) lebo este potrebuju. Takze aj dve SOR-ky by chybali.
Skutocne neviem, preco by vozidla zakupene z dani Bratislavcanov pre MHD v Bratislave mali jazdit do Hainburgu.
Ak DPB chce nieco take robit, nech spravi projekt, poziada o uver a nech zaraba. Vytvori sa sekcia na podnikatelske aktivity a kludne do toho moze ist. Ale nech ta sekcia ma oddelene uctovnictvo - cize nech ide o dceru DPB.
Re #97492 enumaelish: daj den a cas, kedy to bolo ta prihoda tvojho kamarata. Overime na dispeceri a rubrike "ako sme sa tlacili"
Viem, znie to nelogicky. Ale čítal som, že to bude segregované. Chápem, že chýbaju vodiči a autobusy. Ale na tieto linky by boli asi zamestaní nový vodiči a autobusov by potrebovali asi len dva. Tie nové krátke Sor-ká. Dá sa to. MHD v Blaveto nepoloží na kolená. Ale prosímťa, ber to z rezervou. Neviem, či je tá linka vôbec potrebná. Som ohľadne toho narozpakoch. Hm.
Vidím, si fakt odborník. Ja viem, že to je náročne či časovo, finančne alebo zo stránky ľudských zdrojov. A verím, že sme rovnako dobrí projektanti a manažéri ako inde vo svete. Neviem v akom štádiu to je, či to je už na min. životného alebo na magistráte na zmenu územného plánu ale je okolo toho ticho. Myslím verejne ticho. K odborným kuloárom nemám prístup a asi by som tomu ani nechápal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Re #97522 merice: do Jura a Pezinka urcite nie. Tam uz trat vedie - zeleznicna, dokonca korytorizovana na 160 km/h.