Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #97478:
Jasné, že mu to tak dlho trvalo, keď pobehoval medzi zastávkou na Kopčianskej (80) a Panónskej (ostatné linky).

Re #97508 Emo: Možno, že tú linku potom budú za DPB vykonávať Zájazdy. Tie majú aj vozidlá aj vodičov, aj pod Novým mostom sa im páči... ?

Re #97511 merice: Ak by mala byť linka BA-Wolfsthall zisková, muselo by v každom spoji sedieť (alebo aj stáť) aspoň 6 (do Hainburgu 9) cestujúcich. Toľko ľudí nevyužíva ani dnešné spoje Slovak Lines na trase BA-Wien. Nepredpokladám, že po zavedení linky DPB sa teda dopyt po doprave nejak zvýši.

Re #97534 810zssk: Nepochopím, ako by ďalšie výjazdy zvýšili priepustnosť diaľnice. ?

Re #97538 merice: Na najmodernejšej pražskej električkovej radiále (na Barrandov) jadzia len modernizované T3ky a nikomu to tam nevadí. Len v BA sa musí stále vymýšľať.

Re #97548 Emo: Však aj robí.

Re #97580 merice: Zjavne nechápeš o čom sa tu hovorí. Hlavný domovník Marcelllooo (neviem koľko má tam tých písmen) ktorého si chválil aký je odborník zastáva názor, že dopravu v Petržalke vyriešia ľahké mestské železničné súpravy (nejaké konkrétne vozidlo nepredstavilň jazdiace stredom Petržalky, tunelom na Trnavské mýto (a možno až do Trnavy). Zatiaľ čo ostatný diskutujúci tu presadzujú elekričkovú radiálu na Šafárikovo námestie s tým, že električkové súpravy budú pokračovať do ostatných mestských častí.

Také rozprávky akože električka pôjde najskôr po Starom moste a neskôr v tuneli spoločne s vlakmi (pridá sa tretia koľaj) rozprávajú zastupitelia mesta prostredníctvom médií ale nikdy (aspoň mi sa toho určite nedožijeme) sa realitou nestanú.
Reply on: merice #97580:
Myslím, že sa nemýlim. ?
Stredom Petržalky má ísť a Marcela by to veľmi potešilo, mestský vlak napojený do tunela.
Električka má ísť v prvej etape zo Šafka po Bosákovu, a väčšinu ľudí na tomto fóre by aj potešilo, keby električka išla vo finálnej etape po Janíkov dvor.
Reply on: merice #97579:
uz som vravel, ze sa asi pristupi k zmene linkoveho vedenia.
NApriklad by to mohlo vyzerat aj takto http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Reply on: merice #97579:
Do Petržalky budú predĺžené električky, ktoré končia v centre (11, 12, 13, 14) resp. električková doprava prejde reorganizáciou a redukciou liniek so zlepšením intervalu.
Napríklad, ak ti pôjdu do Petržalky dve linky v 8 min. intervale, spoločný interval bude 4 min. Ak tri linky v 8 min. intervale, tak spoločný bude 2,7 min.
Reply on: intony #97577:
Ja si myslím, že sa mýliš. To nie sú mestské vlaky. V petržke bude premávať nízkopodlažná elina, taká ako skúšal DPB minulý rok. Siemens, myslím. Vyrobená pre Cagliary. Mestské vlaky niečo ako S Bahn vo Viedni bude premávať po existujúcich trasách, ktoré sa budú rozširovať. Napr. Zastávka martinský cintorín a tak. Ten mestský vlak pojde určite aj v tom tunely TEN- T ale nie do petržky-sídlisko ale po vlakovej kolaji na stanicu. Čiže v tunely bude môcť premávať vlak, mestský vlak a možna ja tá nízkopodlažná električka. ?
Reply on: Ámos #97576:
Tak potom už fakt neviem. Ako to bude fungovať? Eliny z petržky prídu na šafko v 1-2 min. intervale a potom pojdu kam? Alebo budu mať 10 min. interval? Potom pojde elina do mestských častí? Musí potom DPB kupiť plno nových elín, aby zachovala plnenie intervalov mimo petržky. Som zmetený, lebo za 24 hodín som už čítal plno názorov...
Však v meste je obrovské obratisko: šafko-jesenského-mostová-vajanského nábrežie, využije sa toto? ?
Reply on: merice #97575:
To čo ty nazývaš električky v tuneli a trať stredom Petržalky, v skutočnosti sa jedná sa o mestské vlaky a to nie sú elekričky napojené na existujúcu sieť.
Reply on: merice #97565:
Na Safku obratisko samozrejme nebude a elektricky by nemali byt obojsmerne. Aspon teda vacsina znich ☺
Reply on: intony #97574:
Hej. Lenže tu sa ľudia mýlia. Nikdy nebude premávať vlak stredom Petržky. Vlak vyjde spod tunela tam jak je obchodný dom Atrium a napoji sa na existujúcu trasu z prístavného mosta smer stanica Petržalka. A následne po roku 2015 sa napoji elina z Petržky do tohto tunela. Čiže smer Janíkov dvor, tunel, Filiálka. Nikdy nepojde vlak medzi panelakmi. To je omyl. A v tunely by mala byt pridaná tretia kolaj pre eliny. Tak o tom písali.
Reply on: merice #97573:
Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Reply on: intony #97572:
Prečo nekompatibilný. Však rozchod kolaji ma byť rovnaký ako v meste.
Reply on: Marcelllooo #97476:
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.

A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Reply on: merice #97481:
Múdro ?
Reply on: Marcelllooo #97485:
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Reply on: Kami #97524:
No tak z Dúbravky do Stupavy ?
Reply on: Ámos #97560:
? ?
Reply on: Solider #97566:
nechápem, čo je dunčo.
Reply on: merice #97565:
Dunčo?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.