Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #118277:
Nie všetky rekonštrukcie sa budú robiť priamo v Trnave. Tak ako aj teraz, sa budú robiť nejaké vozne aj v "divízii Srbsko" ?
Reply on: Ámos #118273:

netuším, či je to veľa alebo málo.

Nie na všetkých tratiach premávajú Bdt a na osobné vlaky sa vypravujú aj vozne B (Bds,..) , a napríklad osobný vlak z trate 110 pokračuje niekoľkokrát cez deň aj na 130 atd.

Napríklad na trati 110 mám odsledované cez pracovný deň v obehu približne 15ks Bdt.

Heh, no tie pantografy 560 (je ich celkom 14 a premávajú na napr. v okolí Trnavy: Kúty - Trnava, Trnava - Bratislava, cez víkend jedna súprava Kúty - Bratislava, ďalšie pantografy- 460 zase v okolí Košíc) by mohli neznalí po reko považovať za super moderný, ale stále tu bude "low entry" do nich:)
Reply on: sony9 #118291:
Prvé čo sa plánuje je dokúpenie 25Tr a potom sa niečo hovorí, že nakúpia aj ostatné. ?
planuje sa nakup novych trolejbusov a rozsirovanie trati v dpb?
Reply on: aquila #118287:
Bez obáv, Rumunsko poznám dosť dobre, len toho roku som tam bol pracovne trikrát ? . Ale ich železnica v rámci osobnej dopravy vždy fungovala spôsobom "odvšadiaľ všade bez prestupu každý druhý deň" a už sa to začína dostávať do štandardných európskych parametrov, zatiaľ čo na Slovensku je trend opačný ? .
aky je rozdiel medzi tymi novsimi a starsimy busmi SOR v dpb? ?
Reply on: S499.1023 #118276:
pozor, rumunsko ma jednu z naj zeleznic v ramci ostblocku.. resp lepsiu maju tusim len slovinci...
Reply on: Emo #118285:
No veď dnes si pozriem správy o 17:00 a tam snáď o tom niečo bude. A ak ukážu interiér podla toho to zistím.
Reply on: luky133 #118281:
To neviem, či to je ten, čo tu bol. Ale náter má ten istý.
Reply on: S499.1023 #118277:
Ale tak aj oni sa musia naucit... ?

Re #118276 S499.1023: Neblazni. Co keby mali viac cestujucich. To by neprezili.
Reply on: ivanbuto #118252:
Ono by to mohlo kľudne byť keby Štefánikovu, Dostojevského rad, Karadžičovu a Šancovu obsluhovala električka. Takto by ľudia cestujúci MHD nepociťovali negatívne zmeny a tí čo by sa vyvážali v autách aj potom by si to odtrpeli.
Reply on: luky133 #118278:
a mal o tom niekto z imhd informacie dopredu?
Reply on: Emo #118280:
Teda je to ten istý autobus ako tu bol alebo len ma taký istý náter?
Reply on: TeBeCe #118274:
Ja som ho videl už ráno cca. o 8:00 na križovatke Bajkalská - Trnavská. Na transparentoch mal už prichystanú L96.
Reply on: TeBeCe #118274:
Išiel niekto fotiť?
Reply on: boxcar #118271:
Ja si myslím, že v súčasnosti vykonávané rekonštrukci vozňov ZSSK sú naopak jedným z mála pozitívnych činov Zločineckej. Teraz sa len obávam, čo vypadne z toho, že asi v rámci presunu priazne od Mórica k Póorovi vyhrala tender miesto osvedčených Vrútok, ktoré sa to už naučili a robia naozaj dobre, najotrasnejšia ŽOS-ka v Trnave...
Reply on: Ámos #118263:
Na najvyťaženejšej trati BA-TT by v prvom rade mali spraviť TAKT, aj keď je to pre Zločineckú asi sprosté slovo... Keď som si preštudoval nový Cestovný neporiadok, tak som sa skoro pozvracal. Fakt už aj Rumunsko je lepšie.
Reply on: ufo #118260:
Ako všetko z Dubnice ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.