TASR: Uvedenie do prevádzky
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a. s., uvedie do
prevádzky o 11.00 h na parkovisku pred obchodným domom Avion
(novovybudovaný vchod Electro world) najväčší veľkokapacitný autobus na Slovensku Mercedes-Benz CapaCity.
Ale vidim, ze satorchu vyznas. Vies mi povedat, ze 70 kusov je dost alebo malo? Pri pocte nasadzovanych voznov Bdt mi pride Bdtee v kazdom vlaku, kazdom tretom alebo desiatom?
Kolko ma vlastne ZSSK osobnych voznov pre rychliky a kolko pre osobaky a zrychlene vlaky. (Neratam samozrejme akvaria (810,..) a Pantografy)
Aj ked keby Pantograf presiel poriadnou reko a dostal nove celo, tak kazdy neznali by to povazoval za novy supermoderny vlak, presne ako nase K2Sky ? ?
Ja osobne ako problem vnimam to, ze z vozov Bdghmeer a Bdtee sa urobi najprv jeden prototyp a na zaklade skusenosti sa doobjedna v ramci opcie 29 a 69 kusov (podla toho z ktoreho typu)
Ako to u slovenskych zeleznic byva, aby z toho neboli len tie prototypy.
odkiaľ čerpáš zdroj? som momentalne lenivý si to vyhľadať..ak to tak však bude ako píšeš u vozňov do osobáku tak super, bohato mi to bude stačiť tiež
Len som snažil nadviazať na to, že aj v minulosti (4-7 rokov) dozadu sa písalo o košatom čísle plánovaných reko vozňov do osobných vlakov a rýchlikov.
Pričom u osobákoch ostalo len u toho podvozku a nátere.
U "rýchlikových" to spočívalo navyše (mnou videných zmenách) vo výmene sedadiel, pokrytia podlahy, výmene okien, dosadení zrkadiel a závesov, inštalácie vakuového wc. Tie vozne vidieť pravidelne v radení na rýchliku (zr) do Prievidze..
hm... neviem.
* dosazení CZE a klimatizační jednotky
* kompletní výměnu interiéru, včetně podlah, oken, obkladů, sedaček, osvětlení a další výbavy salónu pro cestující
* instalaci vakuového WC
* výměnu nástupních a přechodových dveří
* dosazení akustického informačního systému
* nový lak vozové skříně
Mne ako cestujucemu to staci, a to plne. Zrejme vy my poviete, ale jazdne vlastnosti, odpruzenie a co ja viem co, ale v tom sa nevyznam presne tak ako 90% cestujucich. Im bude stacit presne to co mne.
Nato je jedna odpoveď... Oni sú predsa architekti, nie dopraváci, tak čo od nich chceš?
?
Akurát, že zas sa treba strachovať, aby si niekto nezaumienil tento nezmysel presadiť. Lebo už som nejaké reči o zjednosmerňovaní okruhu tuším počul aj od niekoho zo Starého Mesta.
?
no v kazdom pripade, z pohladu bezneho obcasneho, cestujuceho ma tie info o reko 100 voznov (70 pre osobaky a zrychlene) a kupe 20 novych a ostatnom velmi prijemne prekvapili. Uvidime, co z toho nakoniec bude. Ved pozname slovenske realie ?
? je to mozne. nejaky tender bol zruseny. precital som o tom tusim na sme-cku a ti vedia o vlakoch este menej ako ja, takze takmer nic ?
Re #118255 Jezo: Neviem nakolko su tie stranky doveryhodne, ale podla info na tychto strankach tie poschodove jednotky by mali jazdit v okoli Bratislavy a hlavne na najvytazenejsej trati BA-TT.
Tiez ma napadla tato moznost, kedze obtvaranie obalok bolo tusim 11.11. ALe nevyznam sa v tendrovom systeme a nenasiel som dalsie info. Ja som to sem hodil, hlavne aby som seba ubezpecil, ze si to dobre pamatam.
Inak nepleties si to so zrusenym tendrom na motorove jednotky, co bolo cca tyzden dozadu?
mam taky pocit, ze dany tender bol zruseny kedze sa nikto neprihlasil Aspon nieco take prebehlo v mediach, ze ZSSK zrusil tender na primestke vlakove jednotky.
Jj, má sa upraviť 263, uvidíme...
Už jeden tender na 12 kusov DMU MV+VV+MV padol, lebo sa nikto neprihlásil.
Elefanty budú 3kV+25kV 50Hz a 160 km/h. Keďže ešte šéfuje Chĺpek, oficiálne sa prezentuje ako ich budúce depo Žilina a pôsobenie od ČnT po Trenčín.
No Slovensko je malé a obehy nie je problém urobiť na celú republiku, viď 840 z ktorými zase začnú od nového GVD putovnú výstavku.
ufo