Takže CapaCity je pod číslom 1999 a je to ten testovací. ? Teda interiér ma úplne ten istý takže je to jasné... Som zvedavý na ten informačný systém pre cestujúcich či ho tam nechajú alebo dajú BUSE a či sa bude cez leto používať klíma. ?
Istý čas sa rozprávalo o predaji 560tiek do ČR, ale asi sa od toho upustilo. Jedno viem, že plesnivé 460 sa určite modernizovať nebudú, čaká sa, pokým sa niekde v oblúku pri Ličartovciach rozpadnú ?
"Přestože požadavek ZSSK na nové vozy s maximální rychlostí 160 km/h tradičně vzbuzuje nemálo otázek, je nutno dodat, že za stávající provozní situace slovenské železnice pro vozy "RIC200" nemají skutečné využití. Opodstatněnou se tato vlastnost stane až ve chvíli, kdy modernizace hlavního koridorového tahu pokročí na střední Slovensko, kde se již počítá s traťovou rychlostí 180-200 km/h."
Vie mi k tomu niekto nieco povedať? Ja som mal info, ze modernizacia trati na strednom Slovensku bude na rychlosti nizsiu ako 160km/hod.
Preco sa vlastne Bratislava - Zilina nerobila na rychlost vyssiu ako 160km/hod. Je mozne rychlost vyssiu ako 160km/hod dosahovat na trati 120, resp za akych podmienok by to slo?
Ak ktokolvek vie odpovedat na tieto otazky poprosim ho. Kludne aj mailom na juraj . tichy (zavinac) gmail . com
Nie na všetkých tratiach premávajú Bdt a na osobné vlaky sa vypravujú aj vozne B (Bds,..) , a napríklad osobný vlak z trate 110 pokračuje niekoľkokrát cez deň aj na 130 atd.
Napríklad na trati 110 mám odsledované cez pracovný deň v obehu približne 15ks Bdt.
Heh, no tie pantografy 560 (je ich celkom 14 a premávajú na napr. v okolí Trnavy: Kúty - Trnava, Trnava - Bratislava, cez víkend jedna súprava Kúty - Bratislava, ďalšie pantografy- 460 zase v okolí Košíc) by mohli neznalí po reko považovať za super moderný, ale stále tu bude "low entry" do nich:)
Bez obáv, Rumunsko poznám dosť dobre, len toho roku som tam bol pracovne trikrát ? . Ale ich železnica v rámci osobnej dopravy vždy fungovala spôsobom "odvšadiaľ všade bez prestupu každý druhý deň" a už sa to začína dostávať do štandardných európskych parametrov, zatiaľ čo na Slovensku je trend opačný ? .
Ono by to mohlo kľudne byť keby Štefánikovu, Dostojevského rad, Karadžičovu a Šancovu obsluhovala električka. Takto by ľudia cestujúci MHD nepociťovali negatívne zmeny a tí čo by sa vyvážali v autách aj potom by si to odtrpeli.
Ámos
Re #118276 S499.1023: Neblazni. Co keby mali viac cestujucich. To by neprezili.